glasparels -> tevreden mee?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
glasparels -> tevreden mee?

Bericht door Sandra » wo 28 jan 2009 16:02

Ik heb 'n vraagje. Ik verkoop al 'n tijdje glasparels in maat 8 mm, zoals http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=2270" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik kan het nu ook in 6 mm inkopen, maar wil eerst graag zeker maken wat jullie van de kwaliteit vinden. Zijn jullie er tevreden mee? Is het beter dan de meeste glasparels?

Alvast bedankt voor jullie feedback. :)

Kaloni
Bead Interested

Re: glasparels -> tevreden mee?

Bericht door Kaloni » wo 28 jan 2009 16:48

Ben zeker fan: heb inmiddels heel veel kleuren en heb ze ook bijna allemaal gebruikt zeer tevreden. 6 mm zeker ook een goed idee, mn voor jasseronnen edm.
Groetjes,
Karin

Jeanette
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jeanette » wo 28 jan 2009 16:50

Ik ben wel tevreden over deze parels! Mooie kleuren en ik heb geen last gehad van afbladderen wat je wel eens hoort, of dat de parels vastzaten aan het draad. Soms had ik wel een 'uitstulpinkje' bij de gaatjes maar de meeste zijn er in mijn bakken al afgevallen.
Groetjes Jeanette

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 28 jan 2009 18:19

:applaus:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » wo 28 jan 2009 19:34

Ik ben er ook tevreden over!! :banaan:

Groetjes, Simone

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » do 29 jan 2009 20:46

Ik had helaas toch weer hetzelfde als bij andere parels die ik geprobeerd heb..... :( :( weer worden ze plakkerig, gaat de glans er af en kun je het kleurlaagje er zo afschrapen....... :( :( :( :( :(
Groetjes Sylvia :byebye

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 29 jan 2009 22:42

Sylvi@ schreef:Ik had helaas toch weer hetzelfde als bij andere parels die ik geprobeerd heb..... :( :( weer worden ze plakkerig, gaat de glans er af en kun je het kleurlaagje er zo afschrapen....... :( :( :( :( :(
huh?? waar had je het dan mee gecombineerd? heb zelf nl al regelmatig ketting van de parels gedragen maar die is gewoon nog goed...

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » do 29 jan 2009 22:58

Sylvi@ schreef:Ik had helaas toch weer hetzelfde als bij andere parels die ik geprobeerd heb..... :( :( weer worden ze plakkerig, gaat de glans er af en kun je het kleurlaagje er zo afschrapen....... :( :( :( :( :(
Zou het ook met de zuurtegraad van je huid te maken kunnen hebben??? Die kan wel van invloed zijn op metalen, die kunnen dan ook verkleuren. Misschien raar idee :oops: , maar misschien weet iemand of dit het geval zou kunnen zijn... :?:

Groetjes, Simone

wilmadonna
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door wilmadonna » vr 30 jan 2009 00:01

kan ook nog komen door parfum... als je die op je huid spuit of direct op de kralen... dat is niet zo goed voor ze....

groetjes, wilma

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » vr 30 jan 2009 21:49

Van de verschillende soorten metalen heb ik nooit geen last. Ik had een eenvoudige ketting met alleen maar parels geregen om te testen of het met deze parels ook weer zou gebeuren dat ze plakkerig werden.
Parfum gebruik ik nooit in mijn hals als ik een sieraad om heb.....is voor geen enkel sieraad goed.
Ik ben bang dat het met de zuurgraad van de huid te maken heeft..... :( ...Ik had mijn vriendin ook een simpele geregen versie gegeven om te testen.....en bij haar was het ook zo.. :(
Baal er flink van, want ik vind parels geweldige kralen!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 31 jan 2009 11:42

He wat jammer zeg. Ik heb zelf 'n ketting al meerdere keren gedragen en die is gewoon nog goed....Ik vind het lastig omdat ik geen idee heb waardoor het komt...Gebeurd het ook bij kunststof parels of heb je die nog niet geprobeerd? Zijn er parels waarbij het wel goed blijft?

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » za 31 jan 2009 18:49

Sandra schreef:He wat jammer zeg. Ik heb zelf 'n ketting al meerdere keren gedragen en die is gewoon nog goed....Ik vind het lastig omdat ik geen idee heb waardoor het komt...Gebeurd het ook bij kunststof parels of heb je die nog niet geprobeerd? Zijn er parels waarbij het wel goed blijft?
Kunststofparels ook......Weet niet of er parels zijn die goed blijven....ik had in een ander topic al eens naar ervaringen met parels gevraagd......maar er kwamen niet veel reacties...... :(
Dus ik ben heel benieuwd of er andere parels zijn waarbij het wel goed blijft...... :lol:

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Biebeltsje » za 31 jan 2009 19:44

Misschien een dom antwoord maar misschien kun je eens zoetwaterparels, voor je eigen gebruik natuurlijk, kunnen proberen. Ik weet natuurlijk niet of je dit al eens hebt geprobeerd maar wie weet kan dat wel eens. Je hebt natuurlijk wel minder kleuren, maar wel de kans dat het eventueel goed blijft!

Verder heb ik geen ervaring met de parels van creadream :oops:

Groetjes Bianca
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 31 jan 2009 22:53

Goh lastig...de kunststof parels verkoop ik al meer dan 1,5 jaar, maar heb echt nooit klachten erover gehad...terwijl er al meer dan 100 kilo de deur uit is gegaan....

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » zo 01 feb 2009 12:07

Sandra schreef:Goh lastig...de kunststof parels verkoop ik al meer dan 1,5 jaar, maar heb echt nooit klachten erover gehad...terwijl er al meer dan 100 kilo de deur uit is gegaan....
Geloof je zo hoor. Ligt ook niet aan de verkoper :wink: Zal wel met de zuurgraad van de huid te maken hebben.......helaas :cry:

Gesloten