miyuki kralen aan het inkopen...nog wensen?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gebruikersavatar
evelienzoer
Bead Professional
Berichten:1515
Lid geworden op:zo 10 okt 2010 22:39
Locatie:Oude Pekela
Contacteer:
Re: miyuki kralen aan het inkopen...nog wensen?

Bericht door evelienzoer » do 23 dec 2010 23:02

Roze rocailles mis ik in het assortiment.
Het liefste licht roze in de maat 11/0

Groeten,
Evelien

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: miyuki kralen aan het inkopen...nog wensen?

Bericht door Sandra » do 23 dec 2010 23:31

Met de hoop dat ik morgen toch 'n dagje niet veel hoeft te werken ;) ben ik toch maar alvast aan het bestellen gegaan.
scubadoo schreef:Ik ben vooral dol op luxe mixen in de kleinste maatjes.
die had ik al besteld :)
AnitaD schreef:Toevallig bij FMG verschillende 4mm cubes besteld omdat ze in NL lastig verkrijgbaar zijn.
Het assortiment is overweldigend, maar ik vond de frosted en silverlined erg mooi.
Ik ben erg benieuwd naar je uiteindelijke keuze!
had ik wel al in 3 mm besteld, de populairste kleuren nu ook in 4 mm, en ook wat mooie kleurtjes die ik niet kon laten.
Vengy schreef:Nou als je het toch vraagt :wink:
kun je ook aan de kleinere cubes komen
en aan de nieuwe tila beads ???

die zijn hier haast nergens te krijgen

net als de goede maten rivoli trouwens, overal gaat 't maar tot 12 mm
heel frusti als je 14 mm moet hebben zonder kastjes eromheen
tila beads zijn besteld, ben benieuwd wat voor moois daar allemaal mee gemaakt zal worden!
Bij rivoli moet ik aan swarovski kralen denken neem ik aan?
Ingrid-LJ schreef:Hoi,

Ik wil wel graag bugle beads in verschillende maten.
Wat de reguliere rocailles betreft, zou ik graag zien dat je de kleuren die je in 11o hebt ook in 15o hebt, ben namelijk zo'n doos, die wanneer ik cuffs maak graag de cabuchons omring in dezelfde kleur.

Ingrid-LJ
de bugles/staafjes heb ik nu in 2 maten besteld, alleen de rechte / niet de twisted.
Jewel schreef:De mini druppels...? 3mm Magatama
en de 2x4mm peanuts... Die zijn zo leuk .... kunje echt hele schattige dingen mee maken.
en dan het liefst een beetje de getemperde kleuren zoals de matalics, brons, olijf en antiek-achtige kleurtjes.... die staan zo 'rijk' in combinaties.....
ok de kleinste, alleen de populairste kleuren...
Jewel schreef: Als je peanuts van 2x4mm in kan kopen, dan ben ik gelijk je eerste klant!

Vraag me alleen af of ik wel een nieuwsbrief van jou krijg? Krijg van Jan en Alleman en kralenwinkels waar ik nog nooit van heb gehoord of van heb gekocht nieuwsbrieven, maar van jou volgens mij niet.... :doubt: Sta ik wel ingeschreven bij jou...?
Peanuts, oei, weet niet of dat gaat lukken.
Wat nieuwsbrief betreft: op http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; staat 'n formulier waarmee je kan aanmelden. Als je mailadres al in de lijst staat krijg je dat gewoon te lezen. Ik stuur alleen nieuwsbrieven naar degene die duidelijk zelf hebben aangemeld. ;)
evelienzoer schreef:Roze rocailles mis ik in het assortiment.
Het liefste licht roze in de maat 11/0

Groeten,
Evelien
die komt er ook bij, als ze het op voorraad hebben tenminste. :)

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: miyuki kralen aan het inkopen...nog wensen?

Bericht door Vengy » vr 24 dec 2010 00:05

Ja rivoli zijn van swarovski inderdaad Sandra, het zijn eigenlijk grotere puntstenen
hoop niet dat ik iemand beledig nou hoor.... [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] :mrgreen:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gesloten