slogan tip?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » zo 18 feb 2007 18:46

Ik mis nu wel de site naar het forum toe op de achterkant.
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » zo 18 feb 2007 18:47

ik vind het er heel mooi uitzien. Complimenten.

Toch wil ik nog even terugkomen op de sieradenwedstrijd.

Zoals het er nu staat is het net of er maar 1 wedstrijd is/komt.

Er staat:
"Doe mee aan een leuke sieradenwedstrijd met een uitdagend thema".

Maar volgens mij zijn er meedere wedstrijden met verschillende thema's. Misschien kun je daarom beter het volgende er neer zetten:

"Doe mee aan leuke sieradenwedstrijden met uitdagende thema's".

Dus alles in meervoud.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 18 feb 2007 19:27

Mieke schreef:Ik mis nu wel de site naar het forum toe op de achterkant.
Het staat er wel, nl http://www.kralenforum.com" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik wil al lang de url http://forum.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; vervangen met kralenforum.com of forum.kralen.com (aangezien het forum een onderdeel is van kralen.com en niet van creadream) maar dat gaat niet zo makkelijk. Er zijn nl in topics vaak links naar oude topics, en als je dan bv vanaf kralenforum.com doorsurf naar forum.creadream.nl , dan ben je bij dat laatste niet ingelogd. Lastig uit te leggen en nog lastiger goed op te lossen. ;)
Hilde schreef:...Toch wil ik nog even terugkomen op de sieradenwedstrijd.

Zoals het er nu staat is het net of er maar 1 wedstrijd is/komt.

Er staat:
"Doe mee aan een leuke sieradenwedstrijd met een uitdagend thema".

Maar volgens mij zijn er meedere wedstrijden met verschillende thema's. Misschien kun je daarom beter het volgende er neer zetten:

"Doe mee aan leuke sieradenwedstrijden met uitdagende thema's".

Dus alles in meervoud.
Ik hou meerdere keren per jaar een sieradenwedstrijd, maar nooit tegelijk. Ik ben slecht in grammatica enzo hoor, maar als het zo in meervoud staat komt het voor mij over alsof er meerderen tegelijk zijn. Misschien hebben anderen tips daarover?

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » zo 18 feb 2007 19:30

Ik snap je helemaal Sandra. :D
En volgens mij klopt de suggestie van Hilde wel. Maar ja, ik ben vandaag al eens op mijn vingers getikt over mijn taalgebruik. :oops:

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 18 feb 2007 21:05

Ik vind de flyer heel mooi!!!! Daar krijg je direct weer inspiratie van :wink: Ik zou alleen de tweede zin over de kerstversiering en de kralenbloem vervangen door een zin over alle rijgpatronen. Er zijn nog veel meer mooie patronen te vinden. Dus zoiets als 'leuke rijgpatronen voor het maken van sieraden'.......
Kralenkip....

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 18 feb 2007 21:42

hi miss b,
Bedankt voor je compliment. :oops: :D De 2de zin heb ik gedaan zodat het duidelijk is dat het niet alleen over het maken van sieraden gaat...maar ja ik bedenk nu de 1ste zin gaat ook niet over sieraden...anders probeer ik daar morgen een betere zin voor te bedenken...
Anders bv
Behalve tips over sieraden ook tips over bloemen, kerstversiering en sleutelhangers.

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » zo 18 feb 2007 23:03

Ik vind hem erg mooi geworden!
Dat "te veel tekst" vind ik inderdaad wel meevallen, als je het zo in z'n geheel ziet, met de voorkant erbij.

Over de sieradenwedstrijd, ik vind het goed zoals het is hoor. Je doet inderdaad maar aan 1 wedstrijd tegelijk mee, en aangezien het een opsomming is van de dingen die je kan doen, en niet van de dingen die er in het verleden plaatsgevonden hebben klopt het zoals het is.
~Audrey~

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 19 feb 2007 11:58

Zou toch voor de zin van Hilde gaan. Het is nu alsof je maar één wedstrijd houdt punt. In de zin van Hilde staat dat het om meerdere gaat, maar bepaald de zin niet de frequentie ( snapt iemand me nog??? :? )
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » ma 19 feb 2007 14:19

Mar-JoYa schreef:Zou toch voor de zin van Hilde gaan. Het is nu alsof je maar één wedstrijd houdt punt. In de zin van Hilde staat dat het om meerdere gaat, maar bepaald de zin niet de frequentie ( snapt iemand me nog??? :? )
Ja, ik snap je heel goed. :lol:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 20 feb 2007 15:15

Nog bedankt iedereen! Ik heb het nu besteld. :banaan:

Bij de kleine flyer staat op de voorkant 'inspiratie wissel je uit bij Kralen.com' en bij de achterkant 'CreaDream.nl Internetshop Meer kralen voor minder geld'. De grote flyer heb ik aan de achterkant iets veranderd. De 2de zin is vervangen met:
'Haak je eigen ketting, weef een mooie armband of rijg een vrolijke vlinder.'

En de zin over wedstrijd is nu:
Doe mee aan leuke sieradenwedstrijden met uitdagende
thema’s.

ik had zelf geen idee welke de beste is, en heb maar gekeken wat de meesten het beste vonden. ;)

Iig nogmaals bedankt allemaal, ik vond het nl erg lastig en dankzij jullie tips is het nu best gelukt. :D

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 20 feb 2007 15:16

:applaus:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten