Vanaf nu geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 20,-
Na langdurig gebruik van een frankeermachine begint het eindelijk zijn voordeel op te leveren. Aangezien we de klanten daar graag van laten meeprofiteren, geldt er vanaf nu geen verzendkosten bij bestellingen binnen Nederland vanaf € 20,- (in plaats van € 30,-). Voor bestellingen buiten Nederland kunnen we het tarief helaas niet verlagen, aangezien de frankeermachine daarvoor geen voordeel oplevert. Wel zullen wij binnenkort zorgen dat klanten die buiten Nederland wonen zelf kunnen kiezen voor een priority of non-priority verzending, waar de verzendkosten dan ook nauwkeurig op afgestemd zal zijn. Momenteel worden de bestellingen altijd als priority verstuurd.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Bestellingen zijn bij mij meestal tussen 250 gram en hoger, en dat kost met priority naar Belgie iets van 5,70. Boven de 500 gram doe ik als pakket, dat kost 6,70. Vandaar dat ik minimaal 4,- verzendkosten moet rekenen....Ik ga wel binnenkort zorgen dat je ook non-priority als verzendwijze kan kiezen, dan kunnen de verzendkosten lager zijn. Zie nu alleen op http://www.tntpost.nl/zakelijk/brieven/ ... s/brieven/" onclick="window.open(this.href);return false; dat dat helaas ook niet eens zoveel scheelt...