Bedankt Sandra

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Tinkywinky
Bead Interested
Bedankt Sandra

Bericht door Tinkywinky » zo 07 mar 2010 02:14

Gisterenmiddag (vrijdag) zat ik met een probleem.
Ik had een aardig grote bestelling waarvan een deel gewoon gemaakt kon worden, maar voor de andere stukken had ik draad nodig. In eerste instantie dacht ik, dat zit er nog net aan, maar halverwegen bleek de draad al veel verder er doorheen als gedacht. Gaan we dus niet redden. nixweiss
Er zijn een paar dingetjes die ik altijd bij creadream bestel en daar is deze draad er 1 van.
Dus ik surf braaf naar de webwinkel, maar op de een of andere manier is het geen ik nodig heb altijd tijdelijk niet beschikbaar. Hoe is het mogelijk :mrgreen:
Wat nu? Midden in een bestelling, het is bijna weekend en je laat je klant ook niet graag wachten. Dus ik heb toch maar even een mailtje naar Sandra gestuurd met de vraag wanneer ze de draad weer had.
Blijkbaar precies op het goede moment want, ik lieg niet, binnen 1 minuut had ik een mailtje terug!
Helemaal op, zou een weekje duren. schrikken pc
Maar Sandra zou even gaan gluren of ze niet nog ergens een rolletje kon vinden.
Dus ze dook als een soort dagobert duck de kast in, baande zich een weg tussen alle kralen, dozen enzovoorts, maar heeeeelemaal achterin vond ze nog net 1 rolletje :feest:
Maar goed, omdat dit ene rolletje niet in de webwinkel aangegeven stond, kon ik het zelf niet bestellen, dus regelde Sandra ook nog eens dat mijn bestelling geplaatst werd en er een bevestigingsmail naar me toe kwam.
Was nog even een puzzel, want ik mailde vanaf mijn werkadres en daarmee sta ik niet aangemeld bij creadream, dus wie was ik eigenlijk?
Braaf al mijn gegevens gegeven, behalve mijn pincode, maar zoveel bleek ze niet nodig te hebben, het kwam met simpelweg mijn naam ook wel helemaal goed. slim2
Verder vertelde ze nog dat, omdat ik zo lief ben, ze extra hard voor me gaat lopen, waarop ik heb gezegt dat ik haar ook lief vind, maar dat dat helemaal niet hoeft, omdat ze altijd al zo snel is.
Ik betaalde de rekening en even later ontving ik ook al een mailtje dat mijn draadje onderweg was :banaan:

Vandaag druk bezig geweest, de postbode niet opgemerkt, zie ik vanmiddag een aantal dikke enveloppen waarvan er 1tje van creadream was.
Het draadje :-DD

Gisterenmiddag(vrijdag) besteld en vanmiddag(zaterdag) al in huis.
Dat kan toch haast niet sneller?

Sandra, ik heb je gisteren al bedankt voor je snelheid, maar dat het zo snel al binnen is, dat is een groter bedankje waard hoor! verjaardag3 :applaus: :perfect:

Moon
Bead Dreamer

Re: Bedankt Sandra

Bericht door Moon » zo 07 mar 2010 09:24

Haha leuk verhaal. Dat is nog eens service van Sandra. :applaus:
Groetjes van Monica

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 07 mar 2010 10:52

:lol: :lol: dat heb je wel heel erg leuk en positief geschreven, dank je wel! :lol: Zoveel moeite was het niet hoor, maar ben blij dat je meteen weer verder kan met de opdracht. :lol: Ook altijd grappig als later blijkt dat een klant ook forumlid is, wist het pas toen je je inlognaam van CreaDream account mailde. :)

Gerry798
Bead Lover

Bericht door Gerry798 » zo 07 mar 2010 11:39

Inderdaad een leuk verhaal....
Erg lief van Sandra, zoveel hart voor een klant :applaus:
Voor iedereen een fijne dag,
Groetjes,
Gerry.

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » zo 07 mar 2010 11:50

Heel herkenbaar deze service van Sandra! Zo had ik een tijdje geleden ook een bestelling met bepaalde kralen waar ik er nog maar een paar van had; nét niet genoeg voor de bestelling. Helaas waren ook deze kralen uitverkocht op de site van Creadream. Sandra gemaild, en zij bood aan om te zoeken in haar eigen kralendozen. En ja hoor! Ze kon helpen! Superblij was ik!
Groot applaus voor 'onze' Sandra :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Groetjes Sylvia :byebye

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 07 mar 2010 19:21

Sylvi@ schreef: Groot applaus voor 'onze' Sandra :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
:applaus: :banaan: :applaus: :banaan: :applaus: :banaan: :applaus:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten