Wauw een cadeautje gehad!!!

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Tinkywinky
Bead Interested
Berichten:195
Lid geworden op:do 19 feb 2009 13:43
Wauw een cadeautje gehad!!!

Bericht door Tinkywinky » vr 24 apr 2009 13:46

Ik stond zojuist toch even versteld hoor :shock:

Ik hoorde de brievenbus dus ging kijken of mijn bestelling van creadream er bij zat.
Ja hoor, de envelop lag op de mat.
Naar de keukentafel gelopen en de envelop geopend.
Het eerste wat ik erin zag zitten was niet wat ik besteld had dus mijn eerste gedachten was, ohjee dit is niet goed, dit moet ik terug sturen.

Ik haalde alles uit de envelop en verhip, de rest was wel wat ik besteld had, dus toch maar even goed op de factuur kijken dan.
En wat zag ik.....

Ik heb gewoon een klein cadeautje gekregen voor de vertraging :banaan:

Sandra, dank je wel, ik ben er super blij mee!!!!
Toch wil ik je graag zeggen dat dit absoluut niet had gehoeven.
Er is in mijn ogen geen sprake geweest van vertraging namelijk.

Nogmaals super bedankt :!:
En nu ga ik snel even op de site kijken wat het is dat ik gekregen heb

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wauw een cadeautje gehad!!!

Bericht door Sandra » vr 24 apr 2009 14:20

:D graag gedaan. ;) Datgene wat je hebt gekregen staat nog niet online, het is een kleinere variant van http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=2431" onclick="window.open(this.href);return false; .
Voor degenen die het niet weten: woensdag kon ik niets versturen. Op zich stond het vanaf dinsdagmiddag op de website, maar ik vond het toch wel beetje jammer, dat klanten langer moesten wachten. Dus had besloten bij de bestellingen die anders dinsdag opgestuurd zou zijn iets extra's mee te sturen.

Wel grappig altijd als 'n forummer post over 'n bestelling. Tijdens het inpakken sta ik er nl niet bij stil dat het wellicht een forummer zou kunnen zijn.

Gesloten