online shop

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » di 18 nov 2003 18:22

Ja dat is ook weer waar!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 18 nov 2003 20:04

Ze hebben wel gelijk! Leuke artikelen toegevoegd. Heb je alles bij je wat in de shop staat afgebeeld in Nieuw Bergen?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 18 nov 2003 20:26

nee ik kan helaas niet alles meenemen, aangezien ik met de trein naar nijmegen ga (vanaf daar meerijden met susan van http://www.susans-sieraden.com" onclick="window.open(this.href);return false; :) ) en omdat ik van sommige dingen niet meer veel in voorraad heb en daar al veel van besteld is via internet.
maar mocht je ergens in geinteresseerd zijn, laat het maar weten, dan neem ik het wel mee. ;)

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 18 nov 2003 20:54

Is dat makkelijker voor jou? Of zal ik het zo bestellen?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 18 nov 2003 22:59

het maakt mij niets uit, doe maar wat het makkelijkste is voor jou. ;)

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » wo 19 nov 2003 22:19

Dan bestel ik het wel via de gewone weg. Stel ik kan op het laatste moment toch niet naar de beurs komen... je weet maar nooit he. Moet eerst nog kijken wat ik precies wil. Nu ga ik eerst lekker naar mijn bedje. Je ziet mijn bestelling wel, ik zal er bij vermelden dat ik Fester ben.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 19 nov 2003 22:44

Fester schreef:Dan bestel ik het wel via de gewone weg. Stel ik kan op het laatste moment toch niet naar de beurs komen... je weet maar nooit he. Moet eerst nog kijken wat ik precies wil. Nu ga ik eerst lekker naar mijn bedje. Je ziet mijn bestelling wel, ik zal er bij vermelden dat ik Fester ben.
is goed, dan weet ik weer dat het 1 van het forum is, dat ik die kan vertrouwen. ;) slaap lekker!

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » do 20 nov 2003 13:08

Ik vraag het nog een keertje (ik ben ongeduldig, I know ;)): wanneer ga je weer naar de groothandel, met de vuist op de tafel slaan en eisen dat ze de rode kralen weer hebben :lol: ?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 20 nov 2003 15:31

hahahahaa ik hoef niet naar hun toe, ik bel gewoon om te bestellen. ;) toevallig moet ik binnenkort weer een bestelling plaatsen, ik zal dan meteen vragen wanneer hij het weer heeft. ;)

ik heb ze trouwens nu ook glanzend, in veel kleuren, die heb ik net toegevoegd en die heb ik dus uiteraard wel in voorraad. ;) de vorm en grootte is hetzelfde, enige verschil is dat het glanst.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » do 20 nov 2003 16:38

Ooooh ik ga meteen kijken :D!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 24 nov 2003 10:24

St?phanie schreef:Ik vraag het nog een keertje (ik ben ongeduldig, I know ;)): wanneer ga je weer naar de groothandel, met de vuist op de tafel slaan en eisen dat ze de rode kralen weer hebben :lol: ?
helaas helaas...ze hebben het nog steeds niet. tijd terug zeiden ze dat ze het rond december verwachten, toen ik het nu vroeg wisten ze het niet. ik zal het in ieder geval in de gaten houden. ;) wil je dat ik je e-mail zodra ik het weer heb?

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 24 nov 2003 14:23

Nee hoor, dat hoeft niet, ik kijk elke dag ;) dus ik zie het vanzelf :). Met de glimmende kan ik ook toe, omdat ik toch niemand een voorbeeld heb gegeven van de rode... :lol: Dus die zijn prima :D

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » za 29 mei 2004 11:27

Vraagje: heb je een idee wanneer de kralen:
Cilinder glanzend klein >> rood en
Cilinder glanzend klein >> blauw / paars en
Vrolijk >> Klein & Oranje en
Ovaal gestreept >> oranje
weer beschikbaar zullen zijn? Dan weet ik of ik nog ff moet wachten met bestellen of niet :wink:

Groetjes...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 29 mei 2004 11:52

dag madelief,
bedankt voor je bericht.
wat de artikelen betreft:
- cilinder glanzend klein blauw / paars uitverkocht, over enkele maanden weer
- cilinder glanzend klein rood: alles is momenteel besteld, als iemand zijn bestelling annuleert komen ze weer vrij
- vrolijk klein en oranje: die krijgen we binnenkort (1 a 2 weken) weer. zodra de nieuwe shop gebruikt wordt kan je die weer bestellen.
- ovaal gestreept oranje: uitverkocht, over enkele maanden weer.

ik moet voor de zekerheid nog nakijken of de oranje en blauw/paars kralen echt uitverkocht zijn, zo ja, dan haal ik ze voorlopig eraf.

mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat heel graag. :)

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » ma 31 mei 2004 08:53

Heel erg bedankt! Dan ga ik nog een weekje of twee wachten :wink: Hoe weet ik wanneer de nieuwe spulletjes er zijn, krijg je daar een nieuwsbrief over of komt dat hier op het forum of moet ik gewoon regelmatig gaan kijken?

groetjes...

Gesloten