Gevraagd: iemand die de nieuwe kralen.com even kan nakijken

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Gevraagd: iemand die de nieuwe kralen.com even kan nakijken

Bericht door Sandra » di 04 aug 2009 13:25

:D :banaan: het is bijna zover, ik ben bijna klaar met de nieuwe versie van Kralen.com! Ik zou graag willen vragen of er iemand is die even zin & tijd heeft om het na te kijken....Ik denk dat het ongeveer 15 minuten a half uur kan duren. Ik wil dan graag weten of je verbetertips heb en of je foutjes tegen ben gekomen, bv pagina die niet goed getoond wordt...Het gaat niet om uitgebreid nakijken zoals tekst op spelfouten (er zijn veel pagina's ;) dus dat zou teveel tijd kosten ). Ik heb het al uitgebreid nagekeken, maar ik wil zeker maken dat het bij anderen ook goed werkt...Dat het dus ook goed lijkt met kleinere beeldscherm en bv andere browser. Vandaar....

Als je zin & tijd heb kan je mailen naar info@kralen.com , ik zal dan op dat mailtje reageren en het url naar je mailen.

Als het meezit gaat de nieuwe site woensdagavond online :banaan: dus het is bijna zover!

ukkies
Bead Lover
Contacteer:

Re: Gevraagd: iemand die de nieuwe kralen.com even kan nakijken

Bericht door ukkies » di 04 aug 2009 15:31

ik heb morgen overdag eventueel wel tijd...
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 04 aug 2009 15:51

:D Dat komt goed uit, ik zal dan het url mailen, alvast bedankt!

Ik heb al van 3 personen mail gekregen, heel erg bedankt! Van 2 heb ik al feedback waar ik zeker wat mee kan. Ik ga dus eerst die uitvoeren, dan zal ik de link naar jou mailen. Want het is zonde van je tijd als je dezelfde foutjes moet beschrijven. ;)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 05 aug 2009 15:41

Alle 4 nogmaals hartelijk dank voor het nakijken, ik heb echt nuttige tips gekregen.

Indien er nog iemand is die even tijd en zin heeft....dan hoor ik dat heel graag! Iedereen bekijkt het weer anders namelijk, ik kreeg van iedereen verschillende tips. Ik ben nieuwsgierig wat voor tips anderen zullen hebben, vandaar....Alvast bedankt!

Cariina-
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Cariina- » wo 05 aug 2009 15:52

Sandra schreef:Alle 4 nogmaals hartelijk dank voor het nakijken, ik heb echt nuttige tips gekregen.

Indien er nog iemand is die even tijd en zin heeft....dan hoor ik dat heel graag! Iedereen bekijkt het weer anders namelijk, ik kreeg van iedereen verschillende tips. Ik ben nieuwsgierig wat voor tips anderen zullen hebben, vandaar....Alvast bedankt!
Ja hier is nog wel iemand. :)
Ik verveel me toch. ;o, graag een pbtje of mailtje anders naar Carina[at]Alles-wat[dot]nl

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 05 aug 2009 17:05

Ja hoor, ik wil ook wel even mijn mening geven hoor Sandra, laat maar weten of het nodig is!

Algante
Moderator

Bericht door Algante » wo 05 aug 2009 19:06

Ik wil ook graag kijken, ben heel benieuwd!
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gesloten