slogan tip?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
slogan tip?

Bericht door Sandra » ma 22 jan 2007 20:00

dag allemaal,
Ik heb een vraagje. Mijn flyers zijn op en ik moet nu nieuwe laten drukken. Op zich ben ik tevreden en wil ik het zo laten, aan de andere kant wil ik een betere slogan bij de creadream kant.
Het zijn dubbelzijdige visitekaartjes, en zien er zo uit:
Afbeelding
Dus bv kralen.com voor en creadream achter.

Maar het lastige is, de slogan moet niet te lang zijn....heeft er iemand tips voor een betere, korte slogan? Of vinden jullie dat ik het zo maar moet laten?

Als ik genoeg ruimte had zou ik de aandacht erop richten dat het snelle levering is, prijzen laag, evt ook goede service en uitgebreid assortiment, maar ja zoveel ruimte is er niet. ;)

Mocht iemand een leuke slogan te binnen schieten...dan zou ik het heel erg leuk en lief vinden als je het hier kan posten. :bedankt:

Het gaat dus om de creadream flyer, en ik hoop morgen de nieuwe te kunnen bestellen.

Alvast bedankt!

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 22 jan 2007 20:08

Misschien iets als: een droom voor creatievelingen? Dat past best wel bij je aanbod en naam.

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » ma 22 jan 2007 20:11

Een droom voor alle kralenliefhebbers? :?:
Kralenkip....

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » ma 22 jan 2007 20:15

Ik vind die van kralen.com wel heel goed passen. Het trekt mensen om te gaan kijken op de site, die zou ik zo laten.
Die van Creadream vind ik alleen Uw een beetje ouderwets. Ik zou het zowiezo niet met een hoofdletter doen, of zie ik dat verkeerd en ligt dat aan het lettertype? Of iets van 'uw creatie wordt een droom' om het dicht bij de naam te houden.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » ma 22 jan 2007 20:29

1 Als je bereid bent "Internetshop" weg te laten (lijkt mij geen probleem), zou je ervan kunnen maken:

Bij CreaDream.nl

maak je je creatieve dromen waar of: maak je al je creatieve dromen waar

2 Als je heel dicht bij de oorspronkelijke tekst wilt blijven, verander je alleen "Uw" in "je" (ook op de Kralen.com-kant tutoyeer je!).

3 CreaDream.nl :
dromen - shoppen - creëren

4 Bij CreaDream.nl
vind je alles wat je nodig hebt

5 CreaDream.nl
Meer kralen voor minder geld

Succes Sandra !!
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

dolfijn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door dolfijn » ma 22 jan 2007 21:40

Dromen van kralen .....doe je bij Creadream
Groetjes,
Linda

dolfijn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door dolfijn » ma 22 jan 2007 21:42

een droom van een kraal ...vind je bij creadream
Groetjes,
Linda

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 22 jan 2007 22:23

:banaan: wow ik kan maar niets verzinnen en nu wordt het lastig wat te kiezen. :D :banaan: Bedankt zeg!
Die van kralen.com laat ik zo ja, ik ben ook wel blij met die uitspraak ('inspiratie wissel je uit bij kralen.com') want het is lekker kort en duidelijk waar kralen.com voor bedoeld is. :) Duurde ook wel even voordat ik bij die uitspraak kwam hoor. ;)

'Meer kralen voor minder geld' vind ik heel leuk en helder.
'maak al je creatieve dromen waar' en 'dromen - shoppen - creeeren' vind ik heel leuk bedacht, maar vraag me af of het duidelijk genoeg is. Zou dan bv dit kunnen doen:
CreaDream Kralenshop
Maak al je creatieve dromen waar

Zodat het wel duidelijk is dat het over kralenshop gaat, voor hetzelfde geld ben ik een coach die helpt doelen / dromen waar te maken. :lol:

Ik heb nu bij mijn site 'a bead a day keeps the misery away', zou het ook kunnen wijzigen naar 'a bead a day keeps the nightmares away' en dat op de flyer kunnen zetten, maar denk dat het niet duidelijk genoeg is voor iedereen, bv kinderen die nog niet zo goed engels kennen, of ouderen die het nauwelijks ooit geleerd hebben.

