We zijn druk bezig met het afronden van 'n nieuwe versie, waar je onder andere meerdere kleuren, maten en vormen kan aanvinken, waardoor je bv zowel groene als blauwe kralen kan bekijken.
Is er iemand die de komende dagen zin/tijd heeft even te testen? Zo ja dan geef ik je het url + inloggegevens.
Kijk maar, ik heb via facebook en twitter ook al veel reacties gekregen dus 1 tester minder maakt niet uit. Planning was zaterdag of zondag de overgang dus dan liefst uiterlijk vrijdag feedback (zodat ik nog kan wijzigen als nodig) maar zoals het nu eruit ziet werkt alles goed en dan kan het dus al eerder online, waarschijnlijk donderdag dan. Maar aan de andere kant: tips zijn altijd welkom, ook als het allang online is. Maar doe het alleen als je echt even tijd en zin heb.
Tot nu ziet het er echt super uit! Vooral het op combi zoeken is echt heel handig! Heb nog niet uitgebreid gekeken maar zal dat zeker even doen morgenavond met de voetjes omhoog
Gisteren is geweest, morgen moet nog beginnen, LEEF VANDAAG!!!!
Morgen heb ik ook meer tijd dus gaat wel goedkomen.
Ik heb al wat opmerkingen genoteerd, meest positief . Ik ben ook helemaal weg vd zoekfunctie.
Voorlopig nadeel: Met IE8 klopt de schermopbouw (17") niet. Resolutie en fontgrootte stonden goed.