inlogcodes verlanglijstje werken niet?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Nynke
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 18 nov 2007 09:14
Locatie:Leeuwarden
inlogcodes verlanglijstje werken niet?

Bericht door Nynke » ma 23 nov 2009 17:56

Voor Sinterklaas heb ik de hele familie een mail gestuurd met inlogcodes voor mijn verlanglijstje op creadream.nl. Zo hoop ik dat degene die mijn lootje heeft getrokken mij heel veel kraaltjes van die lijst geeft. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nu kreeg ik alleen vandaag een anoniem berichtje van de onbekende sint dat de codes niet werken :? Wat nu? Ik zal sowieso de codes nog maar eens rond sturen, maar wat als dit ook niet helpt?
Wingardium leviosa!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: inlogcodes verlanglijstje werken niet?

Bericht door Sandra » ma 23 nov 2009 19:41

:D Wat leuk om te lezen dat je er gebruik van maakt. :D

Op zich zou het moeten werken, want ik heb er niets aan veranderd en het wordt nog gewoon gebruikt. Het zou kunnen dat ze de code per ongeluk niet goed kopieerden, bv nog net een spatie of komma ernaast, of bv spatie ervoor.

Je zou op zich opnieuw toegangscodes kunnen mailen via het formulier. Zowel de nieuwe als oude zou dan moeten werken. Je kan dan ook je eigen mailadres invullen zodat je het zelf ook kan testen.

Gebruikersavatar
Nynke
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 18 nov 2007 09:14
Locatie:Leeuwarden

Re: inlogcodes verlanglijstje werken niet?

Bericht door Nynke » di 24 nov 2009 17:54

Sandra, bedankt voor je reactie! Ik vermoed ook dat de sint de codes gewoon niet goed heeft gekopieerd. Ik heb iedereen opnieuw een code gestuurd, inclusief mezelf. Ik kon gewoon inloggen met de codes, dus ik ga er van uit dat alles zo goed komt.
Of het echt gewerkt heeft weet ik pas op 6 december, maar dat laat ik je zeker weten!
Wingardium leviosa!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: inlogcodes verlanglijstje werken niet?

Bericht door Sandra » di 24 nov 2009 18:51

:lol: ja zou ik leuk vinden te weten, ben benieuwd! :lol:

Gebruikersavatar
Nynke
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 18 nov 2007 09:14
Locatie:Leeuwarden

Re: inlogcodes verlanglijstje werken niet?

Bericht door Nynke » di 15 dec 2009 08:01

We hebben eindelijk Sinterklaas gevierd afgelopen weekend, en ik heb kralen gekregen van mijn verlanglijstje. Het heeft dus gewerkt!
Ik ben er nu ook achter waar het probleem zat: mijn zwager dacht dat hij met die codes ook via mijn account kon bestellen, maar dat was natuurlijk niet zo. Hij heeft nu dus maar een eigen account aangemaakt, en zo besteld. Het was ook niet handig van mij om dat er dan niet bij te zetten, maar ik ben allang blij dat het gelukt is!
Wingardium leviosa!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: inlogcodes verlanglijstje werken niet?

Bericht door Sandra » di 15 dec 2009 08:59

:D vind het erg leuk om te weten dat er gebruik van is gemaakt. :) Is de functionaliteit niet voor niets geweest en het idee dat je het liefst kralen cadeau wilde krijgen is al helemaal leuk. :)

Ik moet anders keer zorgen dat je ook kan bestellen zonder account aan te maken...dat je gewoon adresgegevens invult en betaalwijze selecteert, dus zonder aanmelden voor inlognaam en wachtwoord....Maar goed, eerst andere dingen aan de site veranderen. ;)

Gesloten