Ik had een aardig grote bestelling waarvan een deel gewoon gemaakt kon worden, maar voor de andere stukken had ik draad nodig. In eerste instantie dacht ik, dat zit er nog net aan, maar halverwegen bleek de draad al veel verder er doorheen als gedacht. Gaan we dus niet redden.

Er zijn een paar dingetjes die ik altijd bij creadream bestel en daar is deze draad er 1 van.
Dus ik surf braaf naar de webwinkel, maar op de een of andere manier is het geen ik nodig heb altijd tijdelijk niet beschikbaar. Hoe is het mogelijk

Wat nu? Midden in een bestelling, het is bijna weekend en je laat je klant ook niet graag wachten. Dus ik heb toch maar even een mailtje naar Sandra gestuurd met de vraag wanneer ze de draad weer had.
Blijkbaar precies op het goede moment want, ik lieg niet, binnen 1 minuut had ik een mailtje terug!
Helemaal op, zou een weekje duren.

Maar Sandra zou even gaan gluren of ze niet nog ergens een rolletje kon vinden.
Dus ze dook als een soort dagobert duck de kast in, baande zich een weg tussen alle kralen, dozen enzovoorts, maar heeeeelemaal achterin vond ze nog net 1 rolletje

Maar goed, omdat dit ene rolletje niet in de webwinkel aangegeven stond, kon ik het zelf niet bestellen, dus regelde Sandra ook nog eens dat mijn bestelling geplaatst werd en er een bevestigingsmail naar me toe kwam.
Was nog even een puzzel, want ik mailde vanaf mijn werkadres en daarmee sta ik niet aangemeld bij creadream, dus wie was ik eigenlijk?
Braaf al mijn gegevens gegeven, behalve mijn pincode, maar zoveel bleek ze niet nodig te hebben, het kwam met simpelweg mijn naam ook wel helemaal goed.

Verder vertelde ze nog dat, omdat ik zo lief ben, ze extra hard voor me gaat lopen, waarop ik heb gezegt dat ik haar ook lief vind, maar dat dat helemaal niet hoeft, omdat ze altijd al zo snel is.
Ik betaalde de rekening en even later ontving ik ook al een mailtje dat mijn draadje onderweg was

Vandaag druk bezig geweest, de postbode niet opgemerkt, zie ik vanmiddag een aantal dikke enveloppen waarvan er 1tje van creadream was.
Het draadje

Gisterenmiddag(vrijdag) besteld en vanmiddag(zaterdag) al in huis.
Dat kan toch haast niet sneller?
Sandra, ik heb je gisteren al bedankt voor je snelheid, maar dat het zo snel al binnen is, dat is een groter bedankje waard hoor!