zoeken op maat, maar hoe specifiek?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten

Hoe nauwkeurig moet je op maat kunnen zoeken?

Nauwkeurig, dus bv 4, 5, 6, 7, 8 mm, etc.
12
86%
De lijst moet niet te lang zijn, dus bv 1-4 mm, 5-7 mm, 8 - 10 mm, etc.
2
14%

Totaal aantal stemmen: 14

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
zoeken op maat, maar hoe specifiek?

Bericht door Sandra » zo 13 dec 2009 18:06

Ik heb een vraagje. Ik wil binnenkort zorgen dat je ook eindelijk op maat kan zoeken. Je kunt nu zoeken op
type (glas,kunststof,etc)
kleur (rood,bruin,etc)
vorm (rond,vierkant,etc).

Maat moet dan als laatste, dus onderaan komen. Alleen nu twijfel ik hoe uitgebreid ik het moet maken....Het lijkt me fijn ook kralen te zoeken die precies 6 of bv 10 mm zijn omdat je soms de precieze maat nodig hebt voor een patroon. Maar het lijstje moet ook weer niet te lang zijn. Ik kan ook bv 1 - 4 mm, 5 - 7 mm, 8 - 10 mm, etc maken. Alleen bij Tsjechisch facet wil je soms juist alleen 8 ipv 10 vind ik, scheelt toch weer qua prijs. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Misschien zoiets, dus de kleine kralen wel specifiek en vanaf 10 mm niet?
1 - 3 mm
4 mm
5 mm
6 mm
7 mm
8 mm
9 mm
10 mm
11 - 14 mm
15 - 19 mm
20 - 25 mm
26 - 30 mm
31 - 40 mm
41 mm en hoger

Of zelfs
1 - 4 mm
4 mm
5 - 10 mm
5 mm
6 mm
7 mm
8 mm
9 mm
10 mm

zodat je zowel redelijk breed kan zoeken (fijn bij metallook kralen waarbij het niet veel uitmaakt) als heel nauwkeurig (voor specifieke kralen).

Alvast bedankt voor het meedenken!

claudy
Bead Dreamer
Contacteer:

Re: zoeken op maat, maar hoe specifiek?

Bericht door claudy » zo 13 dec 2009 19:47

Ik wil zeker graag nauwkeurig kunnen zoeken! Scheelt me echt een berg tijd ;-)
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 13 dec 2009 19:50

haha ja dat geloof ik zeker, voor de jasseron armband precies 6 mm toch? ;) Vandaar dat ik het ook van plan was, twijfel alleen of het niet onhandig is, zo 'n lange lijst. Kan wel ook de tussen .. en .. mm toevoegen, dan kan je zelf kiezen.

claudy
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door claudy » zo 13 dec 2009 21:46

[quote="Sandra"]haha ja dat geloof ik zeker, voor de jasseron armband precies 6 mm toch? ;) quote]
jaaa!! Al ben ik daar nu even niet mee bezig, ben nu kraaltjes aan het borduren ;-)

Ik moet bekennen dat als ik kralen bestel dat ik altijd al een maat in gedachten heb, dus als die heel specifiek te selecteren is, ik daar wel blij van word. Er zijn momenten geweest dat ik besloot om maar niets te bestellen als ik niet op maat kan zoeken. (niet alleen bij Creadream hoor!)

Succes met de site verder ;-)
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Gesloten