20% kortingscode in ruil voor instructies voor Kralen.com

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
20% kortingscode in ruil voor instructies voor Kralen.com

Bericht door Sandra » di 06 nov 2007 10:50

dag allemaal,
Ik heb in de vorige nieuwsbrief verteld dat men een 20% kortingscode kan krijgen in ruil voor instructies met foto's. Aangezien niet iedereen is ingeschreven voor de nieuwsbrieven en er hier vaak kralenfans zijn die wel mooie instructies kunnen bedenken, post ik het ook even hier:
Onze doel is inspiratie uit te wisselen via Kralen.com. We willen Kralen.com graag uitbreiden met meer instructies maar aangezien we het erg druk hebben met CreaDream.nl komen we helaas tijd tekort. We zouden het daarom erg leuk vinden als je instructies + foto's van een zelfbedachte sieraad of andere kralencreatie naar ons zou kunnen mailen. Wij zullen het dan toevoegen aan Kralen.com en je naam en eventuele website erbij vermelden. Als dank voor de moeite krijg je een 20% kortingscode die eenmalig gebruikt kan worden bij CreaDream.nl. Mailen kan naar info@kralen.com. Alvast hartelijk dank!

-----
Dus mocht iemand keer tijd en zin hebben wat te mailen....alvast hartelijk dank!!

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » di 06 nov 2007 11:40

Moet dit in word worden aangeleverd of liever ergens anders in?
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 06 nov 2007 11:44

Het maakt eigenlijk niet uit waarin, hoewel ik denk dat word voor beiden het makkelijkst is: ik kan het dan makkelijk kopieren en vrijwel iedereen weet wel hoe word werkt. Het hoeft iig niet in html formaat gemaild worden, ik zet het zelf wel om in webformaat. Het is wel makkelijker als de plaatjes ook los als .jpg meegemaild wordt, ipv alleen in het word bestand, maar het hoeft niet per se, scheelt alleen weer wat werk. ;) Iig liever niet als .pdf, want daar gaat tekst kopieren beetje lastig.

Alvast bedankt als je instructies wil mailen!!

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » za 26 jan 2008 11:54

sandra ik heb je een mailtje gestuurd.
Wil je laten weten of die over is gekomen
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Margriet_b
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:zo 23 jan 2011 22:10
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: 20% kortingscode in ruil voor instructies voor Kralen.com

Bericht door Margriet_b » vr 11 feb 2011 13:07

Hoihoi,

Geldt deze actie nog steeds? Heb namelijk een mailtje gestuurd, korte reactie gehad dat t momenteel erg druk is maar geen code ontvangen. Dus ik weet ook eigenlijk niet of het goed is etc. Vooral omdat ik veel wilde bestellen en die 20% dan mooi meegenomen is :wink: .

Groetje Margriet

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 20% kortingscode in ruil voor instructies voor Kralen.com

Bericht door Sandra » vr 11 feb 2011 14:21

Sorry dat ik nog niet gereageerd had, erg druk, wel al uitgeprint. Ben nu niet thuis dus kan geen kortingscode aanmaken. Je kan anders wel al gewoon bestellen en onder opmerkingen vermelden over korting, dan wijzig ik de prijs. Let wel op dat je dan niet meteen via ideal betaal.

Margriet_b
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:zo 23 jan 2011 22:10
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: 20% kortingscode in ruil voor instructies voor Kralen.com

Bericht door Margriet_b » za 19 feb 2011 21:22

Ow dat is helemaal super, zal deze week de bestelling in orde maken en doorsturen en ik proberen niet met ideal te betalen 8)

Super bedankt alvast!!

Gesloten