Kralen.com inmiddels 10 jaar online!

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:
Re: Kralen.com inmiddels 10 jaar online!

Bericht door Mirjam Borger » wo 01 sep 2010 18:48

Gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan!! :applaus: :congratualtions: Super!

Ik hang al heel wat jaartjes op kralen.com en forum rond en altijd met veel plezier! Heb hier de eerste technieken geleerd en veel ideeën opgedaan :D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 01 sep 2010 19:07

thanx! Overigens wel leuk te zien hoeveel personen gebruik maken van het patroon die jij me had gemaild. ;) Zo zie je maar dat velen er blij mee zijn en dat het wel heel letterlijk inspiratie uitwisselen is zo. ;)

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » wo 01 sep 2010 19:14

Ja ik zie vooral de parelketting regelmatig nog weer terug hier op het forum! Erg leuk dat er zoveel gebruik van wordt gemaakt :D Sowieso erg leuk dat je zo'n groot aanbod aan patronen, ideeën en foto's op je website hebt staan :D

Josje
Bead Dreamer

Bericht door Josje » ma 06 sep 2010 00:22

Sandra schreef:yep, alles mag! Ik wil dus alleen nog bedenken hoe de winnaars dan het beste bepaald kunnen worden....Voor hetzelfde geld zijn er 100 inzendingen, dan mag er wel meer dan 3 prijzen uitgedeeld worden. En de ene geef je een cijfer omdat je hem zo zal willen dragen, de ander niet omdat je het zou dragen maar wel omdat het echt een kunstwerk is. Dus als iemand tijd heeft mee te denken wat handig zou zijn qua stemmen. ;) Dan zou dat heel fijn zijn.

Ik zou 'Heel erg draagbaar!' en 'Wat een kunstwerk!' mooie categorieën vinden. Vaak vind ik dat het stemmen namelijk lastig maken.. Dan zie ik een sieraad dat ontzettend mooi en knap gemaakt is, waarvan ik denk WAUW :shock:, maar waar ik niet snel mee rond zou gaan lopen. En een andere, die meestal iets minder 'aanwezig' is en wat simpeler in elkaar zit, waarvan ik denk: 'Die zou ik elke dag wel willen dragen!'. Dan ga ik wel twijfelen.. Welke van de twee geef ik de meeste stemmen?

Mayella
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Mayella » ma 06 sep 2010 06:19

Josje schreef:
Ik zou 'Heel erg draagbaar!' en 'Wat een kunstwerk!' mooie categorieën vinden.
Hoe mensen toch kunnen verschillen. Met die categorieën zou ik juist erge moeite hebben. Juist de dingen die ik kunstig vind, vind ik ook draagbaar. Het ligt er bij mij eerder aan in welke stemming ik ben en welke kleren ik aan heb of ik er simpele of juist opvallende sieraden bij aan doe. Bij simpele kleding in unikleur doe ik juist liever iets opvallends en bij bonte kleding juist iets eenvoudigs, of vaak wel helemaal niks. Ik vind het daarom juist moeilijk te bepalen of iets 'draagbaar' of 'kunstig' is; voor mij is dat toch vaak hetzelfde.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 06 sep 2010 09:07

Ik snap je gedachte Josje maar ik zou het erg lastig vinden te bepalen wat eronder valt, want het verschilt heel erg per persoon. Ik kan wel bv 'speciaal rijgwerk' of een andere benaming voor speciale technieken die je niet in een paar avondjes af heb, en dan dus een andere categorie waarbij de techniek niet heel veel tijd heeft gekost. Een eenvoudig geregen ketting kan immers heel mooi zijn en aardig wat tijd gekost hebben om juiste kleurcombinatie te vinden, maar die is niet te vergelijken met bv embroidery of speciaal rijgwerk.

Maddy
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Maddy » vr 10 sep 2010 17:11

Sandra van harte meid met deze mooie mijlpaal en ik zou zeggen op naar de volgende 10!! Ik denk dat veel van ons in 'onze kralenbeginperiode' veel gehad hebben aan de voorbeelden en uitleg op Kralen.com...ik in ieder geval wel en daar komen nog eens dagelijks mensen bij die (dankzij jou dus :wink: ) aangestoken worden door het kralenvirus, dat is toch wel iets om héél trots op te mogen zijn!! :applaus: :applaus:

Een wedstrijd is altijd leuk!!
Ik probeer ff mee te denken..Je zou twee aparte 'hoofdgroepen' kunnen maken: een beginners en een gevorderden groep en dan zou je per groep 4 dezelfde categoriën kunnen doen zoals speciaal rijgwerk, embroderie, kettelen...of wat dan ook....je had het zelf over zo'n 8 prijzen ...dan kan bv. in ieder van die 4 categoriën 1 creatie als mooiste gekozen worden, dus per hoofdgroep 4 prijzen?! ...snap je het nog...hihihi.. :D
Afbeelding Groetjes, Maddy

Gesloten