Beadalon producten toegevoegd

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Beadalon producten toegevoegd

Bericht door Sandra » wo 28 nov 2007 17:58

Ik heb vandaag een aantal artikelen toegevoegd, waaronder beadalon producten. Klik hier om ze allemaal te bekijken.

Degene die ik het meest kan aanraden zijn:
- rijggaren, heel sterk en dun genoeg voor speciale rijgpatonen
- thread heaven, dit voorkomt rafels en knoopjes bij het garen
- wigjig, deze is van zware aluminium waardoor de pinnetjes niet weg kunnen schieten
- french wire, hiemee kan je sieraden gemaakt met rijggaren heel netjes wegwerken
- 'trays', dit zijn driehoekjes waarmee je kleine artikelen zoals rocailles en ringetjes heel eenvoudig weer kan opbergen.

Op http://www.beadalon.com" onclick="window.open(this.href);return false; kan je alle artikelen van het merk bekijken. Als je daar iets ziet wat je graag zou willen bestellen dan kan ik proberen die in te kopen.

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » wo 28 nov 2007 19:03

Zalig!!

Sandra, welk merk wire heb jij in je shop?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 29 nov 2007 09:56

De wire die ik verkoop wordt Wire & Wire genoemd, van Kars. Ik heb er tot dusver nog geen klachten over ontvangen. 18 gauge wire is het meest geschikt voor de wire artist.

Blitz
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:za 01 dec 2007 12:12

Wire Artist

Bericht door Blitz » za 01 dec 2007 12:28

Hoi Sandra,

Ik zag dat de Wire Artist alweer uitverkocht was, heb je enig idee wanneer hij weer op voorraad komt??

Groetjes Joan

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 01 dec 2007 12:31

dag Joan,
Ik heb het donderdag besteld maar helaas nog niet ontvangen, hopelijk vandaag....Om eerlijk te zijn baal ik behoorlijk van de leverancier, ik heb vrijdag nog gemaild om te vragen of de wire artist er ook bij is, want zo ja dan kan ik het alvast te koop zetten. Maar ik kreeg alleen mail dat een aantal artikelen op zijn en het oude factuur, dus ik terugmailen, maar nu nog niets gehoord, en ook nog niet ontvangen, dus weet nog niet of ik het snel weer kan leveren. :evil: Normaal klaag ik niet zo snel over 'n leverancier, maar alles wat fout kan gaan gaat fout bij hen. :roll:
hopelijk kan ik het dus maandag opsturen, maar als het uitverkocht is weet ik nog niet wanneer ze het wel weer hebben. :(

Blitz
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:za 01 dec 2007 12:12

Wire Artist

Bericht door Blitz » za 01 dec 2007 12:35

Hoi Sandra,

Bedankt voor je snelle antwoord, nou dan wacht ik het wel even af, ik kijk toch bijna om de dag wel even op de site dus dan zie ik het wel. Ik heb nu namelijk een plastic bordje maar vind dat helemaal niks elke keer springen de pinnetjes eruit.

Groetjes Joan

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 01 dec 2007 17:48

Ik heb het pakket helaas nog niet ontvangen. In de mail staat alleen dat aantal artikelen ontbreken, dat ze die over anderhalve week weer hebben. Weet niet of de wire artist daar ook onder valt....

Ik heb nu maar ingesteld dat de wire-artist weer besteld kan worden, er staat bij vermeld dat de bestelling opgestuurd wordt zodra de wire-artist is aangekomen. Hopelijk is dat dus vanaf maandag, echter uiterlijk over 1,5 week.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 dec 2007 14:48

:) Ze versturen vandaag de bestelling met wire-artists. Dus als alles meezit ontvang ik dat morgen....ik moet wel zeggen dat ze beperkte hoeveelheid hebben en pas volgend jaar weer nieuwe krijgen, dus als je wire-artist wil kan je er beter op tijd bij zijn.

Blitz
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:za 01 dec 2007 12:12

Bericht door Blitz » ma 03 dec 2007 17:12

Hoi Sandra,

Jij bent toch gewoon van creadream ik heb het namelijk zondag besteld en netjes een mailtje gehad dat ie er morgen waarschijnlijk bij zou zitten dus dat komt helemaal goed net zoals de rest van de spulletjes die ik err besteld heb :D :D weer veel te veel zoals gewoonlijk.

Groetjes Joan

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 dec 2007 17:34

haha ja klopt, ik had je gemaild. ;) Ben blij dat ze het op voorraad hebben, anders zou ik het pas rond eind januari volgend jaar krijgen.

Blitz
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:za 01 dec 2007 12:12

Bericht door Blitz » ma 03 dec 2007 17:37

Oei dan duurde het wel heel lang :D :D :D maar gelukkig niks aan de hand toch.

Groetjes

Gesloten