Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Sandra » do 23 aug 2012 14:44

iedereen bedankt voor de tips.
Chantale, bedoel je van deze serie http://www.creadream.nl/alle-producten/ ... d/kr-2200/" onclick="window.open(this.href);return false; , dus bv http://www.creadream.nl/kunststof-rond- ... od-kralen/" onclick="window.open(this.href);return false; , dat je die ook in grotere maat wil?
Ik kan deze kunststof kralen trouwens in enige kleur bestellen dus als jullie specifieke kleuren kan doorgeven dan koop ik ze in. Ik ben toevallig al bezig met 'n nieuwe inkoop.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door JMHols » do 23 aug 2012 15:15

Ik zou graag veel meer kleuren rocailles en delica's willen zien. Ik baal er altijd van als ik bij verschillende shops moet kopen omdat nergens alle kleuren zijn (ok heb een shop in Frankrijk gevonden die net als jij er niet te duur mee is, maar ik bestel liever uit Nederland, dan is het er wat sneller. Maar ja, ik werk dan ook voornamelijk met rocailles.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Sandra » do 23 aug 2012 15:25

Toevallig ben ik al een manier aan het bedenken hoe ik veel sneller miyuki rocailles kan toevoegen aan het systeem, zeg maar voor 'n groot deel geautomatiseerd en door de jongeren die voor me werken. Dan kunnen er veel sneller veel meer nieuwe artikelen online gezet worden. Toevallig ga ik binnenkort weer inkopen. Kun je me anders mailen welke kleuren en soorten je het meest mist? Ik kan bv enthousiast heel veel delica's in chique tinten inkopen maar stel je mist juist 8/0 rocailles in felle kleuren dan heb je daar nog niets aan.

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Algante » do 23 aug 2012 16:24

Sandra schreef:Toevallig ben ik al een manier aan het bedenken hoe ik veel sneller miyuki rocailles kan toevoegen aan het systeem
Gele delica's (Lt Daffodil Ceylon en zo). Maar ik kan me voorstellen dat je niet met een heeeeeleboel kleurtjes wilt (blijven) zitten, hoe prachtig het ook is om alleen al naar te kijken.

Als ik bepaalde kleuren voor een projectje aan je doorgeef, hoelang kan/zal dat ongeveer duren voor jij ze (online) hebt?
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Chantale » do 23 aug 2012 17:35

Sandra schreef:iedereen bedankt voor de tips.
Chantale, bedoel je van deze serie http://www.creadream.nl/alle-producten/ ... d/kr-2200/" onclick="window.open(this.href);return false; , dus bv http://www.creadream.nl/kunststof-rond- ... od-kralen/" onclick="window.open(this.href);return false; , dat je die ook in grotere maat wil?
Ik kan deze kunststof kralen trouwens in enige kleur bestellen dus als jullie specifieke kleuren kan doorgeven dan koop ik ze in. Ik ben toevallig al bezig met 'n nieuwe inkoop.
ja deze bedoel ik. Ze zijn echt prachtig van kwaliteit en dat voor een superscherpe prijs die ik nog nergens anders gevonden heb :applaus:
Leuk als je deze kan bestellen in nieuwe winterkleuren. De nieuwe winterkleuren zijn bruine tinten, oker en grasgroen zit ook in de modetrend 2012/2013. In de boetiekjes zie je nu veel zwart met printen in deze felle kleuren. Als je daar dan de gepaste ketting bij kan maken... :wink:

Gebruikersavatar
Pixiedust
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:vr 27 jan 2012 09:40
Locatie:Oostende, België

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Pixiedust » do 23 aug 2012 18:19

Superidee van Chantal! Ik ben ook een grote fan van de basiskralen in acryl, en de acrylroosjes. Ik kreeg al de vraag om kettingen te maken in de modekleuren voor deze winter, en niet alle kleuren zijn gemakkelijk te vinden.

