bloemoorbellen: eyelets gewenst? welke?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
bloemoorbellen: eyelets gewenst? welke?

Bericht door Sandra » wo 16 mar 2011 09:31

:banaan: Waarschijnlijk kan ik morgen oorbellen in 3 maten en orchidee bloemen in 4 kleuren online zetten, het wordt morgen geleverd.
Nu lees ik hier en daar dat je eyelets over het gaatje kan zetten om het net wat mooier te maken, maar dat het op verschillende manieren kan en dat het dan nog wel lastig is. Iemand tips wat je het beste kan gebruiken? Ik kan namelijk elders eyelets inkopen (welke kleuren dan gewenst trouwens?) en ik zie ook verschillende hulpmiddelen zoals hamertje of juist iets anders waarmee je als het ware erop drukt. Ik weet niet welke het handigst werkt en of het uberhaupt nodig is?

Alvast bedankt voor reactie!

Gebruikersavatar
ladylisa1991
Bead Dreamer
Berichten:640
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:59

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door ladylisa1991 » wo 16 mar 2011 11:03

Hoi Sandra,

Ik heb de volgende eyelets, maar deze passen net over de grotere oorbellen, graag een iets grotere maat. https://secure.hobbyhandboek.nl/detail. ... 9&id=39857" onclick="window.open(this.href);return false;

En ik maak gebruik van het volgende tooltje, dit wordt gebruikt met een hamer (die zit er niet bij natuurlijk ;)) maar ik gebruik het zonder hamer (het zwarte puntje is daardoor ook zilver geworden). Ik zet het tooltje op de achterkant van de eyelet (het buisje) en draai dan een aantal rondjes zodat het een beetje platter is. Dan rol ik er nog een beetje over heen zodat de randjes naar het bloemetje toe buigen.
https://secure.hobbyhandboek.nl/detail. ... 9&id=14111" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik gebruik een eyelet om slijtage aan de bloem zelf minimaal te houden, het gaatje scheurt dan namelijk niet verder uit. En er blijft geen materiaal(verlengkettinkje enz.) in hangen.

Hoop dat je er wat aan hebt :)
Groetjes!
"Live your dreams, like no other"

Frida
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 20 aug 2010 07:45

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door Frida » wo 16 mar 2011 12:14

Ik keek net op de site van Kuise meisjes..en denk dat in GTST spelen ver onder het minimum-loon betaalt.. :-(( dat ze om brood op de plank te krijgen de prijzen hebben moeten verhogen..arme meisjes.. :-(( 8)
[1 oorbel voor 79,00 !!!] [Of zouden er typefouten op de site staan?, dat het 7 euro 90 moet wezen... :? ]

Gebruikersavatar
ladylisa1991
Bead Dreamer
Berichten:640
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:59

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door ladylisa1991 » wo 16 mar 2011 12:17

Frida schreef:Ik keek net op de site van Kuise meisjes..en denk dat in GTST spelen ver onder het minimum-loon betaalt.. :-(( dat ze om brood op de plank te krijgen de prijzen hebben moeten verhogen..arme meisjes.. :-(( 8)
[1 oorbel voor 79,00 !!!] [Of zouden er typefouten op de site staan?, dat het 7 euro 90 moet wezen... :? ]
Ik verwacht niet dat hun oorbellen €7.90 zullen kosten ;) dat zijn misschien echte zilveren oorbellen??
"Live your dreams, like no other"

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door Sandra » wo 16 mar 2011 12:23

het is wat 'n gek ervoor geeft he. ;) Jaaaaren geleden was dat hetzelfde met deze armbanden:
Afbeelding
zag ze toen voor euro of 60 bij de videotheek....heel snel daarna zag je ze voor 'n euro of 8 bij de kruidvat. [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Gebruikersavatar
ladylisa1991
Bead Dreamer
Berichten:640
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:59

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door ladylisa1991 » wo 16 mar 2011 12:26

Hahaha tsja, het is inderdaad maar net wat de gek ervoor wilt geven ;)
Mensen die echt alleen merk willen hebben en met de trends mee gaan, die betalen altijd de hoofdprijs ;) (is mijn mening dan he ;))

