grote kunststof facetkralen,kleuren gewenst?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
grote kunststof facetkralen,kleuren gewenst?

Bericht door Sandra » di 05 apr 2011 11:35

De grote kunststof facetkralen zoals http://www.creadream.nl/producten.php?s ... fwoord.y=0" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen geregen worden op de oorbellen, wat mooi gebruikt kan worden bij de bloemoorbellen. Nu wil ik meer kleuren inkopen. Ik weet niet of jullie nog op zoek zijn naar specifieke kleuren? Ik denk bijvoorbeeld aan donkerblauw, andere tint paars, misschien feller rood. Ik denk ook aan donkergroen / legergroen, wat mooi bij de huidige mode zal passen. En verder 'n oranje/bruintint. Het kan dus gebruikt worden voor bij de bloemoorbellen maar ook voor andere creaties, dus als 'n niet-bloemoorbel-fan een verzoek heeft hoor ik het ook graag. ;)

Alvast bedankt voor de input!

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: grote kunststof facetkralen,kleuren gewenst?

Bericht door nienkesieraden » di 05 apr 2011 15:01

Zwart en grijs zijn ook wel mooi denk ik. Leuke kralen trouwens. Ik heb thuis ook nog liggen in lichtroze. alleen ik weet maar niet waarvoor ik ze moet gebruiken. Ze liggen nu zelfs in de doos `kralen die weg kunnen`. Haha. Je webshop wordt steeds mooier en uitgebreider. En ook erg fijn dat je hier altijd om advies vraagt :D

Gesloten