online shop
nee ik kan helaas niet alles meenemen, aangezien ik met de trein naar nijmegen ga (vanaf daar meerijden met susan van http://www.susans-sieraden.com" onclick="window.open(this.href);return false;
) en omdat ik van sommige dingen niet meer veel in voorraad heb en daar al veel van besteld is via internet.
maar mocht je ergens in geinteresseerd zijn, laat het maar weten, dan neem ik het wel mee.

maar mocht je ergens in geinteresseerd zijn, laat het maar weten, dan neem ik het wel mee.

is goed, dan weet ik weer dat het 1 van het forum is, dat ik die kan vertrouwen.Fester schreef:Dan bestel ik het wel via de gewone weg. Stel ik kan op het laatste moment toch niet naar de beurs komen... je weet maar nooit he. Moet eerst nog kijken wat ik precies wil. Nu ga ik eerst lekker naar mijn bedje. Je ziet mijn bestelling wel, ik zal er bij vermelden dat ik Fester ben.

hahahahaa ik hoef niet naar hun toe, ik bel gewoon om te bestellen.
toevallig moet ik binnenkort weer een bestelling plaatsen, ik zal dan meteen vragen wanneer hij het weer heeft. 
ik heb ze trouwens nu ook glanzend, in veel kleuren, die heb ik net toegevoegd en die heb ik dus uiteraard wel in voorraad.
de vorm en grootte is hetzelfde, enige verschil is dat het glanst.

ik heb ze trouwens nu ook glanzend, in veel kleuren, die heb ik net toegevoegd en die heb ik dus uiteraard wel in voorraad.

helaas helaas...ze hebben het nog steeds niet. tijd terug zeiden ze dat ze het rond december verwachten, toen ik het nu vroeg wisten ze het niet. ik zal het in ieder geval in de gaten houden.St?phanie schreef:Ik vraag het nog een keertje (ik ben ongeduldig, I know): wanneer ga je weer naar de groothandel, met de vuist op de tafel slaan en eisen dat ze de rode kralen weer hebben
?

dag madelief,
bedankt voor je bericht.
wat de artikelen betreft:
- cilinder glanzend klein blauw / paars uitverkocht, over enkele maanden weer
- cilinder glanzend klein rood: alles is momenteel besteld, als iemand zijn bestelling annuleert komen ze weer vrij
- vrolijk klein en oranje: die krijgen we binnenkort (1 a 2 weken) weer. zodra de nieuwe shop gebruikt wordt kan je die weer bestellen.
- ovaal gestreept oranje: uitverkocht, over enkele maanden weer.
ik moet voor de zekerheid nog nakijken of de oranje en blauw/paars kralen echt uitverkocht zijn, zo ja, dan haal ik ze voorlopig eraf.
mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat heel graag.
bedankt voor je bericht.
wat de artikelen betreft:
- cilinder glanzend klein blauw / paars uitverkocht, over enkele maanden weer
- cilinder glanzend klein rood: alles is momenteel besteld, als iemand zijn bestelling annuleert komen ze weer vrij
- vrolijk klein en oranje: die krijgen we binnenkort (1 a 2 weken) weer. zodra de nieuwe shop gebruikt wordt kan je die weer bestellen.
- ovaal gestreept oranje: uitverkocht, over enkele maanden weer.
ik moet voor de zekerheid nog nakijken of de oranje en blauw/paars kralen echt uitverkocht zijn, zo ja, dan haal ik ze voorlopig eraf.
mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat heel graag.