Ik vind het ook jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn, alle kleuren lijken vrij donker, ik kan slecht zien hoe helder bepaalde kralen zijn.
Volgens mij ben je met veel dingen heel erg goedkoop (goed zo!!)
maar ik heb kortgeleden gecoat draad gekocht (sorry ben het merk alweer kwijt) van 3,99 voor 10 meter, en ook van 2,50 voor 20 meter. Ik zie dat het draad hier nogal wat duurder is. Komt dat omdat de kwaliteit beter is, of zijn er andere redenen?
Ik ben een beginner, dus geen idee nog wat normale prijzen zijn voor allerlei dingen, ik vergelijk het alleen met de twee winkels waar ik ben geweest.
De winkel waar ik kom heeft ook een website. (http://www.bling-blingshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) Daar kun je zien dat de foto's van de kralen heel erg duidelijk zijn.
Die heeft ook de mooie kralen die ik zoek... alleen die site vind ik vreselijk onoverzichtelijk en volgens mij zijn ze ook duurder met heel veel dingen.
Dus wat ik eigenlijk zou willen is dat dat soort kralen ook op deze site komen, dan kan ik alles hier kopen...

Verder niets dan lof voor deze site en het forum...heel overzichtelijk, goed leesbaar, geen spelfouten (daar erger ik me meestal aan...) en ontzettend duidelijk in de voorwaarden. Ik hoop hier nog lang te blijven...
Hartelijke groet
Healthy