Leuke kralen

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Ellen
Bead Monster
Leuke kralen

Bericht door Ellen » vr 10 jul 2009 11:28

Goh Sandra, Wat heb je leuke kralen toegevoegd :D :D
Heb ik mezelf deze maand verboden om iets te bestellen :evil: ... je maakt het me zo wel heel moeilijk :wink: :D
Groetjes Ellen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Leuke kralen

Bericht door Sandra » vr 10 jul 2009 11:33

:lol: dank2 je bedoelt zeker die felgekleurde, van kunststof? Ik moet de tekst toevallig nog wijzigen, de prijs is extra leeg wegens een goede eenmalige inkoop, kans is dus groot dat als het op is ik het niet meer kan leveren.

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » vr 10 jul 2009 18:01

Jaaaa, die bedoel ik..... moet ik toch gaan bestellen zekers :roll: :roll: :roll:
Ik zal eens kijken of ik dan toch mag :oops: :shock: :wink:
Groetjes Ellen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 10 jul 2009 18:03

:lol: :lol: je ging ook wel al naar de site kijken he, terwijl je niet van jezelf mag kopen. ;)

Van sommigen, zoals de ovale, heb ik wel veel hoor, maar van sommigen, zoals de ronde niet. Zal niet binnen 1 week uitverkocht zijn denk ik hoor maar zal niet maandenlang op voorraad zijn denk ik. Wel lekker goedkoop ook he. :banaan: Misschien dat ik het ooit weer kan inkopen maar ben bang dat het dan duurder is....

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » vr 10 jul 2009 18:57

:oops: :oops: besteld :oops: :oops: ....
Ik vind ze zo leuk :oops:, zo zwak in de schoenen wat betreft de kralen :cry: :oops: :wink:
Groetjes Ellen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 10 jul 2009 19:09

:o :lol: :lol: bedankt voor de bestelling, ik ben heel benieuwd wat je ermee ga maken!

Voor degenen die denken waar hebben ze het over, op http://www.creadream.nl/nieuwsflits.php" onclick="window.open(this.href);return false; staat de laatst verstuurde nieuwsbrief en daar kan je deze kralen nu zien.

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » vr 10 jul 2009 20:49

Daar zitten echt leuke kralen tussen.

Ik heb ook maar gelijk besteld. Nog geen idee wat ik er van ga maken maar ze komen altijd van pas. Ik kom vanzelf wel op ideeën.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 10 jul 2009 20:54

:D Ik vind het leuk te zien hoeveel mensen ze leuk vinden, er ging vandaag ook al bij veel bestellingen ook deze kralen de deur uit. Het is wel leuk dat de kwaliteit gewoon goed is, en lekker felle kleurtjes. Ik persoonlijk vind het beetje 80's-achtig, ik ben daarom wel benieuwd wat iedereen ermee gaat maken, groot kans dat iemand het niet als 80's-achtig ziet maar juist als iets heel anders.

createss
Bead Designer

Bericht door createss » vr 10 jul 2009 22:23

Eerlijk gezegd heb ik ook al zitten kwijlen bij die kralen.... zulke leuke kleuren ook, ik word er helemaal vrolijk van :banaan:

essie2395
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door essie2395 » za 11 jul 2009 08:19

ohjee, weer een bestelling geplaatst....
Sandra, wil je stoppen met zulke leuke kralen te plaatsen.... :lol: [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

groetjes, Esther
kralengroetjes, Esther

singasong
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door singasong » za 11 jul 2009 08:48

Ik word nu ook wel nieuwsgierig, ff kijken......

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 11 jul 2009 11:25

:D leuk zeg die enthousiasme! Ik zat er al 'n beetje aan te denken anders een sieradenwedstrijd mee te houden, dat het dan wel overal mee gecombineerd mag worden maar dat die felle basiskralen zeg maar wel erin verwerkt moet zijn. Vind het nl altijd leuk om te zien hoe divers het dan is.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 11 jul 2009 11:27

essie2395 schreef:ohjee, weer een bestelling geplaatst....
Sandra, wil je stoppen met zulke leuke kralen te plaatsen.... :lol: [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

groetjes, Esther
:lol: :lol: komende maandag ontvang ik heeeeeele mooie bot / houten / kokos kralen, onder andere hele mooie buddha bedels!!! :(L) Wel best prijzig degene die van bot gemaakt zijn, maar ik vind ze zo mooi, kon het niet laten. :oops: Dus ja, voorlopig komen er nog meer leuke kralen....ook weer van die platte ronde schelpen in andere kleuren....als het meezit zijn ze halverwege a eind volgende week online!

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » za 11 jul 2009 16:24

Sandra schreef::D Ik vind het leuk te zien hoeveel mensen ze leuk vinden, er ging vandaag ook al bij veel bestellingen ook deze kralen de deur uit. Het is wel leuk dat de kwaliteit gewoon goed is, en lekker felle kleurtjes. Ik persoonlijk vind het beetje 80's-achtig, ik ben daarom wel benieuwd wat iedereen ermee gaat maken, groot kans dat iemand het niet als 80's-achtig ziet maar juist als iets heel anders.
Daar doet het mij ook wel aan denken hoor :D En ik heb ook nog geen idee wat ik er mee ga maken.... voor de heb voor de leuke kleurtjes :oops: :oops:
Groetjes Ellen.

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » di 14 jul 2009 14:59

Ik heb ze binnen hoor, helemaal leuk en mooi :applaus: :(L) :applaus: :(L)
En nu nog een spetterende creatie ermee... dat duurt altijd even bij mij :oops: :D
Groetjes Ellen.

Gesloten