Sieradenwedstrijd met thema herfst
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Sieradenwedstrijd met thema herfst
Ik ook! Zat al te kijken maar nog niks?Viola schreef:
Ik ben zeer benieuwd naar de andere creaties..
als het meezit dus vanaf vanmiddag.Sandra schreef:Is op tijd hoor. Ik wacht nog op 1 onbewerkte foto van iemand en moet nog paar laatste inzendingen klein beetje bewerken, maar als het meezit kan het stemmen dus morgenmiddag beginnen.
Sorry meiden, ik was vandaag druk bezig met hele lading artikelen uitpakken en de leukste of meest geschikt voor kerst meteen online zetten -> mooie organzalint, organzazakjes en hele leuke schakelketting. Zo heb ik ook meteen een hele lading gereed moeten maken voor de sociale werkplaats (zodat het zsm verpakt kan worden), ben dus tot nu doorgegaan en wil pc nu toch wel heel erg graag uitdoen.
Ik hoop ook nog van 1 iemand een onbewerkte foto te krijgen (zal de regel dat het niet uitgebreid bewerkt mag zijn volgende keer weglaten). Dus nog heel even geduld...zal zorgen dat het morgen online is!
- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa volgens mij ben ik de schuldige op wie jullie moeten wachten
Mijn foto was bewerkt....Oops
Ik ben ook benieuwd naar de andere creaties
Mijn foto was bewerkt....Oops
Ik ben ook benieuwd naar de andere creaties
Liefs Romana
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik ben wel heeeeeel nieuwsgierig naar alle inzendingen! (ik wil je niet opjagen, Sandra
)
Groetjes, Marjan
Ben tot 12 uur met iemand heen en weer aan het rennen om magazijn netjes te maken, daarna kan ik beginnen met het online zetten 
Sorry, heeft langer geduurd dan gedacht. Je kan nu iig via deze pagina 43 mooie creaties bekijken en met moeite je stem uitbrengen. 
Ik sluit deze topic, reacties kunnen gepost worden bij viewtopic.php?f=25&t=37093&p=474831#p474831" onclick="window.open(this.href);return false; .
Succes met kiezen!
Ik sluit deze topic, reacties kunnen gepost worden bij viewtopic.php?f=25&t=37093&p=474831#p474831" onclick="window.open(this.href);return false; .
Succes met kiezen!