CreaDream nu volgen via Twitter EN Hyves!

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
CreaDream nu volgen via Twitter EN Hyves!

Bericht door Sandra » vr 24 jul 2009 21:06

Ik stuur eens per maand een nieuwsbrief met overzicht van alle artikelen van afgelopen maand en meteen aanbieding, sieraad van de maand en eventueel tips. Voor de echte kralenfans ;) is er ook een nieuwsflits. Die stuur ik ongeveer eens per 1 a 2 weken. Geen tekst, alleen foto's van alle nieuwe artikelen of die weer op voorraad zijn. Deze wordt ongeveer 2, maximaal 4x per maand verstuurd. Het kan dus gebeuren dat ik op dinsdag nieuwe artikelen heb toegevoegd, donderdag ook, maandag erna nog eens en dan dus daarna de nieuwsflits stuur.

Voor degenen die nog sneller op de hoogte gehouden willen worden EN actief zijn op twitter: je kan het nu ook volgen via http://twitter.com/creadream" onclick="window.open(this.href);return false; ! Ik ga niet voor iedere artikel een twitterbericht posten want tientallen berichten per dag vind ik een beetje teveel naar spam neigen. ;) Maar ik zal er wel een bericht posten als er nieuwe artikelen zijn, iets weer op voorraad is, of als er een speciale aanbieding is (wie weet ook speciaal voor twitteraars ;) ). Ook als er iets gewijzigd is aan Kralen.com zal er gepost worden, of als ik ergens een hele leuke tip heb gevonden. Kortom nog sneller nieuws dan via nieuwsflits, maar ook een paar tips en aanbiedingen.

Tot twitter!

groetjes,
Sandra

Cariina-
Bead Believer
Contacteer:

Re: CreaDream nu ook te volgen via Twitter!

Bericht door Cariina- » vr 24 jul 2009 21:54

Twitter! *O*

Yay, ik ga je gelijk follow'en

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 25 jul 2009 08:21

Hmmmmmm, misschien moet ik toch maar aan de Twitter dan ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 25 jul 2009 09:23

:) Het kan best handig zijn. Mijn neef zei dat er ook bv groepen zijn van bv bepaalde filmmaatschappijen, dat je dan als eerste de trailer te zien krijgt...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 26 mei 2010 16:44

Update: behalve via twitter kun je creadream nu ook volgen via Hyves! http://creadream.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; . De berichten zijn enkele keren per week en gaan over nieuwe artikelen, aanbiedingen en tips. De berichten zijn precies hetzelfde als bij twitter.

moisame
Bead Chatter
Contacteer:

Re: CreaDream nu volgen via Twitter EN Hyves!

Bericht door moisame » wo 26 mei 2010 18:39

Jahoor ik ben lid geworden op hyves, super!
Leuke voetballen trouwens!

Groetjes Anne :byebye

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 26 mei 2010 19:12

:D thanx, zowel voor lid worden als voor de kralen! Wel leuk, nu al 17 leden! :D Voelt nu alsof ik al veel eerder een hyves aan had moeten maken. ;)

Bodhi
Bead Believer

Bericht door Bodhi » wo 26 mei 2010 19:27

Ik Twitter niet, maar ik heb je op Hyves meteen toegevoegd :banaan:

Gesloten