slogan tip?
Ziet er goed uit, leuk met die kralen strengen. Helemaal jou stijl.
Ik zou alleen de zin over de wedstrijden veranderen omdat je daar de tijdelijke thema's vermeld .
Ik zou er van maken: Doe mee aan leuke sieradenwedstrijden met uitdagende thema's.
Het is maar een klein verschil maar als je de thema's noemt lijkt het alsof dit altijd de vaste thema's zijn.
Succes nog met de voorkant.
groetjes Wilma
Ik zou alleen de zin over de wedstrijden veranderen omdat je daar de tijdelijke thema's vermeld .
Ik zou er van maken: Doe mee aan leuke sieradenwedstrijden met uitdagende thema's.
Het is maar een klein verschil maar als je de thema's noemt lijkt het alsof dit altijd de vaste thema's zijn.
Succes nog met de voorkant.
groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
Ik mis de site van het forum en vind het wat te groen. Verder erg mooi!Sandra schreef:dag allemaal,
Ik wilde een flyer maken over kralen.com, dankzij de tips van Healthy heb ik er wat tekst op kunnen zetten.
Kunnen jullie er alsjeblieft naar kijken en zeggen wat je ervan vindt? ALLE verbetertips zijn welkom!
Er komt ook een voorkant, daar doe ik kleine vierkante plaatjes en de slogan.
http://www.kralen.com/forumpic/flyer-achterkant.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt![/img]
Groetjes en kraalplezier van Mieke
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
"met een uitdagende thema" , klopt sowieso niet, dan zou het moeten zijn uitdagend of uitdagent thema dus zonde de E, over de D of de T twijfel ik zelf
maar daar kan 1 van de juffen wel mee helpen toch
Ik zou zeggen een D als ik van het kofschip uitga, maar of dat hier moet
Ben het ook met Katskralen eens om het "lees" weg te laten. Verder vind ik helemaal bij je site passen en geeft het heel duidelijk weer waar het om gaat!

Ben het ook met Katskralen eens om het "lees" weg te laten. Verder vind ik helemaal bij je site passen en geeft het heel duidelijk weer waar het om gaat!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Bedankt voor jullie tips meiden.
Ik twijfelde of het niet beetje te opschepperig overkomt....maar ja bij 'n flyer moet het natuurlijk wel beetje verkooppraatje zijn...
Dat van de d/t wacht ik nog wel even af, sowieso zijn alle tips nog wel welkom.
Ik wil proberen het zondag of maandagochtend af te hebben, zodat ik het eindelijk kan laten drukken.
Mijn visitekaartjes zijn nl ook al een tijdje op...

Dat van de d/t wacht ik nog wel even af, sowieso zijn alle tips nog wel welkom.

Met een 'd'! Dat weet ik 100% zeker!Mar-JoYa schreef:"met een uitdagende thema" , klopt sowieso niet, dan zou het moeten zijn uitdagend of uitdagent thema dus zonde de E, over de D of de T twijfel ik zelfmaar daar kan 1 van de juffen wel mee helpen toch
Ik zou zeggen een D als ik van het kofschip uitga, maar of dat hier moet
![]()
Groetjes en kraalplezier van Mieke
Niet dat ik een leerkracht ben, maar eigelijk heeft het wel te maken met 't kofschip, want het is een voltooiddeelwoord waarvan we een adjectief -weet even niet hoe je het in het nederlands zegt- hebben gemaakt en de regel is van toepassing op voltooide deelwoorden, je kan trouwens ook gewoon in de verledentijd zetten en dan hoor je het ook!Mieke schreef:Ja, maar volgens mij heeft het niets te maken met kofschip, dacht ik. Is there a teacher in tha house??Mar-JoYa schreef:Pff had het gelukkig wel goed gehad
Ik vind het voorbeeld heel mooi, en inderdaad,
ik stel voor:
Doe mee aan leuke wedstrijden met uitdagende thema's als: Oceaan, Liefde of ...?(vul maar in , ik ben 't ff kwijt)
Maar zo klopt de zin in elk geval wél, dat weet ik heel zeker. 'k ben wel geen lerares, maar gymnasium voldoet ook wel toch?

ik stel voor:
Doe mee aan leuke wedstrijden met uitdagende thema's als: Oceaan, Liefde of ...?(vul maar in , ik ben 't ff kwijt)
Maar zo klopt de zin in elk geval wél, dat weet ik heel zeker. 'k ben wel geen lerares, maar gymnasium voldoet ook wel toch?

Ik ben het met Flapflap eens (beide berichten);
ik vind de hoeveelheid tekst ook wat massaal aandoen.
De bedoeling van een flyer is de aandacht trekken en bij veel tekst hebben veel mensen de neiging het weer weg te leggen, denk ik
De kleuren van de sieraden vind ik mooi bij elkaar passen, maar daardoor wel wat 'braaf' ik mis een wat opvallender roze of oranje/rood of zo.
Succes!
ik vind de hoeveelheid tekst ook wat massaal aandoen.
De bedoeling van een flyer is de aandacht trekken en bij veel tekst hebben veel mensen de neiging het weer weg te leggen, denk ik
De kleuren van de sieraden vind ik mooi bij elkaar passen, maar daardoor wel wat 'braaf' ik mis een wat opvallender roze of oranje/rood of zo.
Succes!
Groetjes Emberlynn
dag allemaal,
Nogmaals bedankt voor jullie tips.
Ik heb de info over sieradenwedstrijd gewijzigd, 'lees' weggehaald bij 1ste zin en ook een forum url vermeld.
Ik snap wat jullie bedoelen over te drukke flyer, maar omdat het een achterkant is en er een rustige voorkant is, denk ik dat ik het zo hou.
Dit is het tot dusver geworden:

Graag hoor ik wat jullie hiervan denken.
Nogmaals bedankt voor jullie tips.

Ik heb de info over sieradenwedstrijd gewijzigd, 'lees' weggehaald bij 1ste zin en ook een forum url vermeld.
Ik snap wat jullie bedoelen over te drukke flyer, maar omdat het een achterkant is en er een rustige voorkant is, denk ik dat ik het zo hou.
Dit is het tot dusver geworden:

Graag hoor ik wat jullie hiervan denken.