Deze zijn de modekleuren:
http://www.topitmblog.nl/nieuwe-winterk ... nter-2012/

Vooral dat bruin (beetje chocolade-achtig), oker en felblauw zouden super zijn...

Groetjes,
Heidi

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Chantale » do 23 aug 2012 18:22

Zo Sandra... je zal direct klantjes hebben als je met de winterkleuren afkomt :mrgreen: :byebye

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Sandra » do 23 aug 2012 20:17

Your wish is my command :mrgreen:
- in welke maten willen jullie de kralen dan?
- gewoon rond of andere vorm?
- mat of glanzend?

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door JMHols » do 23 aug 2012 21:07

Ik zoek altijd kralen bij een bepaald patroon, dus kleuren kan ik nu niet echt doorgeven. En ik snap ook dat je niet alle kleuren kunt hebben. Als je alleen al de blauwe neemt, daar zijn zoveel kleuren in. Ik weet wel dat ik de galvanised en de frosted kralen prachtig vind. En de koffie kleuren zag ik laatst, die vind ik ook prachtig. Het liefst werk ik met delica 11/0, rocailles 11/0 en 15/0 en soms ook 8/0. Maar zoals ik al schreef,ik zoek altijd kralen bij een patroon, dus geen idee wanneer of ik welke kleuren zal zoeken.

Gebruikersavatar
evelienzoer
Bead Professional
Berichten:1515
Lid geworden op:zo 10 okt 2010 22:39
Locatie:Oude Pekela
Contacteer:

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door evelienzoer » do 23 aug 2012 21:31

Ik mis nog blauw/paars tinten van Miyuki:

15-0434 purplish bue opaque luster
11-0469 eggplant metallic bronze iris
11-04220 eggplant galvanized duracoat

En deze kleuren vind ik ook heel mooi:

11-4202 champagne galvanized duracoat
15-1061 light raspberry galvanized (hier ben ik al een tijdje naar op zoek)

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Chantale » vr 24 aug 2012 09:21

Sandra, wat kleuren betreft, als dat kan, zeker chocoladebruin, limoen, oker... tja, een beetje de kleuren voor deze winter, grasgroen zie ik ook in de uitstalramen van boetieks en kledingzaken.
Diverse formaten zoals 10mm, 14mm en dan groter als het mogelijk is. Ik heb nu ook geen idee wat er allemaal bestaat van maten. Ik dacht aan 19mm of zelfs 20 mm. Een kort halssnoer die in het midden een aantal van die grote kralen van 20 mm heeft oogt toch heel sjiek :D
Alvast bedankt als je dat kan toevoegen in je assortiment... mijn collega en ik zien er al naar uit en zullen vast en zeker een bestelling doen als het zover is :banaan: :banaan:

Gebruikersavatar
Pixiedust
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:vr 27 jan 2012 09:40
Locatie:Oostende, België

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Pixiedust » di 28 aug 2012 14:06

Ik kijk er echt naar uit naar die nieuwe acrylkralen... dat wordt weer een grote bestelling :lol:

Gebruikersavatar
AnitaD
Bead Fan
Berichten:368
Lid geworden op:wo 02 dec 2009 22:25

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door AnitaD » di 27 nov 2012 16:48

Ik zag dat karabijnsluitingen alleen nog in koper worden verkocht, ik dacht voorheen ook in zilver- en goudkleur. Komen die weer op voorraad? Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door Sandra » di 27 nov 2012 18:00

lichtzilver heb ik nog wel, goud heb ik binnenkort. Zie evt http://www.creadream.nl/slotjes/karabijn/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
AnitaD
Bead Fan
Berichten:368
Lid geworden op:wo 02 dec 2009 22:25

Re: Wat moet CreaDream toevoegen aan het assortiment

Bericht door AnitaD » di 27 nov 2012 18:14

Ga ik het even in de gaten houden!

Gesloten