Site Creadream traag ...
-
- Bead Dreamer
Hallo,
Ik probeer een bestelling te plaatsen bij CreaDream maar de site is bij mij echt supertraag. Zit steeds lang te wachten tot een pagina opent en dan krijg ik 'Kan de server niet vinden'.
Heb ook al geprobeerd mijn computer opnieuw op te starten maar dat helpt niets ...
Ik probeer een bestelling te plaatsen bij CreaDream maar de site is bij mij echt supertraag. Zit steeds lang te wachten tot een pagina opent en dan krijg ik 'Kan de server niet vinden'.
Heb ook al geprobeerd mijn computer opnieuw op te starten maar dat helpt niets ...
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !
-
- Bead Dreamer
bij doet creadream het ook niet
de pagina kan niet worden weergeven 

iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
had lang verhaal getyped, net toen ik wilde posten lag internet hier er weer uit. 
iig, er is einde in zicht, of ik moet hier iets vervangen en dan zou het weer moeten werken, of demon moet aan het werk.
internet hapert nl sinds gisteren, ben nu al vanaf 1 uur bezig met demon.
als het nu half uur goed werkt, dan ligt het aan splitter, ga ik naar het dorp en dan is het hopelijk opgelost. als internet het zometeen weer niet doet dan gaat demon aan het werk en dan weet ik niet hoe snel het is opgelost.

iig, er is einde in zicht, of ik moet hier iets vervangen en dan zou het weer moeten werken, of demon moet aan het werk.

internet hapert nl sinds gisteren, ben nu al vanaf 1 uur bezig met demon.

als het nu half uur goed werkt, dan ligt het aan splitter, ga ik naar het dorp en dan is het hopelijk opgelost. als internet het zometeen weer niet doet dan gaat demon aan het werk en dan weet ik niet hoe snel het is opgelost.
Als het goed is doet hij het weer en hopelijk ook redelijk snel. 
was blijkbaar wat stuk gegaan...hopelijk kan ik creadream.nl EN kralen.com binnenkort eindelijk verhuizen naar server in rotterdam (waar het forum ook staat) waardoor ik dit soort problemen niet meer hoef op te lossen en jullie hopelijk meer snelheid hebben.
PS: melden jullie het alsjeblieft als het weer hapert of traag gaat??

was blijkbaar wat stuk gegaan...hopelijk kan ik creadream.nl EN kralen.com binnenkort eindelijk verhuizen naar server in rotterdam (waar het forum ook staat) waardoor ik dit soort problemen niet meer hoef op te lossen en jullie hopelijk meer snelheid hebben.

PS: melden jullie het alsjeblieft als het weer hapert of traag gaat??
Je hebt ongetwijfeld gelijk; iig weet ik er veel minder van dan jij. Maar ik vond het zo toevallig dat anderen hetzelfde of een vergelijkbaar probleem hadden. Ook vanochtend vroeg kon ik op geen enkele site komen, maar nu is (geheel spontaan) alles weer in orde. Mijn man vroeg zich af of Wanadoo misschien uit de lucht was. Ik zal 'm eens vragen naar 'demon internet', dat klinkt zo dreigend dat ik onmiddellijk bereid ben te geloven dat daar de oorzaak ligt.sandra schreef:hm, dat zal dan wel aan je eigen internetverbinding hebben gelegen want google is altijd bereikbaar.
toevallig kon ik net ook niet op sites komen, maar dat lag dan aan mezelf of aan demon internet.
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.