Ik hang al heel wat jaartjes op kralen.com en forum rond en altijd met veel plezier! Heb hier de eerste technieken geleerd en veel ideeën opgedaan

Sandra schreef:yep, alles mag! Ik wil dus alleen nog bedenken hoe de winnaars dan het beste bepaald kunnen worden....Voor hetzelfde geld zijn er 100 inzendingen, dan mag er wel meer dan 3 prijzen uitgedeeld worden. En de ene geef je een cijfer omdat je hem zo zal willen dragen, de ander niet omdat je het zou dragen maar wel omdat het echt een kunstwerk is. Dus als iemand tijd heeft mee te denken wat handig zou zijn qua stemmen.Dan zou dat heel fijn zijn.
Hoe mensen toch kunnen verschillen. Met die categorieën zou ik juist erge moeite hebben. Juist de dingen die ik kunstig vind, vind ik ook draagbaar. Het ligt er bij mij eerder aan in welke stemming ik ben en welke kleren ik aan heb of ik er simpele of juist opvallende sieraden bij aan doe. Bij simpele kleding in unikleur doe ik juist liever iets opvallends en bij bonte kleding juist iets eenvoudigs, of vaak wel helemaal niks. Ik vind het daarom juist moeilijk te bepalen of iets 'draagbaar' of 'kunstig' is; voor mij is dat toch vaak hetzelfde.Josje schreef:
Ik zou 'Heel erg draagbaar!' en 'Wat een kunstwerk!' mooie categorieën vinden.