Ik stuur eens per maand een
nieuwsbrief met overzicht van alle artikelen van afgelopen maand en meteen aanbieding, sieraad van de maand en eventueel tips. Voor de echte kralenfans

is er ook een
nieuwsflits. Die stuur ik ongeveer eens per 1 a 2 weken. Geen tekst, alleen foto's van alle nieuwe artikelen of die weer op voorraad zijn. Deze wordt ongeveer 2, maximaal 4x per maand verstuurd. Het kan dus gebeuren dat ik op dinsdag nieuwe artikelen heb toegevoegd, donderdag ook, maandag erna nog eens en dan dus daarna de nieuwsflits stuur.
Voor degenen die nog sneller op de hoogte gehouden willen worden EN actief zijn op twitter: je kan het nu ook volgen via
http://twitter.com/creadream" onclick="window.open(this.href);return false; ! Ik ga niet voor iedere artikel een twitterbericht posten want tientallen berichten per dag vind ik een beetje teveel naar spam neigen.

Maar ik zal er wel een bericht posten als er nieuwe artikelen zijn, iets weer op voorraad is, of als er een speciale aanbieding is (wie weet ook speciaal voor twitteraars

). Ook als er iets gewijzigd is aan Kralen.com zal er gepost worden, of als ik ergens een hele leuke tip heb gevonden. Kortom nog sneller nieuws dan via nieuwsflits, maar ook een paar tips en aanbiedingen.
Tot twitter!
groetjes,
Sandra