Nieuw: iedere maand fotocollage met kralenthema

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Nieuw: iedere maand fotocollage met kralenthema

Bericht door Sandra » do 26 jun 2008 08:22

Er zijn allerlei onderwerpen die met kralen te maken hebben waarvan ikzelf denk: goh, zou leuk zijn te zien hoe dat bij anderen gaat. Bv: het lijkt mij leuk eens te zien hoe anderen knutselen. Kan ik eindelijk aan mijn vriend laten zien dat ik niet een hele grote tafel vol met kralen nodig heb om 1 klein armbandje te maken. ;) Of bv 'n foto van kralen die je ZO mooi vindt, dat je nog geen idee heb wat ermee te maken. Of een foto van je allereerste creatie, bij sommigen heel schattig klungelig en bij anderen al best goed. Of wat van een sieraad die je het meest leuke herinneringen geeft? Of de sieraad die je het allermeeste tijd heeft gekost, en waar je misschien zelfs niet aan begonnen was als je wist dat het zoveel tijd zou kosten? Kortom: ik wil iedere maand een nieuwe kralenthema kiezen waarvan een foto geupload kan worden..

Iedereen mag dan een foto met het liefst ook beschrijving uploaden. Na 1 maand zal het allemaal als leuke fotoscollage te zien zijn op CreaDream.

De thema van de 1ste maand is:
jouw knutselmoment! Mail bijvoorbeeld een foto van de eettafel die al weken vol met kralen ligt of juist jouw handige kast waar je alles heel netjes in opbergt. Vanaf 31 juli zal er een overzicht zijn waardoor je kan zien dat je niet de enige bent die er soms een kralenrommel van maakt, of je kan juist van elkaar leren hoe het beter kan. Alvast bedankt voor het delen van jouw knutselmoment! Uploaden kan via http://www.kralen.com/uploadjefoto/" onclick="window.open(this.href);return false; .

Alvast bedankt voor het meedoen!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 01 jul 2008 12:26

:( 107x bekeken maar geen reactie....wat vinden jullie ervan? Kan ik van iemand foto's verwachten? :)

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 01 jul 2008 13:21

Aaarrghh had de afgelopen dagen de achtertafel bezaait liggen en Rene heeft het net gister of eergisteren opgeruimd :? Was namelijk echt een-typisch-wat-je-zocht-moment :wink: Heb wel foto's gemaakt toen mijn nichtje een ketting aan het maken was, misschien zie je daar nog wat van de tafel zoals hij was terug ;) Kijk vanavond of morgenavond wel eventjes :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » di 01 jul 2008 13:49

Op de een of andere manier heb ik dit topic helemaal gemist.

Het lijkt mij een leuk idee hoor, maar ik weet niet of ik mijn rommelbureau wel op de foto vast wil leggen. :oops:

Ik zal er eens over na gaan denken. Dus als ik het goed begrijp kan er deze hele maand een foto geupload worden?
Groetjes van Monica

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 01 jul 2008 13:57

uh ja, kan op zich t/m 30 juli. juist een foto van een kast vol met de kralen netjes opgeborgen mag ook wel hoor. ;)

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » di 01 jul 2008 14:07

Sandra schreef:uh ja, kan op zich t/m 30 juli. juist een foto van een kast vol met de kralen netjes opgeborgen mag ook wel hoor. ;)
Da's misschien wel beter en meteen een stimulans voor mij om eens op te ruimen.
Of een 'voor' en 'na' foto. :lol:
Groetjes van Monica

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » di 01 jul 2008 14:24

Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet eerder gezien had dit topic, maar ik ga zondag op vakantie, dus voor 30 juli gaat het niet meer lukken.... sorry :cry:
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » di 01 jul 2008 15:47

Ik vind het wel een leuk idee! Ben vooral erg benieuwd naar de foto's van anderen.

Ik had alleen net alles weer zo netjes opgeruimd, helemaal happy en toen zag ik dit topic.

Als ik eenmaal weer inspiratie heb, dan is dat vaak weer teveel om in 1 ketting te verwerken en heb dan al snel verschillende kralenborden op tafel met van alles en nog wat. :roll:

Maar voor eind juli moet het wel lukken om weer een volle tafel op de foto te krijgen. :lol:

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 01 jul 2008 16:11

Sandra schreef::( 107x bekeken maar geen reactie....wat vinden jullie ervan? Kan ik van iemand foto's verwachten? :)
Op zich lijkt het me leuk, maar van knutselen komt tegenwoordig te weinig :( En al helemaal niet met lekker de tafel vol, als het al gebeurd is het snel dit en dat pakken, en in elkaar flansen :(

Maarja, die tijd komt vast wel weer hoop ik (in januari gaat zoonlief naar school! 8) )
~Audrey~

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » di 01 jul 2008 17:31

Moet je per se de foto uploaden? Ik heb wel foto's in Mijn Album staan, maar de computer is recent opnieuw geinstalleerd en ik kan dus nu niet de mappen met foto's vinden....dus als het via Mijn Album mag, kan ik vandaag nog een een paar foto's regelen....

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 01 jul 2008 18:56

tja inzenden moet via het formulier eigenlijk...wat je kan doen is de foto bij mijnalbum opslaan op je pc en dat vervolgens uploaden via dat formulier...

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » di 01 jul 2008 19:01

Sandra schreef:tja inzenden moet via het formulier eigenlijk...wat je kan doen is de foto bij mijnalbum opslaan op je pc en dat vervolgens uploaden via dat formulier...
Gut....das nog eens een goed idee.....ik ben niet zo behendig met computers, maar ik ben een snelle leerling, ik ga even klooien.... :wink:

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » wo 13 aug 2008 10:20

Dit lijkt me wel leuk, maar geldt het nog?
Groetjes Ilona

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 13 aug 2008 16:17

Oh, ik heb nog een foto, was dit al weer vergeten :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 13 aug 2008 17:06

ja, dit geldt nog. :) geldt totdat ik genoeg foto's heb ontvangen. ;) nu nog te weinig ontvangen...

Gesloten