Er zijn allerlei onderwerpen die met kralen te maken hebben waarvan ikzelf denk: goh, zou leuk zijn te zien hoe dat bij anderen gaat. Bv: het lijkt mij leuk eens te zien hoe anderen knutselen. Kan ik eindelijk aan mijn vriend laten zien dat ik niet een hele grote tafel vol met kralen nodig heb om 1 klein armbandje te maken.

Of bv 'n foto van kralen die je ZO mooi vindt, dat je nog geen idee heb wat ermee te maken. Of een foto van je allereerste creatie, bij sommigen heel schattig klungelig en bij anderen al best goed. Of wat van een sieraad die je het meest leuke herinneringen geeft? Of de sieraad die je het allermeeste tijd heeft gekost, en waar je misschien zelfs niet aan begonnen was als je wist dat het zoveel tijd zou kosten?
Kortom: ik wil iedere maand een nieuwe kralenthema kiezen waarvan een foto geupload kan worden..
Iedereen mag dan een foto met het liefst ook beschrijving uploaden. Na 1 maand zal het allemaal als leuke fotoscollage te zien zijn op CreaDream.
De thema van de 1ste maand is:
jouw knutselmoment! Mail bijvoorbeeld een foto van de eettafel die al weken vol met kralen ligt of juist jouw handige kast waar je alles heel netjes in opbergt. Vanaf 31 juli zal er een overzicht zijn waardoor je kan zien dat je niet de enige bent die er soms een kralenrommel van maakt, of je kan juist van elkaar leren hoe het beter kan. Alvast bedankt voor het delen van jouw knutselmoment! Uploaden kan via
http://www.kralen.com/uploadjefoto/" onclick="window.open(this.href);return false; .
Alvast bedankt voor het meedoen!