Helaas nog steeds geen tijd gehad de voorbeeldenpagina te verbeteren. Ik heb inmiddels, even kijken, 2613 voorbeelden.

Het is alleen heel lastig het allemaal goed in te delen, ik moet de indeling maar een flinke schoonmaakbeurt geven zeg maar. Als mensen nu creaties toevoegen selecteren ze helaas vrij vaak verkeerde onderwerpen. Bv kettelen terwijl het is geregen, of ze nemen onderwerp 'rijgen' en doen als techniek 'kettelen'. Grr wat kost het een tijd om dat allemaal te wijzigen. Op zich logisch dat het gebeurd, de selectbox is zooo lang, vandaar dat ik de indeling wil verbeteren...
Hebben jullie misschien tips?
Ik denk eraan de volgende onderwerpen te maken:
Wire
Figuren
Haken
Kettelen
Knopen
Zelfgemaakte kralen
Punniken
Rijgen eenvoudig
Rijgen ingewikkeld
Met rijgen ingewikkeld bedoel ik speciale rijgpatronen zoals netting, dutch spiral, etc, en rijgen eenvoudig bv spiraalarmband, 1 rij, elastiek, etc. Ben alleen bang dat het verschil niet duidelijk is, een beginner kan iets eenvoudigs zelf wel ingewikkeld vinden.

Kan ook 'rijgen met grote kralen' en 'rijgen met kleine kralen' doen, maar een eenvoudig geregen ketting met kleine swarovski kan daar dan ook onder vallen...
Iemand nog tips over indeling? Zou dat heel fijn vinden.