lieve buddha kraaltjes..welke kleuren gewenst?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
christinabeverlo
Bead Starter
Re: lieve buddha kraaltjes..welke kleuren gewenst?

Bericht door christinabeverlo » do 25 mar 2010 10:52

geweldig deze heb de vorige keer andere budha besteld echt super gaaf

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » do 25 mar 2010 18:50

Sandra schreef:En nu allemaal :) Misschien ben ik toch een beetje te hebberig geweest.... :doubt: 61 verschillende buddha kralen en hangers... :no: nee, van zulke kun je nooit teveel hebben. ;)
Hoe bedoel je hebberig :oops: :oops: Ik was zo hebberig dat ik gelijk ben gaan bestellen... nog voordat je alles erop had staan, ooh, :oops: nu staan er weer nieuwe in mijn verlanglijstje :oops: :mrgreen:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 25 mar 2010 19:37

:lol: ik vroeg me al af of je nog zou mailen met de vraag of er nog iets bij kon. :lol: Jij bent ook bij de mini-meeting toch? Je kan de artikelen via de site bestellen, overmaken zonder verzendkosten en onder opmerkingen zeggen dat je het bij de meeting wil, dan neem ik het dan wel mee. Ze staan nu wel allemaal online overigens. ;) Was nog best wat werk...61 verschillende...

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » vr 26 mar 2010 00:08

Mar-JoYa schreef::kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Ik doe mee :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Groetjes Ellen.

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » vr 26 mar 2010 12:34

Sandra schreef::lol: ik vroeg me al af of je nog zou mailen met de vraag of er nog iets bij kon. :lol: Jij bent ook bij de mini-meeting toch? Je kan de artikelen via de site bestellen, overmaken zonder verzendkosten en onder opmerkingen zeggen dat je het bij de meeting wil, dan neem ik het dan wel mee. Ze staan nu wel allemaal online overigens. ;) Was nog best wat werk...61 verschillende...
:banaan: Heb ze net binnen gehad, ohoh, ze zijn zo leuk, :love: alleen al om zo neer te zetten!! :D Daar krijg je net zo'n soort verzamelwoede van als jij met je bollen katoen, haha!!
Ik stond idd op het punt om te mailen, haha!! Maar ik :oops: me een beetje voor mijn hebzucht, dus ik kon me nog net beheersen, haha!! Maar dit aanbod sla ik niet af! Je ziet het vanzelf verschijnen. :wink: En bedankt weer voor de supersnelle levering en superservice!!! :bedankt:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 26 mar 2010 13:08

:lol: graag gedaan! Ik vind ze ook erg leuk, wil nog foto's maken waarbij je dan alle kleuren op een rij ziet, met een 'big buddha' op de achtergrond. :lol:

Viola
Bead Starter

Bericht door Viola » vr 26 mar 2010 13:34

Erg leuk zijn ze.
Denk dat ik ze ook zo ga bestellen, maar waarschijnlijk niet alle 61... :wink: [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Zijn er binnenkort ook bijpassende kralen te bestellen? Paars bijvoorbeeld? Ik heb nog wel van die felle kleuren kralen maar daar zat geen paars bij.
grtjs,
Viola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 26 mar 2010 13:48

:oops: dat zou inderdaad wel erg leuk zijn inderdaad ja, vooral die paarse. Ik zal zorgen dat ze er komen, maar het zal niet snel zijn helaas....Lange levertijd en toevallig binnenkort ook vakantie. Maar zal het hoog aan mijn verlanglijstje toevoegen! Nog voorkeur qua vorm en maat?

Bodhi
Bead Believer

Bericht door Bodhi » vr 26 mar 2010 13:56

Ik heb ze ook net binnen gekregen, en ben nog verliefder nu ik ze in het echt heb gezien :(L) :D
Ik had m'n moeder niets verteld, dus voor haar was de verrassing nog groter :applaus:
Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen.... zoveel ideeen :D

Viola
Bead Starter

Bericht door Viola » vr 26 mar 2010 16:11

Sandra schreef::oops: dat zou inderdaad wel erg leuk zijn inderdaad ja, vooral die paarse. Ik zal zorgen dat ze er komen, maar het zal niet snel zijn helaas....Lange levertijd en toevallig binnenkort ook vakantie. Maar zal het hoog aan mijn verlanglijstje toevoegen! Nog voorkeur qua vorm en maat?
rond, 6, 8, 10mm, lijkt mij wel leuk
't heeft geen haast
grtjs,
Viola

linda1982
Bead Believer

Bericht door linda1982 » ma 12 apr 2010 15:33

Ik heb ze ook net binnen gekregen. In Frankrijk dus moest even wat langer wachten maar oh oh wat is het het waard! Sandra ze zijn geweldig! :kwijl:
Ze staan nu allemaal op een rijtje in de kast gewoon om naar te kijken... :lol:
Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 12 apr 2010 15:37

:lol: Ik was nog van plan ze per type op 'n rij te zetten en daar foto van te maken, voor in de nieuwsbrief. Alsof het kleine schattige beeldjes zijn he. :lol: Veel plezier ermee!

Gesloten