hoekig ovale kralen?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
dutch_dayz
Bead Producer
hoekig ovale kralen?

Bericht door dutch_dayz » zo 07 nov 2004 15:14

Hoi Sandra,

tot mijn grote schrik zag ik dat een aantal van mijn favoriete kralen uit de shop zijn verdwenen! Namelijk deze hoekig-ovale kralen http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=238" onclick="window.open(this.href);return false; en dan mis ik vooral de kleuren donkerblauw, zwart, wit en rood. Komen ze nog terug? :?:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 07 nov 2004 15:42

haai,
zwart heb ik weer binnen (moet nog voorverpakken / tellen hoeveel). rood is helaas echt op volgens mij, van de andere kleuren heb ik wel nog wat, moet ook van die nog voorraad wijzigen. dat komt omdat ik ze ook gebruikte voor jasseron armbanden, maar wat die betreft komen er andere pakketjes (met vrolijke gestreepte kralen). mocht ik nog rode hebben dan zal ik het jou als eerste laten weten, van de andere kleuren heb ik sowieso nog wat. mail me anders maar hoeveel je het liefst zou willen hebben van welke kleuren, dan geef ik je voorrang. ;) ik kan ze helaas niet meer krijgen namelijk, de leverancier is gestopt met deze kralen. :( tis wel jammer want het is wel zo leuk als er ook eenvoudige, rustige kralen te bestellen zijn die slechts 1 kleur hebben. dus ik doe sowieso mijn best weer soortgelijke kralen te krijgen, het zal alleen wel nog een tijdje duren.

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » zo 07 nov 2004 15:45

sandra schreef:haai,
ik kan ze helaas niet meer krijgen namelijk, de leverancier is gestopt met deze kralen. :(
Dat is idd ?cht heel jammer! :cry: Ze behoren toch wel tot mijn favoriete kralen! Ik zal nog eens in mijn voorraadje kijken wat ik nog heb en dan laat ik het je weten, in elk geval bedankt en hopelijk vind je ze weer bij een andere leverancier! :wink:

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » zo 07 nov 2004 15:52

Hoi, volgens mij heb ik ze nog wel voor je!

Groetjes Myra

jett1616
Bead Lover

Bericht door jett1616 » di 09 nov 2004 02:20

[quote="sandra"]haai,
rood is helaas echt op volgens mij, ik kan ze helaas niet meer krijgen namelijk, de leverancier is gestopt met deze kralen.
:boos: grrrrrrrrr hoe durft tie die mooie kralen eruit te gooien, geef ze nr. en ik zal eens een hartig woordje met 'm babbelen :boos: JETT :wink:
Afbeeldinghihi
Ik baal zonder kraal

gootje
Bead Intelligent

Bericht door gootje » di 09 nov 2004 07:24

wat jammer zeg dat die kralen eruit zijn..... :cry:
ze zijn net zo mooi in een jasseron armband :?

gootje
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groetjes gootje

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 14 nov 2004 12:16

de kralen zijn nu weer tijdelijk te koop, heb namelijk de voorraad gecontroleerd en bijgewerkt. rood zal er niet bijkomen ben ik bang, als er nog wat is hebben we dat namelijk nodig voor de jasseron armband pakket.

Gesloten