Dank je wel, nuttige reacties zijn dit! Sommige dingen was ik al van plan maar het is fijn te weten dat het belangrijk is.
Tinkywinky schreef:..
Het woord "volgende" en "vorige"
...
Het voordeel van een "volgende" en "vorige" knop, is dat je je muis op 1 plek kunt laten staan en dus enkel maar hoeft te klikken.
Oeh daar heb je helemaal gelijk in ja, dank je wel! Die mogelijkheid zal er zeker komen....misschien dat ik zelfs kijk of ik het binnenkort al kan toevoegen. Mogelijk maken is niet veel werk, maar scheelt wel veel tijd als je aan het shoppen bent inderdaad! Bedankt! Dit is typisch zo iets wat ik (die heel gericht zoekt als er wat in winkelwagen gedaan moet worden voor klant) niet mis maar wat je als klant wel erg fijn kan vinden.
De Sierkip schreef:... Ik vraag me af hoeveel producten er nu in 1 scherm zichtbaar gaan worden en of je dan moet scrollen? Ik vind het juist heel fijn dat je nu niet hoeft te scrollen maar in 1 oogopslag alles van die pagina ziet. ...
Ik wil rechts een pulldown menu maken waarmee je kan aangeven hoeveel foto's je per pagina wilt, dit omdat de grootte van schermresolutie verschild en de 1 niet wil scrollen en de ander zoveel mogelijk op 1 pagina wil zien. Dus je kan dan wel alles in 1 oogopslag zien.
Crearen schreef:Ik zou het handig vinden als je meerdere artikelen op een pagina kan selecteren ( incl. het aangeven van aantallen) en dan met 1 knop bijvoorbeeld 'stop in uw winkelmandje' in je winkelmand kan stoppen.
...
Ik snap precies wat je bedoelt! Over het algemeen is het helaas niet zomaar mogelijk, dan moet er erg veel veranderd worden aan de code. MAAR, het zal wel mogelijk zijn dat je erop klikt en het meteen in winkelwagen is zonder dat de pagina opnieuw laadt.

Ik kwam het 'n keer tegen bij 'n webwinkel en dacht meteen 'wow dat wil ik ook!'. Dus je stopt niet meerdere artikelen in 1x in winkelwagen, maar de pagina hoeft niet steeds opnieuw te laden. Op
http://www.decocha.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; kun je 'n voorbeeld vinden, daar gaat het meteen in winkelwagen (die is ook door
studio borger gemaakt, die nu dus ook voor mij bezig is.
Crearen schreef:....
Helemaal handig zou zijn als je met een Mouse-over alle gegevens over het artikel kan zien, dat wat nu te lezen is als je op het artikel klikt.
....
Ah iets waar ik zelf nog niet aan dacht, maar wellicht wel handig is.

Op zich is het eenvoudig mogelijk, ik moet alleen opletten dat het niet voor irritatie kan zorgen. Soms ga je er ook per ongeluk overheen en dan verschijnt er al meteen wat. Verder heb ik wel vaak ook een verwijzing naar artikelen die erbij passen, zelfde kleur maar andere vorm, etc, dat krijg je dan alleen te zien als je erop klikt. Maar het idee dat je niet erop hoeft te klikken en dus weer terug moet is goed. Ik zal deze onthouden!