Site Creadream traag ...

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Marsha1979
Bead Dreamer
Site Creadream traag ...

Bericht door Marsha1979 » do 18 aug 2005 10:44

Hallo,

Ik probeer een bestelling te plaatsen bij CreaDream maar de site is bij mij echt supertraag. Zit steeds lang te wachten tot een pagina opent en dan krijg ik 'Kan de server niet vinden'.
Heb ook al geprobeerd mijn computer opnieuw op te starten maar dat helpt niets ...
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 18 aug 2005 11:44

:cry: is het nu nog steeds zo?
we gaan de site sowieso keer verhuizen naar nieuwe server in rotterdam, wacht alleen nog even tot alles daar is gewijzigd...
hopelijk gaat het nu wel weer snel genoeg.

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » do 18 aug 2005 11:48

Inmiddels is het gelukt om de bestelling erdoor te krijgen maar ik kreeg toch steeds weer 'kan de pagina niet vinden' of helemaal niets ....
Dit topic mag (wat mij betreft) op slot
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 18 aug 2005 12:01

internet haperde hier net ook, gebeld naar helpdesk (wow kreeg ze meteen aan de lijn!) maar er zijn geen storingen, dus ja, die kon ook niet verder helpen, want net op dat moment werkte het weer....
is het voor anderen ook traag op dit moment?

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » do 18 aug 2005 12:09

Nu gaat het goed, maar vanochtend vroeg kon mijn computer dit forum 'niet vinden', en evenmin dat van Ria... én Google!!
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 18 aug 2005 12:11

hm, dat zal dan wel aan je eigen internetverbinding hebben gelegen want google is altijd bereikbaar. ;)
toevallig kon ik net ook niet op sites komen, maar dat lag dan aan mezelf of aan demon internet.

imke
Bead Fan

Bericht door imke » vr 19 aug 2005 12:44

bij doet creadream het ook niet :( de pagina kan niet worden weergeven :cry:
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 19 aug 2005 14:13

had lang verhaal getyped, net toen ik wilde posten lag internet hier er weer uit. :(
iig, er is einde in zicht, of ik moet hier iets vervangen en dan zou het weer moeten werken, of demon moet aan het werk. ;)
internet hapert nl sinds gisteren, ben nu al vanaf 1 uur bezig met demon. :-((
als het nu half uur goed werkt, dan ligt het aan splitter, ga ik naar het dorp en dan is het hopelijk opgelost. als internet het zometeen weer niet doet dan gaat demon aan het werk en dan weet ik niet hoe snel het is opgelost.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 19 aug 2005 14:50

Als het goed is doet hij het weer en hopelijk ook redelijk snel. :)
was blijkbaar wat stuk gegaan...hopelijk kan ik creadream.nl EN kralen.com binnenkort eindelijk verhuizen naar server in rotterdam (waar het forum ook staat) waardoor ik dit soort problemen niet meer hoef op te lossen en jullie hopelijk meer snelheid hebben. :)

PS: melden jullie het alsjeblieft als het weer hapert of traag gaat??

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » vr 19 aug 2005 21:10

sandra schreef:hm, dat zal dan wel aan je eigen internetverbinding hebben gelegen want google is altijd bereikbaar. ;)
toevallig kon ik net ook niet op sites komen, maar dat lag dan aan mezelf of aan demon internet.
Je hebt ongetwijfeld gelijk; iig weet ik er veel minder van dan jij. Maar ik vond het zo toevallig dat anderen hetzelfde of een vergelijkbaar probleem hadden. Ook vanochtend vroeg kon ik op geen enkele site komen, maar nu is (geheel spontaan) alles weer in orde. Mijn man vroeg zich af of Wanadoo misschien uit de lucht was. Ik zal 'm eens vragen naar 'demon internet', dat klinkt zo dreigend dat ik onmiddellijk bereid ben te geloven dat daar de oorzaak ligt.
Groeten,
Corriejanne

Gezondheid is de schoonste parel.

Gesloten