Sieradenwedstrijd met thema herfst

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Sieradenwedstrijd met thema herfst

Bericht door Sandra » vr 23 okt 2009 10:14

Er is weer een nieuwe sieradenwedstrijd, dit keer met thema herfst! Aanmelden kan t/m 30 November. Is je creatie al klaar? Ga naar http://www.kralen.com/Interactief/Siera ... erfst/388/" onclick="window.open(this.href);return false; om je creatie te uploaden.

Veel succes!

ukkies
Bead Lover
Contacteer:

Re: Sieradenwedstrijd met thema herfst

Bericht door ukkies » za 24 okt 2009 17:07

misschien heb ik het gemist, maar hoe is de sieraden wedstrijd met de goedkopen felgekleurde kunststof kralen afgelopen?
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » za 24 okt 2009 17:28

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 24 okt 2009 17:29

Inzenden kon t/m 20 oktober (had het verlengd). Maar ik was zwaar verkouden afgelopen week, dus had alleen energie om bestellingen in te pakken. Ik heb de foto's gisteren wel bewerkt (sommigen draaien, beter uitknippen), maar ik moet nog puzzelen met de php script. Als het meezit heb ik morgen de tijd daarvoor en dan gaat het online, anders maandag.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 17 nov 2009 20:33

Niet vergeten he -> sieradenwedstrijd met thema herfst! Ik ben benieuwd naar alle inzendingen! :D

snoep
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door snoep » wo 18 nov 2009 09:16

Thx Sandra:)

groetjes Margaret

Romana
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Romana » wo 18 nov 2009 11:29

Ik heb mijn creatie af, maar heb meerdere foto´s van mijn sieraad. Ik heb deze in een powerpointpresentatie verwerkt zodat alle foto´s erop kunnen. Mag dat bij deze wedstrijd, want ik las iets over achtergronden die niet bewerkt mochten worden.
Liefs Romana

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » wo 18 nov 2009 17:03

Ik ben nog steeds wachtende op een pakketje uit hongkong, weet niet of ik het ga redden :(
groetjes ikke
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 11 dec 2009 13:44

Romana schreef:Ik heb mijn creatie af, maar heb meerdere foto´s van mijn sieraad. Ik heb deze in een powerpointpresentatie verwerkt zodat alle foto´s erop kunnen. Mag dat bij deze wedstrijd, want ik las iets over achtergronden die niet bewerkt mochten worden.
Sorry, zie dit nu pas. Ik heb nu wel inderdaad als regel staan dat het niet uitgebreid bewerkt mag zijn...maar mooie achtergrond bv moet wel kunnen. Ik zal de regel volgende keer weghalen, want het is lastig waar de grens (bv niet gephotoshopped maar wel met mooie bladertjes op de achtergrond) te trekken. Ik weet niet of je je foto al verstuurd heb?

Voor alle anderen: aanmelden kan dus t/m komende zondag he, vanaf maandag kan er gestemd worden :D Ik heb net alvast wat foto's bewerkt (lege ruimte wegknippen, minder grijs maken) zodat het stemmen maandag zsm kan beginnen. :)

Romana
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Romana » vr 11 dec 2009 17:34

Sandra schreef:
Romana schreef:Ik heb mijn creatie af, maar heb meerdere foto´s van mijn sieraad. Ik heb deze in een powerpointpresentatie verwerkt zodat alle foto´s erop kunnen. Mag dat bij deze wedstrijd, want ik las iets over achtergronden die niet bewerkt mochten worden.
Sorry, zie dit nu pas. Ik heb nu wel inderdaad als regel staan dat het niet uitgebreid bewerkt mag zijn...maar mooie achtergrond bv moet wel kunnen. Ik zal de regel volgende keer weghalen, want het is lastig waar de grens (bv niet gephotoshopped maar wel met mooie bladertjes op de achtergrond) te trekken. Ik weet niet of je je foto al verstuurd heb?

Voor alle anderen: aanmelden kan dus t/m komende zondag he, vanaf maandag kan er gestemd worden :D Ik heb net alvast wat foto's bewerkt (lege ruimte wegknippen, minder grijs maken) zodat het stemmen maandag zsm kan beginnen. :)
Ik heb de foto nog niet verstuurd, maar dat doe ik dan vandaag nog! Bedankt in ieder geval.
Liefs Romana

Viola
Bead Starter

Bericht door Viola » zo 13 dec 2009 15:43

Op kralen.com staat t/m 15 december inzenden. Is het nou t/m vandaag of t/m dinsdag inzenden??? :?:
grtjs,
Viola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 13 dec 2009 17:47

:bloos10: oeps sorry, niet goed opgelet...in nieuwsbrief en bij aanmeldformulier staat t/m 13 december (vandaag dus), alleen op startpagina t/m 15...Ik was eigenlijk echt van plan morgen het stemmen te starten, en morgen ook nieuwsbrief te sturen. Nu hoop ik niet dat velen 15de zagen en dus nog denken tijd te hebben....twijfel nu wat te doen....toch verlengen t/m 15de of toch vanaf 13de te doen....
Er zijn wel al lekker veel inzendingen overigens.

Het is jammer, maar dan moet ik de nieuwsbrief maar woensdagochtend sturen. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat iemand van plan was dinsdagavond wat in te zenden en dan ineens ziet dat ze al te laat is. Sorry, dat jullie nu nog langer moeten wachten...

Viola
Bead Starter

Bericht door Viola » zo 13 dec 2009 17:55

Ok, dan ga ik nu nog wat in elkaar knutselen. Om de een of andere reden wacht ik tot het laatste moment :oops: .
grtjs,
Viola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 15 dec 2009 13:03

haha, velen doen dat hoor. ;) Ik ben blij dat ik iig nog met een maand had verlengd, aantal inzendingen is nu zowat verdubbelt! Alsof je iedereen gewoon meerdere keren even moet herinneren. ;)

Viola
Bead Starter

Bericht door Viola » wo 16 dec 2009 00:08

Haha, ik hoop dat ik nog op tijd was met opsturen. Net een stressmoment. Is m'n geheugenkaart van m'n camera vol..... aargh

Ik ben zeer benieuwd naar de andere creaties.. :D
grtjs,
Viola

Gesloten