Ik heb een vraagje. Ik wil binnenkort zorgen dat je ook eindelijk op maat kan zoeken. Je kunt nu zoeken op
type (glas,kunststof,etc)
kleur (rood,bruin,etc)
vorm (rond,vierkant,etc).
Maat moet dan als laatste, dus onderaan komen. Alleen nu twijfel ik hoe uitgebreid ik het moet maken....Het lijkt me fijn ook kralen te zoeken die precies 6 of bv 10 mm zijn omdat je soms de precieze maat nodig hebt voor een patroon. Maar het lijstje moet ook weer niet te lang zijn. Ik kan ook bv 1 - 4 mm, 5 - 7 mm, 8 - 10 mm, etc maken. Alleen bij Tsjechisch facet wil je soms juist alleen 8 ipv 10 vind ik, scheelt toch weer qua prijs. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Misschien zoiets, dus de kleine kralen wel specifiek en vanaf 10 mm niet?
1 - 3 mm
4 mm
5 mm
6 mm
7 mm
8 mm
9 mm
10 mm
11 - 14 mm
15 - 19 mm
20 - 25 mm
26 - 30 mm
31 - 40 mm
41 mm en hoger
Of zelfs
1 - 4 mm
4 mm
5 - 10 mm
5 mm
6 mm
7 mm
8 mm
9 mm
10 mm
zodat je zowel redelijk breed kan zoeken (fijn bij metallook kralen waarbij het niet veel uitmaakt) als heel nauwkeurig (voor specifieke kralen).
Alvast bedankt voor het meedenken!
zoeken op maat, maar hoe specifiek?
Re: zoeken op maat, maar hoe specifiek?
Ik wil zeker graag nauwkeurig kunnen zoeken! Scheelt me echt een berg tijd 

Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
haha ja dat geloof ik zeker, voor de jasseron armband precies 6 mm toch?
Vandaar dat ik het ook van plan was, twijfel alleen of het niet onhandig is, zo 'n lange lijst. Kan wel ook de tussen .. en .. mm toevoegen, dan kan je zelf kiezen.

[quote="Sandra"]haha ja dat geloof ik zeker, voor de jasseron armband precies 6 mm toch?
quote]
jaaa!! Al ben ik daar nu even niet mee bezig, ben nu kraaltjes aan het borduren
Ik moet bekennen dat als ik kralen bestel dat ik altijd al een maat in gedachten heb, dus als die heel specifiek te selecteren is, ik daar wel blij van word. Er zijn momenten geweest dat ik besloot om maar niets te bestellen als ik niet op maat kan zoeken. (niet alleen bij Creadream hoor!)
Succes met de site verder

jaaa!! Al ben ik daar nu even niet mee bezig, ben nu kraaltjes aan het borduren

Ik moet bekennen dat als ik kralen bestel dat ik altijd al een maat in gedachten heb, dus als die heel specifiek te selecteren is, ik daar wel blij van word. Er zijn momenten geweest dat ik besloot om maar niets te bestellen als ik niet op maat kan zoeken. (niet alleen bij Creadream hoor!)
Succes met de site verder

Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!