Wat ik nog mis bij creadream!
Ik heb nu totaal 17 online gezet, rest wordt nog verpakt, geloof stuk of 15 a 20. Die kan ik hopelijk eind volgende week online zetten.Mirjam Borger schreef:ik ben ook dik tevreden over creadreamwat ontzettend leuk die rode tsjechische facetkraaltjes! heb ze al in mn verlanglijstje gezet!komen die ook nog in andere kleuren?
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
-
Assiram
- Bead Anonymous
omdat ik zoveel goeds hoor, ga ik binnenkort ook eens bestellen. Heb dit tot nu toe nog niet gedaan omdat ik het niet zo heb op online kopen, maar heel mooi gerief en veel goedkoper dan waar ik er gemakkelijk aankan (in belgië jammer genoeg niet zo heel veel winkels die te doen zijn qua prijs en kwaliteit :s)
Mirjam Borger schreef:Dan wacht ik dat ook nog even af voor ik bestel
alvast bedankt voor de bestelling.
als ik een tip mag geven, aangezien het eerste keer is dat je koopt, let goed op de maten die erbij staan. Toen ik jaren geleden voor het eerst kralen kocht via internet waren ze groter dan ik dacht, of soms juist kleiner. Ik heb daarom cm achtergrond bij de kralen, maar dan nog kan het soms anders overkomen, als je bv niet goed op de streepjes let. Ikzelf heb als ik wat koop via internet altijd zo 'n speciale meethulpmiddel bij me, zo 'n digitale, zodat je eenvoudig voor je kan zien hoe groot het is. Dat scheelt weer teleurstellingen. 
-
Assiram
- Bead Anonymous
merci voor de tip, één dezer dagen ga ik eens kijken, de eerste keer een kleine bestelling, en vanaf later misschien grotere (minder verzendingskosten
)
Sandra schreef:alvast bedankt voor de bestelling.als ik een tip mag geven, aangezien het eerste keer is dat je koopt, let goed op de maten die erbij staan. Toen ik jaren geleden voor het eerst kralen kocht via internet waren ze groter dan ik dacht, of soms juist kleiner. Ik heb daarom cm achtergrond bij de kralen, maar dan nog kan het soms anders overkomen, als je bv niet goed op de streepjes let. Ikzelf heb als ik wat koop via internet altijd zo 'n speciale meethulpmiddel bij me, zo 'n digitale, zodat je eenvoudig voor je kan zien hoe groot het is. Dat scheelt weer teleurstellingen.
OF het is een rede om meer te kopen anders kun je niks met de andere kralen. Omdat ze niet passen bij de rest;)Sandra schreef:alvast bedankt voor de bestelling.als ik een tip mag geven, aangezien het eerste keer is dat je koopt, let goed op de maten die erbij staan. Toen ik jaren geleden voor het eerst kralen kocht via internet waren ze groter dan ik dacht, of soms juist kleiner. Ik heb daarom cm achtergrond bij de kralen, maar dan nog kan het soms anders overkomen, als je bv niet goed op de streepjes let. Ikzelf heb als ik wat koop via internet altijd zo 'n speciale meethulpmiddel bij me, zo 'n digitale, zodat je eenvoudig voor je kan zien hoe groot het is. Dat scheelt weer teleurstellingen.
- Rizzie
- Bead Starter
- Contacteer:
Feedback
Ik denk zelf dat er zeker meer mensen zijn die hier behoefte aan hebben! Bloemetjes en hartjes zijn leuk, maar als je een wat grover sieraad wil maken (waar ik zelf persoonlijk meer van houd) dan zijn schattige bloemetjes niet echt wat je zoekt!Sandra schreef:Haaietanden ben ik ook nog niet tegen gekomen....zijn er meer geinteresseerd in dat soort bedels? Ik persoonlijk verbaas me in hoeveel vormen je die tegen komt bij andere webshops, doe mij maar hartjes en bloemetjes.
Dus als dit nog in het assortiment zou kunnen komen dan ben ik zeker een voorstander!!!!
Groetjes van Mariska!
- Rizzie
- Bead Starter
- Contacteer:
Feedback Kralen.com en CreaDream.nl
Ehm nee dat is niet echt een goed combi... Bloemetjes en haaientanden!
Brons of zilver, maar bijvoorbeeld ook de 'ivoren' varianten zou ik erg leuk vinden... Ze zijn in winkels vaak zo duur dat je er daar van echt maar 1 van aanschaft!
Als je ze goedkoper zou kunnen vinden heb je een goede denk ik!
Brons of zilver, maar bijvoorbeeld ook de 'ivoren' varianten zou ik erg leuk vinden... Ze zijn in winkels vaak zo duur dat je er daar van echt maar 1 van aanschaft!
Als je ze goedkoper zou kunnen vinden heb je een goede denk ik!
Groetjes van Mariska!
-
Assiram
- Bead Anonymous
Re: Feedback Kralen.com en CreaDream.nl
heb ook nog een klein vraagje, de verzendkosten naar België zijn die max 4euro en 0euro indien je boven een bepaald bedrag zit, of wordt het duurder naargelang een bepaald gewicht (zag op site staan 4euro of 0euro)?
thx...
thx...
Nee ik heb vaste verzendkosten, het is 4,- ongeacht het gewicht, vanaf 40,- geen verzendkosten. Het wordt als priority verstuurd. Ik wil nog binnenkort zorgen dat men tijdens het afronden van de bestelling kan aangeven dat het als non-priority verstuurd mag worden, zodat de verzendkosten lager zijn. (moet nog kijken hoeveel het scheelt).
-
Assiram
- Bead Anonymous
ah heel hard bedankt voor je antwoord!
Zou een goed idee zijn van non-priority ook te kunnen kiezen denk ik, als het wat scheelt in prijs natuurlijk...
Zou een goed idee zijn van non-priority ook te kunnen kiezen denk ik, als het wat scheelt in prijs natuurlijk...
Sandra schreef:Nee ik heb vaste verzendkosten, het is 4,- ongeacht het gewicht, vanaf 40,- geen verzendkosten. Het wordt als priority verstuurd. Ik wil nog binnenkort zorgen dat men tijdens het afronden van de bestelling kan aangeven dat het als non-priority verstuurd mag worden, zodat de verzendkosten lager zijn. (moet nog kijken hoeveel het scheelt).
-
kevertje1200
- Bead Interested
kunstof facetkralen
Hallo Sandra,
Nadat ik weer een super snelle levering heb gehad, en mijn dochter niet kon wachten voordat haar ketting af was heb ik een klein vraagje. Ik heb de kunstof facetkraln gekocht bij jou en nu is mijn vraag krijg je die ook nog in andere kleuren?????? bv geel en oranje echt van die heelijke kinder kleuren. Roze doet het hier erg goed. Maar ik heb ook nog andere bedels liggen waarbij roze niet echt geweldig is.
Nadat ik weer een super snelle levering heb gehad, en mijn dochter niet kon wachten voordat haar ketting af was heb ik een klein vraagje. Ik heb de kunstof facetkraln gekocht bij jou en nu is mijn vraag krijg je die ook nog in andere kleuren?????? bv geel en oranje echt van die heelijke kinder kleuren. Roze doet het hier erg goed. Maar ik heb ook nog andere bedels liggen waarbij roze niet echt geweldig is.
Groetjes Sigrid
Re: kunstof facetkralen
Oranje heeft creadream toch ook?? Of heb ik dat ff mis?kevertje1200 schreef:Hallo Sandra,
geel facetkunststof
http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=1135" onclick="window.open(this.href);return false;
oranje facetkunststof
http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=991" onclick="window.open(this.href);return false;