Lampwork kralen? + wat opmerkingen

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Healthy
Bead Believer
Contacteer:
Lampwork kralen? + wat opmerkingen

Bericht door Healthy » wo 16 aug 2006 10:10

Hoi, ik ben zoekende op CreaDream, en ik mis bijvoorbeeld Lampwork kralen (die heb ik ergens gezien en vind ik errug mooi)

Ik vind het ook jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn, alle kleuren lijken vrij donker, ik kan slecht zien hoe helder bepaalde kralen zijn.

Volgens mij ben je met veel dingen heel erg goedkoop (goed zo!!)
maar ik heb kortgeleden gecoat draad gekocht (sorry ben het merk alweer kwijt) van 3,99 voor 10 meter, en ook van 2,50 voor 20 meter. Ik zie dat het draad hier nogal wat duurder is. Komt dat omdat de kwaliteit beter is, of zijn er andere redenen?

Ik ben een beginner, dus geen idee nog wat normale prijzen zijn voor allerlei dingen, ik vergelijk het alleen met de twee winkels waar ik ben geweest.

De winkel waar ik kom heeft ook een website. (http://www.bling-blingshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) Daar kun je zien dat de foto's van de kralen heel erg duidelijk zijn.

Die heeft ook de mooie kralen die ik zoek... alleen die site vind ik vreselijk onoverzichtelijk en volgens mij zijn ze ook duurder met heel veel dingen.

Dus wat ik eigenlijk zou willen is dat dat soort kralen ook op deze site komen, dan kan ik alles hier kopen... :-)

Verder niets dan lof voor deze site en het forum...heel overzichtelijk, goed leesbaar, geen spelfouten (daar erger ik me meestal aan...) en ontzettend duidelijk in de voorwaarden. Ik hoop hier nog lang te blijven...

Hartelijke groet

Healthy

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » wo 16 aug 2006 11:48

Ja inderdaad dat mis ik ook een beetje bij creadream, die lampwork kralen, maar verder echt perfekt, supersnelle levering, echt mijn favoriete shop om dingen te bestellen!!!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com