creadream

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:
creadream

Bericht door Jolanda Y » za 05 mei 2007 15:22

Vanmiddag liep ik met mijn zoontje over het bevrijdingsfestival in Leeuwarden. Er was veel te doen voor de kids, ook armbandjes/ketting rijgen. Wat zie ik daar liggen.........................de visitekaartjes van creadream. Sandra, we komen je ook overal tegen, enorm leuk!!!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 mei 2007 10:37

:lol: :lol: :lol: Leuk zeg!!
Ja vorig jaar had iemand 2delige kralen bij me besteld daarvoor, toen had ik volgens mij ook wel veel visitekaartjes meegegeven. Was het dit keer met facetkalen? Ze hadden weer besteld, niet gevraagd om visitekaartjes (kan je invullen tijdens afronden bestellien), volgens mij heb ik ook niet zelf meegestuurd, dus dan hadden ze zeker nog over van vorig jaar. Leuk dat je het zag! Bedankt voor je bericht. ;)

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » ma 07 mei 2007 19:14

Sandra schreef::lol: :lol: :lol: Leuk zeg!!
Ja vorig jaar had iemand 2delige kralen bij me besteld daarvoor, toen had ik volgens mij ook wel veel visitekaartjes meegegeven. Was het dit keer met facetkalen? Ze hadden weer besteld, niet gevraagd om visitekaartjes (kan je invullen tijdens afronden bestellien), volgens mij heb ik ook niet zelf meegestuurd, dus dan hadden ze zeker nog over van vorig jaar. Leuk dat je het zag! Bedankt voor je bericht. ;)
Het was inderdaad met facetkraaltjes. Hadden ze op kleur gesorteerd in een eierdoosje. Daar mochten de kids dan iets van rijgen, heb niet gezien of het een armbandje of een ketting was. Volgens mij was het voor een goed doel.

Gesloten