Enquete rocailles

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten

Per hoeveel koop je de delica's het liefst?

5 gram
6
30%
10 gram
14
70%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Enquete rocailles

Bericht door Sandra » do 04 dec 2008 11:12

Sinterklaas heeft tegen CreaDream lopen klagen,
want het lukt CreaDream nog niet om alle klanten te behagen.
Er zijn nog steeds geen superkwaliteit-rocailles voor de kralenfans met geduld.
En dat is allemaal CreaDream zijn schuld.
CreaDream weet echter niet op welke kleuren de klanten zitten te hopen,
en wil daarom eerst hun mening weten voordat ze gaan kopen.
De E-Piet heeft daarom een nuttige enquête online gezet.
Waardoor CreaDream van de straf met de roe is ontzet.
Door deze enquête in te vullen over de kralen waarop jij zit te hopen,
kan Creadream proberen jouw mooiste rocailles in te kopen!

Alvast bedankt voor het invullen van het formulier!
Jullie doen mij daarmee namelijk een groot plezier!

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Enquete rocailles

Bericht door MariekeV » do 04 dec 2008 11:39

Ingevuld :wink: Helemaal goed, krijg steeds meer keus in rocailles. En met zo'n enquête weet jij waar de vraag ligt.

Gebruikersavatar
Nessae
Bead Lover
Berichten:493
Lid geworden op:di 21 nov 2006 13:37
Locatie:Breukelen

Re: Enquete rocailles

Bericht door Nessae » do 04 dec 2008 15:43

Ik heb hem ook ingevuld. Heb alleen nog steeds moeite met welke maat wat is. hihi!

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Enquete rocailles

Bericht door Mar-JoYa » do 04 dec 2008 19:46

Nessae schreef:Ik heb hem ook ingevuld. Heb alleen nog steeds moeite met welke maat wat is. hihi!
Dat heb ik nou ook :lol: Ga ze nu pas nodig hebben, gebruikte ze eerst bijna nooit. Heb nu trouwens ook die van jou gebruikt Sandra, die je al hebt, ik vind die al goed hoor. (Even verwijzing naar je gedicht in de nieuwsbrief over de enquete, daar heb je het over de kwaliteit, maar die lijkt me prima toe toch :?: )
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Enquete rocailles

Bericht door Sandra » do 04 dec 2008 20:39

Ik ben zelf ook heel tevreden met die goedkope rocailles, heb ook alleen kleuren ingekocht die goed zullen blijven. Ik vind alleen dat je bij bepaalde speciale rijgtechnieken beter bv miyuki kan gebruiken. Lang geleden reeg ik ook 'n keer wat met gewone kralen en je zag toen toch wel flink verschil met hoe het hoorde te zijn. Maar bij eenvoudige technieken of voor tussen gewone kralen zijn ze wel goed hoor. :)

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Enquete rocailles

Bericht door Mar-JoYa » do 04 dec 2008 22:29

Sandra schreef:Ik ben zelf ook heel tevreden met die goedkope rocailles, heb ook alleen kleuren ingekocht die goed zullen blijven. Ik vind alleen dat je bij bepaalde speciale rijgtechnieken beter bv miyuki kan gebruiken. Lang geleden reeg ik ook 'n keer wat met gewone kralen en je zag toen toch wel flink verschil met hoe het hoorde te zijn. Maar bij eenvoudige technieken of voor tussen gewone kralen zijn ze wel goed hoor. :)
:? Ik heb er net een hele armband mee geborduurd :lol: :lol: :lol: Gelukkig was het de eerste en voor mezelf, dus kan ik ze even testen :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Enquete rocailles

Bericht door Sandra » do 04 dec 2008 23:22

oeh ben benieuwd naar je creatie! bedoel ik positief hoor, het kan prima met die kralen maar ben nieuwsgierig hoe het is geworden, met jouw stijl enzo. :)

enneh, als het mooi is gelukt, wat is er mis mee...de kleur zal goed blijven hoor, dat is het belangrijkste. En bij borduren kan het ook vast wel mooi, maar als je bv peyote stitch rijgt dan moeten ze goed dezelfde maat hebben, vind ik tenminste. Hoewel je natuurlijk ook gewoon de paar die groter/kleiner zijn eruit kan vissen...

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Re: Enquete rocailles

Bericht door Elsje » vr 05 dec 2008 12:49

Ik vind dat als je dan toch iets met kleine kraaltjes maakt je ook gelijk voor kwaliteit kunt gaan.Het betere rijgwerk is nu eenmaal mooier met gelijkmatige rocailles. Goedkope rocailles voor Bt of andere toepassingen kun je overal wel kopen, Miuky niet.
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Enquete rocailles

Bericht door Mar-JoYa » vr 05 dec 2008 20:02

Zodra ik hem heb afgewerkt laat ik hem zien ;) Ik vind ze er erg goed uitzien, vandaar mijn verwondering ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
red lady
Bead Dreamer
Berichten:664
Lid geworden op:za 21 mei 2005 17:00
Locatie:tilburg

Re: Enquete rocailles

Bericht door red lady » wo 11 feb 2009 19:47

hoi sandra
vraag me af of je nu wel delica's in je winkel hebt? ik dacht dat ik dat ergens gelezen had over hoe je ze het beste kon verpakken.
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Enquete rocailles

Bericht door Sandra » wo 11 feb 2009 20:49

Je bent me net voor. ;)
Ik heb veel moooooie kralen ingekocht. :banaan: Uitpakken was nog nooit zo leuk geweest. ;) Ben dus druk aan het werk met uitrekenen per hoeveel het verpakt moet worden, stickers maken, etc. De eerste paar staan online, ik ga morgen weer verder. Het zal even duren eer alles online is hoor. De sociale werkplaats is lekker hard aan het werk maar de foto's maken enzo kost nog best wat tijd.

Ik maak meteen een poll van deze topic. Ik wil graag weten per hoeveel jullie de delica's het liefste kopen:
- per 5 gram
- per 10 gram, met een scherpere prijs. Het scheelt mij namelijk verpakkingskosten en ik kan ook wat korting geven omdat het om een hogere bedrag gaat.

Alvast bedankt voor het stemmen!

Gesloten