Groetjes!
p.s. die armbanden ken ik eigenlijk niet :oops:
"Live your dreams, like no other"

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door Sandra » wo 16 mar 2011 12:53

Het is alweer bijna jaar of 10 geleden, deze hype. Je rijgt dan rocailles op veiligheidsspeldjes en rijg de veiligheidsspeldjes vervolgens om en om op 2 rijen elkastiek. Je krijgt dan zo 'n armband.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door sanegdokter » wo 16 mar 2011 13:24

Sandra schreef:zag ze toen voor euro of 60 bij de videotheek....heel snel daarna zag je ze voor 'n euro of 8 bij de kruidvat.
En die arme kleine chinese kindertjes maar rijgen :?
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door sanegdokter » wo 16 mar 2011 13:26

Sandra schreef:Het is alweer bijna jaar of 10 geleden, deze hype. Je rijgt dan rocailles op veiligheidsspeldjes en rijg de veiligheidsspeldjes vervolgens om en om op 2 rijen elkastiek. Je krijgt dan zo 'n armband.
Overigens vondt ik dat wel leuk, toen begon ik net een beetje! Ik moet eerlijk zeggen dat die oorbellen me een beetje mn neus uitkomen maar dat heb ik wel vaker met die gehypte dingen :lol:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door DZG » wo 16 mar 2011 19:57

je bent niet de enige hoor.. vind de bellen best leuk, maar je ziet ze nu door iedereen gemaakt worden, waardoor ik er eigenlijk al weinig zin in heb.
Misschien waag ik me er binnenkort wel eens aan om uit te proberen. :)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door Sandra » vr 18 mar 2011 14:36

:banaan: Ik heb ze binnen, en wat blijkt: er zit hele stevige plastic in het midden. Vanaf achteren is het al open, vooraan zit nog plastic. Als je dat afknipt kun je het vanzelf rijgen. Het is dan heel stevig op de oorbel waardoor het precies mooi juist blijft hangen. Dus gedoe met eyelets en lijm blijkt bij deze niet nodig te zijn.

Ze zijn nu online: oorbellen en bloemen. Meer tips en uitleg waaronder ook verwijzing naar kralen die je erop kan rijgen volgen nog. :D

Gebruikersavatar
Hurms
Bead Lover
Berichten:465
Lid geworden op:wo 02 feb 2011 19:19
Contacteer:

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door Hurms » vr 18 mar 2011 14:39

Hoi Sandra,

Hoe groot zijn ze? Je hebt 6-8 mm maar dat moet denk ik cm zijn lijkt me.....

Maar vind ze wel erg mooi!
Creatieve groetjes,
Herma

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door Sandra » vr 18 mar 2011 14:44

PS: Ik ben alvast begonnen met thema: http://www.creadream.nl/thema.php?searc ... %20meisjes" onclick="window.open(this.href);return false; . Je vindt daar dus de oorbellen, bloemen maar ook kralen die je erop kan rijgen. Ik ga zo ook zoeken naar bedels die je erop kan rijgen.

jewel76
Bead Lover
Berichten:476
Lid geworden op:di 18 aug 2009 11:45
Locatie:vianen

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door jewel76 » vr 18 mar 2011 14:47

Hoi hoi,

Ik heb die bloemen ook bij de action gezien voor een leuke prijs.
Ze zijn dus ook niet echt duur om te maken.

Ik heb ze inmiddels wel bij een aantal jonge dames in hun oren gezien, dus de hype begint langzaam aan ook op straat zichtbaar te worden.

Gr. Jewel

sunny
Bead Reader
Berichten:10
Lid geworden op:zo 12 dec 2010 14:12

Re: 'kuise meisjes oorbellen': eyelets gewenst? welke?

Bericht door sunny » vr 18 mar 2011 15:16

ik maak ze ook zelf, en ze zijn niet aan te slepen, als ik denk he het wordt een beetje rustig, dan vliegen de aanvragen weer binnen.

Gesloten