de brons- en koperkleurige stiften

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten

Wat vind je van de koper- en bronskleurige stiften?

Ik vind het goed zo, dus niet te stevig.
4
50%
Ik zou het wat soepeler willen, dus minder stevig.
4
50%

Totaal aantal stemmen: 8

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
de brons- en koperkleurige stiften

Bericht door Sandra » di 07 mar 2006 12:04

dag allemaal,
ik heb een vraagje. ik verkoop al een tijdje nietstiften en kettelstiften in de kleuren koper en brons. een aantal klanten waren er heel tevreden over en een aantal klanten klaagden dat je best veel kracht moet zetten om te buigen.
nu is mijn vraag: wat vinden jullie van de stiften? goed zo? of moet het toch dunner / soepeler?
ik heb het zelf wel even getest en vind het ook wel iets te sterk, maar aangezien sommige klanten er toch heel tevreden over waren en ik nauwelijks klachten kreeg (slechts 2x), wil ik graag even checken wat jullie ervan vinden. alvast bedankt. :)

groetjes,
Sandra
ps: dus alleen stemmen als je de stiften al 'n keer bij mij heb gekocht en heb gebruikt. je kan zien welke ik bedoel op http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=1104" onclick="window.open(this.href);return false; (brons is momenteel uitverkocht)

Sabrina1981
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Sabrina1981 » di 07 mar 2006 12:46

Ik heb vorige keer bij iemand anders de bronzen gekocht en die vond ik ook stug. Ik dacht dat het aan het materiaal lag, dus ik zet nu wat meer kracht :wink:

Gesloten