nieuwe mixen

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
nieuwe mixen

Bericht door Sandra » do 23 jun 2005 19:48

een aantal van jullie wilden weten wanneer mixen weer te koop zouden zijn, nou bij deze, er zijn weer nieuwe mixen. ;) er komen nog meer kleuren en soorten (glanzend, paarlemoer) maar dat duurt nog even hoor. voorlopig iig de matte. :)
de zilverkleurige kralen en 2 bedels (kleiner hart en dolfijn) komen vanavond en anders morgen online.
mocht je mixen morgen bestellen, bestelling wordt pas maandag verstuurd want morgenochtend ga ik samen met nog iemand even flink doorwegen bij mijn broer, die 'n hele handige weegschaal heeft voor het verpakken. :)

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 23 jun 2005 20:42

krijg je de kettingen binnen kort ook? Daar zit ik namelijk op te wachten :wink:
Liefs
Linda

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 23 jun 2005 21:46

ik heb van mijn leverancier begrepen dat ik het over 1 week kan verwachten, maar ik ben bang dat ik het dan niet meteen online kan zetten...krijg dan ook knijpkralen en kleine slotjes en tja die moeten wel verpakt worden... of bv de ronde gekleurde kralen of dubbele ringetjes of of of...tegen de tijd dat dat klaar is kan ik foto's maken. zal dus wel proberen zsm online te zetten maar het duurt dus nog wel een aantal weken...ga het wel als eerste online zetten, samen met de nylondraad, nylonelastiek en tangen. :)

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » vr 24 jun 2005 07:21

Ik vind de nieuwe mixjes heel leuk, dus ik ga er daar vast wel wat van bestellen :wink: ik vroeg me net al welke datum het vandaag is, maar nu heel snel komt mijn studiefinanciering :lol: kan weer wat bestellen :D

Gesloten