Leuke kralen

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Re: Leuke kralen

Bericht door Sandra » di 14 jul 2009 15:14

:) Fijn dat ze mooi zijn. Ik vind ze ook zo leuk. ;) Ik heb al 'n idee wonder boven wonder. ;)

Ik heb besloten er een sieradenwedstrijd over te houden. Net zoals de vorige creadream wedstrijden, zoveel creaties als je wil, zolang deze kralen er maar in zitten en duidelijk te zien zijn. Er mogen dus ook enige andere artikelen bij. Meer info zoals einddatum volgt wel in de volgende nieuwsbrief.

essie2395
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door essie2395 » di 14 jul 2009 15:17

Sandra schreef::) Fijn dat ze mooi zijn. Ik vind ze ook zo leuk. ;) Ik heb al 'n idee wonder boven wonder. ;)

Ik heb besloten er een sieradenwedstrijd over te houden. Net zoals de vorige creadream wedstrijden, zoveel creaties als je wil, zolang deze kralen er maar in zitten en duidelijk te zien zijn. Er mogen dus ook enige andere artikelen bij. Meer info zoals einddatum volgt wel in de volgende nieuwsbrief.
oh, hartstikke leuk, ik weet al wat ik ga maken!! :banaan:
En ze zijn inderdaad super, heb net mijn bestelling binnen en nog veel leuker dan op de foto's!!!
kralengroetjes, Esther

Jeanette
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jeanette » di 14 jul 2009 18:08

ik heb ze ook besteld :D

Terwijl ik mezelf ook een verbod had opgelegd voor de rest van de maand :?
Groetjes Jeanette

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » wo 15 jul 2009 13:29

Ik heb ze ook besteld, ben mijn boekje al flink tebuiten gegaan deze maand, dus dit kon er ook nog wel bij :D Denk dat ik ze vandaag krijg, dus ben erg benieuwd.
Groetjes Ilona

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » wo 15 jul 2009 14:17

Jeanette schreef:ik heb ze ook besteld :D

Terwijl ik mezelf ook een verbod had opgelegd voor de rest van de maand :?
Love-beadies schreef:Ik heb ze ook besteld, ben mijn boekje al flink tebuiten gegaan deze maand, dus dit kon er ook nog wel bij :D Denk dat ik ze vandaag krijg, dus ben erg benieuwd.
lachen1 lachen1 lachen1 lachen1 weetniet ... ben dus niet de enigste :D
Groetjes Ellen.

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » di 22 sep 2009 13:12

Heee Sandra,
Waren er niet genoeg inzendingen voor de wedstrijd? :?: ? :?: ? Daar de sluitingsdatum verzet is?
Groetjes Ellen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 22 sep 2009 13:14

Sorry, ik moest er inderdaad nog over posten. Ik hoop dat ik niemand teleurstel nu ik de datum heb verlengd, maar ik wil toch nog meer tijd geven voor iedereen. Ik weet dat sommigen wilden meedoen maar nog niet de tijd ervoor hebben gehad. Ik heb wel al iets van 35 inzendingen, maar denk dat meer wel mogelijk zal zijn. ;) Vandaar toch de verlenging....

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » di 22 sep 2009 13:33

Sandra schreef:Sorry, ik moest er inderdaad nog over posten. Ik hoop dat ik niemand teleurstel nu ik de datum heb verlengd, maar ik wil toch nog meer tijd geven voor iedereen. Ik weet dat sommigen wilden meedoen maar nog niet de tijd ervoor hebben gehad. Ik heb wel al iets van 35 inzendingen, maar denk dat meer wel mogelijk zal zijn. ;) Vandaar toch de verlenging....
Ahhh joepie!!! Ik ben er iig erg blij mee! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 22 sep 2009 13:36

:) Misschien dat ik volgende keer gewoon meer de tijd ervoor moet geven, maar iedere keer als ik verleng zijn er een aantal mensen blij. :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 23 okt 2009 11:42

De resultaten van de wedstijd gaan dit weekend trouwens online! Ik ga het niet weer verlengen ofzo hoor ;) maar ben behoorlijk verkouden geweest, dus nog niet genoeg tijd voor gehad deze week. Ik ben nog bezig met sommige foto's verwijderen (er waren nog best veel mensen die creaties hebben ingestuurd zonder dat er van dat soort kralen zijn gebruikt :( ) en ga sommige foto's ook net iets mooier maken (draaien, onnodige ruimte wegknippen). maar het zal dus dit weekend online gaan. En het zijn heeeele leuke creaties :(L) !

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 27 okt 2009 21:53

Sorry voor de vertraging, iedereen wilt ineens knutselen :lol: dus ik heb het superdruk met CreaDream (veel bestellingen) en moet tussendoor ook nog artikelen online zetten voordat de maandelijkse nieuwsbrief alweer de deur uit moet. Ik ga het morgen online zetten, zodra het online is zal ik hier posten.

Gesloten