het verschil tussen 'facet klein' en 'facet groot' is heel klein hoor, ik had zelfs spijt in het begin dat ik die 2 maten kocht, moest zelfs iedere keer als ik ging verpakken goed opletten of ik de juiste maat nam. dus volgens mij is 'facet groot' ook prima te gebruiken.Miss B schreef:Ik hoop dat er straks als de nieuwe kleuren er zijn, er nog kleine facetkralen over zijn *hoop hoop*
kunststof facetkralen
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
-
Miss B
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Okee (maar in de 'klein'zakjes zit wel v???l meersandra schreef:het verschil tussen 'facet klein' en 'facet groot' is heel klein hoor, ik had zelfs spijt in het begin dat ik die 2 maten kocht, moest zelfs iedere keer als ik ging verpakken goed opletten of ik de juiste maat nam. dus volgens mij is 'facet groot' ook prima te gebruiken.Miss B schreef:Ik hoop dat er straks als de nieuwe kleuren er zijn, er nog kleine facetkralen over zijn *hoop hoop*
kruimeltje schreef:kom maar op met de fotos dan![]()
![]()
![]()
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
HOihoi,
hihi kruimel, ben blij dat je het zegt.. want ik schaamde me er beetje voor
ik doe dat dus ook!!! iedere dag effe kijken staan ze er al op??
Nee helaas weer niet..
Maargoed aan de andere kant vind ik het ook niet erg heb al veel te veel geld uitgegeven de afgelopen weken.. Net ook weer wat besteld.. terwijl ik nog zo zeg van doe het niet.. ahh alleen ff kijken dan en dan zie je weer wat leuks.. alleen effe in het winkelwagentje stoppen allemaal om te kijken wat de verzendkosten zijn
maja dan ben je al zo ver zonde om af te sluiten en niet te bestellen
Dus daar ging ik weer..
GRoetjes!
hihi kruimel, ben blij dat je het zegt.. want ik schaamde me er beetje voor
Nee helaas weer niet..
Maargoed aan de andere kant vind ik het ook niet erg heb al veel te veel geld uitgegeven de afgelopen weken.. Net ook weer wat besteld.. terwijl ik nog zo zeg van doe het niet.. ahh alleen ff kijken dan en dan zie je weer wat leuks.. alleen effe in het winkelwagentje stoppen allemaal om te kijken wat de verzendkosten zijn
GRoetjes!
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
sorry, alles is nogal druk hier en het zat ook nogal tegen met de server.
iig, ik zal proberen ze morgenochtend en anders maandag toe te voegen (de foto's zijn al gemaakt maar moeten nog bewerkt worden en prijs moet nog opgezocht worden, geloof dat het weer hetzelfde is maar weet niet zeker).
de kleuren zijn iig:
- geel
- oranje
- turqois
- lichtgroen (beetje zoals appelgroen maar dan licht en doorzichtig)
- lila
- donkerbruin
- donkerblauw
- zwart
- zilver / grijs
- mix van rood, 4 verschillende kleuren, nl donkerrood die er al is en dan 3 lichtere
- mix van donkerroze / fushia en iets lichter donkerroze
vooral de 1ste 5 zijn mooi vrolijk.
foto van de mixen heb ik nog niet maar dat komt er dus wel.
iig, ik zal proberen ze morgenochtend en anders maandag toe te voegen (de foto's zijn al gemaakt maar moeten nog bewerkt worden en prijs moet nog opgezocht worden, geloof dat het weer hetzelfde is maar weet niet zeker).
de kleuren zijn iig:
- geel
- oranje
- turqois
- lichtgroen (beetje zoals appelgroen maar dan licht en doorzichtig)
- lila
- donkerbruin
- donkerblauw
- zwart
- zilver / grijs
- mix van rood, 4 verschillende kleuren, nl donkerrood die er al is en dan 3 lichtere
- mix van donkerroze / fushia en iets lichter donkerroze
vooral de 1ste 5 zijn mooi vrolijk.
foto van de mixen heb ik nog niet maar dat komt er dus wel.