Wat ik nog mis bij creadream!

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gebruikersavatar
Lis
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:wo 28 nov 2007 23:34
Wat ik nog mis bij creadream!

Bericht door Lis » di 04 dec 2007 22:20

Naast dat ik bestel bij creadream, bestel ik wat ik niet bij creadream kan krijgen, ook weleens bij andere sites! Maar vind de service van Crea het beste en het snelste! Dus hopelijk ga je nog veel meer in je assortiment stoppen dan je al hebt! Want dan hoef ik alleen nog maar bij deze site te bestellen, dat is fijn en makkelijk! :lol: Ook is het verlanglijstje superhandig, kan je dagelijks (bij wijze van) lekker rondsnuffelen, wat je wilt hebben in je verlanglijstje plaatsen en niet gelijk te bestellen! Dat kan je bij de meeste sites niet!

Sandra, ga jij ooit nog eens muntjes (15 mm) en zilveren en kunststof boedha's bedels verkopen? En haaietanden? *kijkt smekend* hihi

Naast kralen ben ik ook gek op metalen kralen en bedels, dat merk je wel! Very happy

greetz!!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 04 dec 2007 23:15

:oops: bedankt voor je compliment! :D Dat motiveert altijd weer behoorlijk. :)

Ik heb zo pas een flinke lading artikelen binnen gekregen en vlak erna weer 1, dus draai komende week overuren om alles uit te pakken, vervolgens te laten verpakken en te fotograveren en online te zetten met alle info. ;)
Ik heb een leuke chinese mix bedeltjes (moet nog fotograveren, sorry), als het goed is ook een muntje (nog niet alles uitgepakt).

Boedha bedels zou ik graag hebben maar ben ik nog niet tegen gekomen...zal mijn best doen, maar komende maanden zal het niet lukken.

Haaietanden ben ik ook nog niet tegen gekomen....zijn er meer geinteresseerd in dat soort bedels? Ik persoonlijk verbaas me in hoeveel vormen je die tegen komt bij andere webshops, doe mij maar hartjes en bloemetjes. ;)

Gebruikersavatar
Lis
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:wo 28 nov 2007 23:34

Bericht door Lis » di 04 dec 2007 23:34

Als ik bij je in de buurt zou wonen dan zou ik je zo komen helpen haha!

Chineze bedeltjes lijken me ook erg leuk! We wachten geduldig af! :lol:

anita73
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:do 18 jan 2007 11:41
Locatie:axel

Bericht door anita73 » wo 05 dec 2007 14:40

hier nog een super tevreden klant van Creadream.
Sandra je service is geweldig je spullen helemaal top.

(heb vandaag netjes mijn doos binnen gekregen postbode was netjes optijd!)

Ga zo door

anita
groeten anita

Gebruikersavatar
Sandy25
Bead Lover
Berichten:485
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 19:28
Locatie:Apeldoorn

Bericht door Sandy25 » wo 05 dec 2007 15:41

Ik heb heel eerlijk gezegd nog nooit bij creadream besteld, waarom weet ik eigenlijk niet omdat ik er toch hele goed verhalen hier over lees. Meestal ga ik naar een kralenwinkel hier in de buurt. Moet toch ook maar eens bij jouw gaan bestellen. Als ik het goed heb gezien heb je geen leerschuivers en dat soort dingen?
Groetjes Sandra

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 05 dec 2007 16:08

nee, helaas, dingen zoals leerschuivers, tussenzetsels en plakstenen heb ik nog niet.

Gebruikersavatar
Lis
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:wo 28 nov 2007 23:34

Bericht door Lis » wo 05 dec 2007 23:06

Zo ik heb vandaag mijn pakje weer binnen gehad en alles zag er netjes uit! Ik vind de blaadjes nog leuker dan ik gedacht had!! :lol:

Bedankt voor de oorbellen! :yes:

Gebruikersavatar
Nessae
Bead Lover
Berichten:493
Lid geworden op:di 21 nov 2006 13:37
Locatie:Breukelen

Bericht door Nessae » wo 05 dec 2007 23:55

Ik ben ook een zeer tevreden creadreamkoopster. Echt goedkoper en altijd goede spullen!

maronne
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:do 06 sep 2007 17:34
Locatie:Groningen

Bericht door maronne » do 06 dec 2007 12:45

Nog iemand die erg tevreden is over het materiaal , de service en de redelijke prijzen.
Toen er iets niet aan mijn verwachtingen voldeed werd het heel correct opgelost.
Ik zal in de toekomst zeker weer bestellen.
Groetjes Marij

Gebruikersavatar
moniek81
Bead Fan
Berichten:371
Lid geworden op:wo 19 okt 2005 11:19
Locatie:Hellevoetsluis

Bericht door moniek81 » do 06 dec 2007 15:04

Ik bestel hier ook veel... ik mis alleen nog tussenzetsels en swarovski plaksteentjes want die gebruik ik best veel...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 06 dec 2007 16:48

Bedankt voor jullie berichtjes. :oops: :D
Moniek, ik kan me voorstellen dat je die mist, en heb al weleens gezocht naar tussenzetsels maar of te duur of te slechte kwaliteit of alleen met nikkel en dan vond ik weer andere artikelen en dan had ik er dus geen tijd meer voor. Wil het zeker wel ooit toevoegen.

Swarovski plaksteentjes heb ik ook nog niet goedkoop kunnen vinden, denk dat je die beter gewoon bij bv http://www.anybeads.com" onclick="window.open(this.href);return false; kan kopen. Kom meestal tijd tekort en stop dan liever tijd in artikelen die ik goedkoper kan leveren of die je hier nog niet vaak ziet. ;) vandaar....

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » za 08 dec 2007 19:23

ik ben ook dik tevreden over creadream :D wat ontzettend leuk die rode tsjechische facetkraaltjes! heb ze al in mn verlanglijstje gezet!komen die ook nog in andere kleuren?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 09 dec 2007 13:07

yep :) en krijg ze ook in 6 en 8 mm, en enkele in 10 mm. :) komende dagen flink fotograveren en verpakken dus, heb best veel verschillende.

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » ma 10 dec 2007 09:49

leuk leuk! :)

Gebruikersavatar
Lis
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:wo 28 nov 2007 23:34

Bericht door Lis » di 11 dec 2007 22:40

Ah 10 mm ook dus, ben zeer benieuwd!!! :lol:

Gesloten