De naam CreaDream is trouwens beetje toeval. Ik wilde destijds de naam creafun, maar een groot bedrijf had het als merknaam geregistreerd, ik durfde het daarom niet als bedrijfsnaam te gebruiken, want ik heb geen zin in rechtszaken. ;-) Ik ging toen nadenken wat leuk klonk bij crea en velen vonden creadream mooi klinken, ik ook wel. :) Dacht eerst aan crealove (want ik hou van kralen ;) ) maar om de een of andere reden moesten vrienden dan ergens anders aan denken. :lol:

Als iemand nog een tip heeft, alvast heel erg bedankt. :) Zou het dinsdag bestellen zodat ik het volgende week maandag krijg, maar ik wacht anders nog even, voor het geval er nog meer leuke ideeen zijn.

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 22 jan 2007 22:43

Misschien is het ook leuk als je er 1 lijn in houdt, en dan zoiets als:

Inspiratie wissel je uit bij kralen.com

Kralen koop je bij creadream.nl

(trouwens briljant die slogan van kralen.com!! dat is precies wat we hier op het forum ook doen, denk ik altijd :wink: )
~Audrey~

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » ma 22 jan 2007 22:47

Flapflap, ik vind jouw suggesties erg goed. Daar zou ik zelf als klant goed mee uit de voeten kunnen. Geeft goed beide sites weer. Succes met beslissen!
Groetjes en kraalplezier van Mieke

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » ma 22 jan 2007 22:57

Als ik andere internetshops met die van jou vergelijk valt het mij op dat je je kralen per zakje verkoopt.
En niet per stuk zoals de meeste internetshops doen
Mijn suggestie is dus om daar iets mee te doen
Dit is dus een kenmerk van Creadream.

Veel kralen voor weinig geld

Kralen per zakje en het prijsverschil dat pakt je.

Of zoiets
Gewoon een paar suggesties op zetten en andere natuurlijk de hersenen nog meer laten kraken

Succes

Groetjes Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 22 jan 2007 22:59

bedankt. :) Het klopt idd. het scheelt mij ontzettend veel tijd de kralen te laten verpakken, dan alles te moeten tellen tijdens het inpakken, ik denk dat er dan ook vaker fouten voorkomen. En ik doe ook hoe meer er gekocht wordt hoe lager de prijs, zodat de klant er ook voordeel mee heeft. Snelle levering en prijs zo laag mogelijk, dat zijn mijn hoogste prioriteiten.

ps: ik dacht ook aan 'veel kralen voor weinig geld', ipv 'meer kralen voor minder geld' zoals CJ zegt, want veel-weinig is mooi tegenovergesteld, alleen bedenk ik nu....hoe meer kralen er bij mij gekocht wordt, hoe lager de prijs, er is bij vrijwel alle artikelen korting als er grotere hoeveelheden besteld worden. Oftewel, hoe meer kralen hoe lager de prijs, oftewel 'meer kralen voor minder geld'. :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 22 jan 2007 23:09

oh ja, wat ik ook nog had staan is 'lage prijzen met hoge service', maar dat klinkt niet zo lekker vind ik...

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 22 jan 2007 23:30

Die laatste doet me een beetje denken aan BCC :wink:

Maar ik blijf erbij, het lijkt me het mooist als je op de 1 of andere manier er een eenheid van maakt (voor- en achterkant).
~Audrey~

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 23 jan 2007 11:22

Goh, wat een goede tips heb je gekregen zeg!
Maar moet zeggen dat ik die van Flapflap eruit vindt springen. Zeker omdat je op 1 kaartje de combinatie maakt met kralen.com
Groetjes Emberlynn

Gesloten