wow ik kan maar niets verzinnen en nu wordt het lastig wat te kiezen.

Bedankt zeg!
Die van kralen.com laat ik zo ja, ik ben ook wel blij met die uitspraak ('inspiratie wissel je uit bij kralen.com') want het is lekker kort en duidelijk waar kralen.com voor bedoeld is.

Duurde ook wel even voordat ik bij die uitspraak kwam hoor.
'Meer kralen voor minder geld' vind ik heel leuk en helder.
'maak al je creatieve dromen waar' en 'dromen - shoppen - creeeren' vind ik heel leuk bedacht, maar vraag me af of het duidelijk genoeg is. Zou dan bv dit kunnen doen:
CreaDream Kralenshop
Maak al je creatieve dromen waar
Zodat het wel duidelijk is dat het over kralenshop gaat, voor hetzelfde geld ben ik een coach die helpt doelen / dromen waar te maken.
Ik heb nu bij mijn site 'a bead a day keeps the misery away', zou het ook kunnen wijzigen naar 'a bead a day keeps the nightmares away' en dat op de flyer kunnen zetten, maar denk dat het niet duidelijk genoeg is voor iedereen, bv kinderen die nog niet zo goed engels kennen, of ouderen die het nauwelijks ooit geleerd hebben.
De naam CreaDream is trouwens beetje toeval. Ik wilde destijds de naam creafun, maar een groot bedrijf had het als merknaam geregistreerd, ik durfde het daarom niet als bedrijfsnaam te gebruiken, want ik heb geen zin in rechtszaken.

Ik ging toen nadenken wat leuk klonk bij crea en velen vonden creadream mooi klinken, ik ook wel.

Dacht eerst aan crealove (want ik hou van kralen

) maar om de een of andere reden moesten vrienden dan ergens anders aan denken.
Als iemand nog een tip heeft, alvast heel erg bedankt.

Zou het dinsdag bestellen zodat ik het volgende week maandag krijg, maar ik wacht anders nog even, voor het geval er nog meer leuke ideeen zijn.