Sieradenwedstrijd met felle kleuren: je kan nu stemmen!
http://www.creadream.nl/sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes met kiezen!
Succes met kiezen!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: Sieradenwedstrijd met felle kleuren: je kan nu stemmen!
Wat een prachtige inzendingen zitten erbij
....had echt moeite met kiezen

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Tjee, stom zeg, heb ik helemaal gemist! Anders had ik zeker mee gedaan. Maar heb al gestemd hoor
Zitten hele leuke dingen bij.

Jaaaa, leuk, heb ook al gestemd. Moeilijk kiezen 

Groetjes Ellen.
-
- Bead Chatter
Tjonge, wat een leuke crea's zijn er gemaakt!!!
Ik heb nog wel een vraagje: hoe zit het met de nieuwe wedstrijd, met thema herfst? Mag je alleen inzenden als alle materialen van CreaDream zijn of hoe zit dat? Kon ik nergens vinden.

Ik heb nog wel een vraagje: hoe zit het met de nieuwe wedstrijd, met thema herfst? Mag je alleen inzenden als alle materialen van CreaDream zijn of hoe zit dat? Kon ik nergens vinden.

- Jeanette
- Bead Producer
- Contacteer:
mooie creaties allemaal!!!! het was moeilijk kiezen!
Groetjes Jeanette
Inderdaad heel moeilijk kiezen.
En ik heb niet opmezelf gestemt!
Groetjes Anne
En ik heb niet opmezelf gestemt!
Groetjes Anne
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
tja dat vroeg ik me nou ook af.......De Sierkip schreef:
Elly
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
lekker vrolijk allemaal ik heb ook gestemt 

Bij Kralen.com wedstrijd maakt het niet uit waar je de kralen vandaan haalt.De Sierkip schreef:...
Bij CreaDream wedstrijd moeten bepaalde kralen van CreaDream gebruikt zijn (er mogen andere artikelen, die niet bij CreaDream vandaan komen, toegevoegd zijn).
Kort samengevat de verschillen tussen de 2 wedstrijden:
CreaDream sieradenwedstrijd: zoveel creaties inzenden als je wilt, thema is dan bepaalde kralen die bij CreaDream vandaan komen, bv natuurstenen, parels, millefiori.
Kralen.com sieradenwedstrijd: 1 creatie per persoon, thema is bv herfst, liefde, etc.
Op http://www.kralen.com/Interactief/Siera ... erfst/388/" onclick="window.open(this.href);return false; staan alle regels voor de herfstwedstrijd.
-
- Bead Chatter
Bedankt, Sandra, voor de uitelg. Ik dacht dus dat het eenzelfde wedstrijd was en wist wel dat er bij de kunststofwedstrijd in ieder geval de kunststof kralen gebruikt moesten worden. Ik had dus de spelregels van de herfst gelezen, maar daar staat er niets over in en toen snapte ik het even niet meer...
Maar nu is ie helemaal duidelijk!! 

- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ha ja dank je, ik ben er nu ook eindelijk achterDe Sierkip schreef:Bedankt, Sandra, voor de uitelg. Ik dacht dus dat het eenzelfde wedstrijd was en wist wel dat er bij de kunststofwedstrijd in ieder geval de kunststof kralen gebruikt moesten worden. Ik had dus de spelregels van de herfst gelezen, maar daar staat er niets over in en toen snapte ik het even niet meer...Maar nu is ie helemaal duidelijk!!