CreaDream is vernieuwd

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:
CreaDream is vernieuwd

Bericht door Mirjam Borger » do 16 dec 2010 23:52

Sandra, ik was al even op zoek naar een topicbericht met dat de nieuwe Creadream online is, maar kon het niet vinden. Vandaar dat ik even een topic start, want ik wil je graag feliciteren!!

GEFELICITEERD! :congratualtions:

Ziet er heel goed uit, praktisch en overzichtelijk! Heel veel succes ermee! :D

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Creadream...

Bericht door sanegdokter » vr 17 dec 2010 07:47

Wat ziet het er prachtig uit!!!!!!!!!!! :(L) Helder en overzichtelijk! :banaan: Gefeliciteerd met je nieuwe webwinkel! :applaus: :applaus: :applaus:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
moisame
Bead Chatter
Berichten:3541
Lid geworden op:wo 02 sep 2009 21:30
Contacteer:

Re: Creadream...

Bericht door moisame » vr 17 dec 2010 09:44

Ik had ook al even gespiekt, Super mooi en vooral overzichtelijker, Top! :congratualtions:

Groetjes Anne :byebye

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Creadream...

Bericht door Sandra » vr 17 dec 2010 09:57

:D dank je wel! De nieuwe versie is online sinds woensdagavond rond 23:00. Ik dacht ik wacht met topic starten totdat de kleine foutjes / onduidelijkheden zijn weggewerkt. Als je bv bij http://www.creadream.nl/producten.php?s ... ccessoires" onclick="window.open(this.href);return false; bent kun je via linkermenu alleen producten vinden die onder 'Happy Dutch' valt. Het was voor sommigen onduidelijk hoe je weer gewoon naar 'alle producten' kan zoeken. Uiteindelijk is dit nu opgelost door een x-je naast de hoofdcategorie te zetten. Als je daarop klikt ga je naar 'alle producten'.

Ook wil ik nog een leuke extra aanbieding verzinnen om te vieren dat CreaDream compleet is vernieuwd. Die komt er vandaag, moet dus alleen nog een leuke verzinnen. ;)

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door beertje » vr 17 dec 2010 10:48

de website schitterend echt plezierig om mee tewerken en naar tekijken ook de kleuren en goede overzichertijke foto,s

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door Sandra » vr 17 dec 2010 11:04

De eerste aanbieding is er: 15% korting op 425 verschillende producten! Het gaat om
- Alle Tsjechische (facet)kralen
- Alle glasparels
- Bijpassende spacers, metallook kralen en bedels
- Bijpassende verdelers, tussenzetsels en slotjes
- Bijpassende draad

De selectie is voornamelijk gemaakt voor mooie kerstsieraden, dus de wat luxere kralen (Tsjechische kralen en glasparels) en bedeltjes/kralen in vormen zoals hartjes of wat meer vintagestijl. En draad in kleuren zoals zilver en rood.

Veel winkelplezier! :D

Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door Kralenbloempje1 » vr 17 dec 2010 13:14

Gefeliciteerd met je nieuwe lay-out!

Het is even wennen omdat je de oude gewend bent, maar het is allemaal goed overzichtelijk en duidelijk!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door Vengy » vr 17 dec 2010 14:57

Proficiat Sandra chearleader
De site is heel mooi geworden
vrolijk en toch rustig
en heel erg makkelijk in gebruik :wink: :-DD
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Ingrid-LJ
Bead Believer
Berichten:256
Lid geworden op:wo 26 mei 2010 12:28
Locatie:Twello

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door Ingrid-LJ » vr 17 dec 2010 15:15

Hoi,

Waanzinnig he, ik had mij opgegeven voor de test, kon alleen maar vol lof zijn.Ik ben helemaal weg van de winkelwagen, ik weet niet hoe het bij jullie medebeaders zit, maar ik klik altijd alles aan, wat ik leuk vind, wat handig is en wat ik graag wil hebben, en wanneer ik dan bij de winkelwagen kom zie ik altijd dat het boven mijn budget is en ik moet schrappen. Nu wordt het heel duidelijk door de overzichtelijke foto's, wat ik moet laten staan en wat vervolgens op mijn verlanglijstje komt. Ik maak zelf in een exell document verlanglijstjes van alle websites met wie ik 'zaken' doe. Ik ben very heppie de peppie met de vernieuwde site.

Sandra, you go girl.

Ingrid-LJ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door Sandra » vr 17 dec 2010 15:37

Ingrid-LJ schreef:...en wat vervolgens op mijn verlanglijstje komt....
Goed om te weten! Zou dan eigenlijk ergens bij het winkelmandje een linkje kunnen zetten waarmee het meteen in je verlanglijstje komt. Dus net zoals je een x knopje hebt om het te verwijderen uit winkelmandje, ook een knopje om het toe te voegen aan verlanglijstje en daarna te verwijderen.

Enneh, weet nu wat ik precies wil doen wat aanbiedingen betreft: ook iets twv 8,- erbij als je bestelnummer op 8 eindigt! Dit geldt t/m maandag. Dus je besteld gewoon en zie als het eenmaal is geplaatst of je bestelnummer op 8 eindigt en of je dus een verrassingsmix heb gewonnen. ;)

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door Ellen » vr 17 dec 2010 19:12

Gefeliciteerd met de vernieuwde Creadream. :applaus: :applaus:
Het ziet er prachtig uit, en overzichtelijk. :D :banaan: :applaus:
En weer een heerlijke aanbieding :D
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door sam » vr 17 dec 2010 20:21

Was hem ook al aan het zoeken.
Gefeliciteerd met je mooie site!! Zit veel werk in, en het was meer dan de moeite waard!
Hopelijk heb je er heel veel plezier van :-DD

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door Ines83 » vr 17 dec 2010 20:53

Proficiat met de vernieuwde site!
Vind vooral het terugvinden van al wat je al eens besteld hebt, heel gemakkelijk!!

Heb hem inmiddels eens goed bekeken en bestelling gedaan :wink:

ester k.
Bead Interested
Berichten:123
Lid geworden op:zo 05 nov 2006 10:39
Locatie:oss
Contacteer:

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door ester k. » za 18 dec 2010 17:31

Hoi Sandra, ziet er mooi en fris uit.
:oops: :oops: Nu nog even je reclame balkje onder aan het forum aanpassen.
Fijn weekend groetjes Ester

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: CreaDream is vernieuwd

Bericht door Sandra » za 18 dec 2010 18:01

dank je wel allemaal! Ben zelf ook erg blij dat het eindelijk klaar is....Bij de beheergedeelte heb ik ook veel veranderd, kan bv voortaan voorraad bijhouden van zowel 25 gram zakjes als 500 gram zakjes, en zo nog meer tijdsbesparende handigheidjes. Ben zoooo blij dat dat eindelijk klaar is allemaal....alsof het allemaal nog net geen bloed/zweet/tranen/ heeft gekost, maar was wel aardig wat maanden werk. ;)

@Ester: ik heb onderstaande banner eigenlijk speciaal gemaakt zodat het in dezelfde stijl is als dit forum, zoals bovenstaande banner. Dus ik denk dat ik het zo laat....

Ik ga maar wel proberen komende weken eindelijk weer wat vrije tijd te hebben. ;) Ik kijk nu weer zo naar de forum header, daar zijn mijn favoriete Tsjechische kralen gebruikt, maar heb nog nooit tijd gehad voor mezelf iets daarmee te maken. Misschien maar eens doen binnenkort. ;)

Gesloten