CreaDream gaat vernieuwd worden...wensen of tips?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Moon
Bead Dreamer
Re: CreaDream gaat vernieuwd worden...wensen of tips?

Bericht door Moon » wo 13 jan 2010 22:32

Ik vind de mouse-over bij de Miyuki wel handig, want dan zie je het kleurnr. Of het kleurnummer vermelden bij de omschrijving, zodat je het gelijk ziet zonder mouse-over. Dat zou ik wel prettig vinden. Dus niet eerst aan hoeven klikken (hoeft nu niet hoor) om te zien welk kleurnummer het is.

En sorteren op maat zou heel fijn zijn, maar dat is geloof ik al een paar keer genoemd. Ook sorteren binnen de kralensoort, zoals bij Miyuki rocailles bijvoorbeeld kunnen sorteren op 11/0 of op 8/0.
Groetjes van Monica

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 14 jan 2010 12:49

oh grappig, dat de productnummer getoond wordt bij mouse-over had ik lang geleden ingesteld, maar bij miyuki is het inderdaad handig ja, meer geluk dan wijsheid dus. ;)

Je kan miyuki overigens al op maat zoeken, het staat onder vorm, zie bv http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam=" onclick="window.open(this.href);return false; . 11/0 valt niet echt onder vorm, maar omdat ik het wel belangrijk vind heb ik toen ik miyuki online heb gezet gewoon vormen toegevoegd zoals delica 11/0 en seed 8/0, als tijdelijke oplossing zolang er nog niet op maat gezocht kan worden.

AnitaD
Bead Fan

Bericht door AnitaD » zo 07 feb 2010 16:28

Ik weet zeker dat ergens staat uitgelegd hoe je je voorgaande bestellingen kunt inzien, maar ik kan het even niet vinden :-(( . Iemand een tip?

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 07 feb 2010 17:24

Inloggen :D dan krijg ik meteen dit te zien:

Login

Ik wil graag:
adresgegevens wijzigen.
zien welke artikelen ik al heb besteld bij CreaDream.
mijn verlanglijst bekijken.
alle artikelen uit mijn verlanglijst verwijderen.
uitloggen.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

AnitaD
Bead Fan

Bericht door AnitaD » zo 07 feb 2010 17:43

Dank je!
Ik log automatisch bij elk bezoek in, dus ik kwam deze pagina niet meer tegen :oops: .

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » ma 15 feb 2010 06:54

Ik zou graag een winkelmandje kunnen bewaren, en een functie waarmee je de dingen in je verlanglijst (dus je hele verlanglijst) rechtstreeks in je mandje zou kunnen kieperen
groetjes ikke
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 15 feb 2010 09:25

Het winkelmandje hoort al gevuld te blijven. Er wordt een cookie op je pc bewaard waarmee de website weet welke winkelwagen van jou is. Als je hebt ingesteld dat cookies niet bewaard mogen blijven of het zelf weleens wegdoet dan kan er niet meer gezien worden welke winkelwagen van jou is. Je kan eventueel creadream.nl bij internet explorer als betrouwbaar zetten, misschien dat dat verschil maakt.

Het is ook al mogelijk alles uit verlanglijst in winkelwagen te stoppen, zie http://www.creadream.nl/verlang_intro.php" onclick="window.open(this.href);return false; , daar staat:
Ik wil alle artikelen uit mijn verlanglijstje toevoegen aan mijn winkelwagen.

Mirimam
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Mirimam » ma 15 feb 2010 11:03

Ik had het ook al in m'n enquete gezet, maar ik doe het hier ook nog even.

Ik zou graag ieder item op m'n verlanglijstje willen kunnen coderen. Dan kan ik voor meerdere creaties de benodigheden op m'n verlanglijstje zetten en dan (als het tijd is) meteen zien als ik ketting A maken wil, wat ik dan in m'n winkelwagentje stoppen moet. De benodigheden voor armband B en ketting C blijven dan netjes op de verlanglijst en ik bestel niet te veel (of nog erger: te weinig)
Groetjes,

Miriam

claudy
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door claudy » ma 15 feb 2010 11:19

Sandra, even een losse flodder tussendoor; ik lees net dat creadream.nl pas 5,5 jaar bestaat. Volgens mij bestel ik ook al zo lang bij je en ik heb nooit de indruk gehad dat je pas net begonnen was!

Ga vooral door, ben erg blij met je :-) :applaus:
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 15 feb 2010 12:27

Mirimam schreef:Ik had het ook al in m'n enquete gezet, maar ik doe het hier ook nog even.

Ik zou graag ieder item op m'n verlanglijstje willen kunnen coderen. Dan kan ik voor meerdere creaties de benodigheden op m'n verlanglijstje zetten en dan (als het tijd is) meteen zien als ik ketting A maken wil, wat ik dan in m'n winkelwagentje stoppen moet. De benodigheden voor armband B en ketting C blijven dan netjes op de verlanglijst en ik bestel niet te veel (of nog erger: te weinig)
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Toevallig wilde ik er nog op reageren, je had het toch ook over kijken of kleuren bij elkaar passen, of was dat iemand anders? In ieder geval, als ik ergens voor mezelf wat wil kopen en nog twijfelt ofzo, dan sla ik de plaatjes van de artikelen op in mijn computer. Je kan de plaatjes vervolgens bv toevoegen aan een word bestandje, dan kun je de plaatjes die bij elkaar horen naast elkaar zetten. Of nog beter, open het met een programma zoals adobe photoshop. Je kan dan meerdere plaatjes openen en die naast elkaar / over elkaar heen zetten zodat je ook even goed kan vergelijken.

Dus dan zou je bij verlanglijstje een 'project aan moeten maken', bv 'blauwe ketting voor bij nieuw jasje' en allerlei artikelen van verlanglijstje toevoegen aan dat project. Zoiets bedoel je toch?

Het lijkt me wel een leuke optie en wil het ooit mogelijk maken, maar het zal wel nog lang duren. Technisch gezien is het niet eens zo moeilijk, het is vooral uitzoekwerk om het gebruiksvriendelijk en duidelijk te maken.

@Claudy, je was er wel snel bij ja. :D Heb account opgezocht, geregistreerd sinds februari 2005, creadream is online sinds 12 juni 2004.

Gesloten