Lampwork kralen? + wat opmerkingen

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Healthy
Bead Believer
Contacteer:
Lampwork kralen? + wat opmerkingen

Bericht door Healthy » wo 16 aug 2006 10:10

Hoi, ik ben zoekende op CreaDream, en ik mis bijvoorbeeld Lampwork kralen (die heb ik ergens gezien en vind ik errug mooi)

Ik vind het ook jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn, alle kleuren lijken vrij donker, ik kan slecht zien hoe helder bepaalde kralen zijn.

Volgens mij ben je met veel dingen heel erg goedkoop (goed zo!!)
maar ik heb kortgeleden gecoat draad gekocht (sorry ben het merk alweer kwijt) van 3,99 voor 10 meter, en ook van 2,50 voor 20 meter. Ik zie dat het draad hier nogal wat duurder is. Komt dat omdat de kwaliteit beter is, of zijn er andere redenen?

Ik ben een beginner, dus geen idee nog wat normale prijzen zijn voor allerlei dingen, ik vergelijk het alleen met de twee winkels waar ik ben geweest.

De winkel waar ik kom heeft ook een website. (http://www.bling-blingshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) Daar kun je zien dat de foto's van de kralen heel erg duidelijk zijn.

Die heeft ook de mooie kralen die ik zoek... alleen die site vind ik vreselijk onoverzichtelijk en volgens mij zijn ze ook duurder met heel veel dingen.

Dus wat ik eigenlijk zou willen is dat dat soort kralen ook op deze site komen, dan kan ik alles hier kopen... :-)

Verder niets dan lof voor deze site en het forum...heel overzichtelijk, goed leesbaar, geen spelfouten (daar erger ik me meestal aan...) en ontzettend duidelijk in de voorwaarden. Ik hoop hier nog lang te blijven...

Hartelijke groet

Healthy

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » wo 16 aug 2006 11:48

Ja inderdaad dat mis ik ook een beetje bij creadream, die lampwork kralen, maar verder echt perfekt, supersnelle levering, echt mijn favoriete shop om dingen te bestellen!!!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 16 aug 2006 12:16

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik ben bang dat ik niet zo snel aan lampwork kralen kan komen...Ik krijg namelijk juist inderdaad vaak complimenten over lage prijzen. Lampwork kralen zijn hand werk, veel werk, dus niet zo goedkoop....
Wat staaldraad betreft: iedereen koopt het bij een andere leverancier, misschien is mijn leverancier gewoon wat duurder dan die van haar. Ik heb er iig geen klachten over gehad.
Wat foto's betreft: misschien verschilt het ook per persoon wegens instellingen van de monitor. Ik heb hier namelijk nog niet eerder klachten over gehad, wel een paar keer compliment dat de foto's goed overeenkomen met de kralen. Dus hoe ik dit kan oplossen weet ik helaas niet zo snel...Vooral de foto's waarbij je strepen op de papier ziet zien er bij mij precies zo uit als in het echt, die zijn ook bij een speciale fototafel gemaakt met speciale lampen.

groetjes,
Sandra

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » wo 16 aug 2006 12:25

Ik vind je foto's ook goed hoor, ik vind ze inderdaad goed, werkelijk!

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » wo 16 aug 2006 12:55

Ik denk inderdaad dat de instelling van je monitor niet goed is. Hier ook hele duidelijke, heldere foto's.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » wo 16 aug 2006 17:17

Okee, ik zal eens kijken wat ik daaraan kan doen. Ik heb mijn eerste bestelling gedaan, dus ik ben benieuwd hoe de kralen in het echt zijn.

Bedankt voor jullie antwoorden.

groetjes, Healthy

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » do 17 aug 2006 12:30

Hoi hoi,

Mijn bestelling is al binnen!! Alles is mooi, hoor.

Jammer genoeg 1 missertje - i.p.v 6 dolfijntjes zaten er maar 5 in het zakje...mijn dochter had deze 'besteld' (en betaald, aan mij :)) dus die was wel een beetje teleurgesteld. Misschien is het mogelijk een losse op te sturen?

Verder ziet het er keurig uit. Snel gedaan ook. Bedankt!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 17 aug 2006 12:57

Jammer dat er 1 ontbrak, ik zal het nasturen. Kan je me even mailen onder welke naam je hebt besteld? E-mailadres is info@creadream.nl .

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » do 17 aug 2006 23:24

Het is voor een webwinkel altijd moeilijk om alles en alles maar op voorraad te houden en te hebben. Klanten vergeten vaak dat winkeliers niet maar 10 kralen kunnen kopen maar wel 100 of soms 200 stuks. Als je dat met lampworkkralen zou moeten doen, heb je aan 1 soort niks dus een aantal verschillende. Dat gaat behoorlijk oplopen.
groetjes Sannie.

Lotjelot
Bead Starter

Bericht door Lotjelot » vr 18 aug 2006 18:11

Ik heb vandaag mij eerste bestelling bij je geplaatst en ben vol verwachting :D Wat kettelstiften betreft ed ben je erg goedkoop :D
Vandaar dat ik deze 'basisartikelen'bij jou heb besteld.

Shit....ik lees net over die dolfijntjes.
Dat waren idd zes en ook niet duur.
Had ze mee willen bestellen voor het dochtertje van mn vriend maar mn pc had kuren....Vergeten dus.

Hihi, goed excuss om binnenkort maar weer een bestelling plaatsen :D
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 18 aug 2006 19:30

Grappig, is die van jou al opgestuurd? (je krijgt dan mail dat het is opgestuurd). Want ik had inderdaad 1 bestelling met alleen maar benodigdheden, ik dacht zeker iemand die kralen liever bij 'n winkel koopt (dan zie je het voordat je het koopt) en wel benodigdheden bij webshop koopt (is goedkoper). Als het nog niet is opgestuurd kan je me even mailen onder welke naam je hebt besteld, dan kan ik de dolfijnbedels nog toevoegen.

Lotjelot
Bead Starter

Bericht door Lotjelot » vr 18 aug 2006 22:45

Hihi, vond je het een rare bestelling?? :oops: :oops:
Maar idd dat was ik dan ongetwijfeld :D
Ik heb een bevestigingsmail gekregen dat het opgestuurd is, dus die dolfijnenbedeltjes bestel ik wel een andere keer. Bedankt voor het aanbod :D

Zal ik het even uitleggen??
Ik was mn op zoek naar houten kralen en die heb ik bij jou niet kunnen vinden. Dus toen wilde ik eerst alles bij een andere webshop bestellen, maar na wat gereken kwam ik erachter dat jij flink wat goedkoper was :D Zelfs incl. verzendkosten. Dus vandaar deze gespreide bestelling :D
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 19 aug 2006 08:49

Oh nee hoor, vond het helemaal niet raar, viel me alleen even op dat het alleen maar benodigdheden was, dacht automatisch dat het iemand is die kralen bij 'n kralenwinkel wil kopen, en gelukkig wel benodigdheden bij mij koop. :)

Lotjelot
Bead Starter

Bericht door Lotjelot » za 19 aug 2006 09:51

Het pakketje is binnen :D
bedankt voor de snelle service!!
Afbeelding

Wicked Flower
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Wicked Flower » za 19 aug 2006 14:29

ik had en tijdje terug ook alleen benodigheden bij je besteld, maar dat omdat ik van mezelf geen kralen meer mocht kopen (liep een beetje uit de hand....) en materialen had ikw el nodig
...:::Floortje:::...

Gesloten