Ik wil het op allerlei manieren vieren. 1 daarvan is 'n wedstrijd met een heel eenvoudige thema: je mooiste creatie. Enige regel is max 1 inzending per persoon. En ok, het moet met kralen te maken hebben, dus geen scrapbooking ofzo.

De reden dat dit me leuk lijkt is omdat het heel divers is. Van speciaal rijgwerk tot bead embroidery maar ook gewoon geregen of geketteld maar dan dus wel hele mooie kleurcombinatie. Sinds kort ook steeds meer macrame, maar op zich zelfs ook kraln maken, wat weer op allerlei manieren kan.
Ik moet er nog verder over nadenken maar er mag al snel een stuk of 8 prijzen zijn. Er mogen dus meerdere winnaars zijn. Omdat er veel creaties kunnen zijn lijkt het me ook leuk als je meer dan alleen punten mag geven. Bv:
- mooiste creatie qua kleuren / totaalplaatje
- mooiste creatie qua techniek / speciale kunstwerk
- meest origineel
Iemand nog ideeen? Misschien ook idee dat je tijdens het aanmelden moet aangeven hoe lang je al bezig bent (dus beginner of gevorderde) en hoe oud je bent?
Kortom hopelijk binnenkort een leuke wedstrijd dat nu nog verder uitgedacht moet worden en hopelijk kunnen jullie daarmee helpen!