Vanaf nu geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 20,-

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Vanaf nu geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 20,-

Bericht door Sandra » wo 09 apr 2008 11:21

Na langdurig gebruik van een frankeermachine begint het eindelijk zijn voordeel op te leveren. Aangezien we de klanten daar graag van laten meeprofiteren, geldt er vanaf nu geen verzendkosten bij bestellingen binnen Nederland vanaf € 20,- (in plaats van € 30,-). Voor bestellingen buiten Nederland kunnen we het tarief helaas niet verlagen, aangezien de frankeermachine daarvoor geen voordeel oplevert. Wel zullen wij binnenkort zorgen dat klanten die buiten Nederland wonen zelf kunnen kiezen voor een priority of non-priority verzending, waar de verzendkosten dan ook nauwkeurig op afgestemd zal zijn. Momenteel worden de bestellingen altijd als priority verstuurd.

_x_Catherine_x_
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door _x_Catherine_x_ » wo 09 apr 2008 11:57

Spijtig, want vind het altijd wel veel bestellen voor 40 euro. Terwijl verzendingskosten van 4 euro toch ook wel oplopen vind ik.
Maar ik begrijp het.
Groetjes

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 09 apr 2008 12:02

Bestellingen zijn bij mij meestal tussen 250 gram en hoger, en dat kost met priority naar Belgie iets van 5,70. Boven de 500 gram doe ik als pakket, dat kost 6,70. Vandaar dat ik minimaal 4,- verzendkosten moet rekenen....Ik ga wel binnenkort zorgen dat je ook non-priority als verzendwijze kan kiezen, dan kunnen de verzendkosten lager zijn. Zie nu alleen op http://www.tntpost.nl/zakelijk/brieven/ ... s/brieven/" onclick="window.open(this.href);return false; dat dat helaas ook niet eens zoveel scheelt...

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » wo 09 apr 2008 12:23

Wel super voor de nederlanders onder ons.
Ik wilde eigenlijk deze maand gaan bestellen maar kwam niet aan de 30 euro en eigenlijk laat mijn portomonee dat ook niet toe.
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

ester k.
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door ester k. » ma 14 apr 2008 13:41

Dat zijn nog eens leuke nieuwtjes. :applaus2: Groetjes ester.

Gesloten