Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
-
Hannelies
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door Hannelies » do 28 mei 2009 12:42
Ha Sndra,
Ik begrijp de bdoeling van dit topic niet helemaal... Moeten we zeggen welke kleur we het mooist vinden of welke het meest paars is?
Ik heb toevallig beide kleuren van Creadream en ik vind de bovenste (inderdaad echt paars) het mooist. Die andere zijn me iets te bruinig.
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » do 28 mei 2009 12:52

sorry voor mijn onduidelijkheid...paar nachten slecht geslapen, blijkbaar niet meer helder bezig.
Wat ik eigenlijk bedoel, de 1ste is echt typisch paars....de 2de (die heb ik sinds kort, nu net online aan het zetten dus heb je nog niet bij me besteld) is ook wel paars maar net anders....maar kan niet bedenken wat er zo anders is...dacht al misschien iets bruiniger inderdaad....kortom ik wil er een andere naam voor dan alleen paars. Want ik heb al parels in allerlei maten onder de naam paars, met precies dezelfde kleur, dus wil voor deze andere kleur net iets andere naam, zodat je ze niet door elkaar kan halen.
-
Hannelies
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door Hannelies » do 28 mei 2009 12:59
Sandra schreef:
sorry voor mijn onduidelijkheid...paar nachten slecht geslapen, blijkbaar niet meer helder bezig.
Wat ik eigenlijk bedoel, de 1ste is echt typisch paars....de 2de (die heb ik sinds kort, nu net online aan het zetten dus heb je nog niet bij me besteld) is ook wel paars maar net anders....maar kan niet bedenken wat er zo anders is...dacht al misschien iets bruiniger inderdaad....kortom ik wil er een andere naam voor dan alleen paars. Want ik heb al parels in allerlei maten onder de naam paars, met precies dezelfde kleur, dus wil voor deze andere kleur net iets andere naam, zodat je ze niet door elkaar kan halen.
Ik snap het. Maar ik heb die tweede kleur wel, zeker ergens anders gekocht dan. Ik zou er iets bij zetten, als 'iets bruin', of iets 'bordeaux-bruin' of gewoon 'paars/bruin'.
-
sam
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door sam » do 28 mei 2009 13:02
Vind het inderdaad ook wel echt 2 verschillende kleuren. 1 is echt paars.
De andere heeft wat van bruin. Maar het lijkt ook wel wat naar oudrose-paars te gaan.
Moelijk om een naam te verzinnen. Aubergine is het ook niet echt, en ook geen violet.
Lastig!
-
Hannelies
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door Hannelies » do 28 mei 2009 13:09
sam schreef:Vind het inderdaad ook wel echt 2 verschillende kleuren. 1 is echt paars.
De andere heeft wat van bruin. Maar het lijkt ook wel wat naar oudrose-paars te gaan.
Moelijk om een naam te verzinnen. Aubergine is het ook niet echt, en ook geen violet.
Lastig!
Hmm, ik vind 'aubergine' wel passend.

-
ukkies
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door ukkies » do 28 mei 2009 13:18
aubergine is volgens mij de beste benadering.
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » do 28 mei 2009 13:18
oh aubergine is al best een idee ja...dan is het toch vooral paarsbruin denk ik....
tja ik vond het wel leuk van die subtiele kleurverschillen in te kopen, lijkt me wel mooi om te combineren, maar wel lastig dan soms om naam te verzinnen.

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » do 28 mei 2009 13:22
Iedereen bedankt voor de tips! Ik heb het gewijzigd naar 'aubergine paars'.
-
Kikkertje
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door Kikkertje » do 28 mei 2009 14:33
Vind aubergine ook de goede naam. Mooie kleur trouwens!
Groetjes, Marjan