ringetjes

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:
ringetjes

Bericht door Jolanda van soest » wo 02 jul 2008 19:28

Sandra,
De ringetjes die ik besteld heb (en dus binnen heb :wink: ) zijn helemaal super!!!!! Vandaar dat ik weer een extra zak besteld heb vandaag.
Lang geleden dat er ergens zulke stevige ringen heb kunnen vinden!!! En dan heb ik ze zelfs bij groothandels etc besteld.

Zeker voor mijn bruidssieraden en workshops wil ik echt stevige ringen hebben, het liefst dat je ze met 2 tangen open moet buigen.

oftewel: lang verhaal om te zeggen dat ik helemaal tevreden ben en hoop dat je ze nog lang kan krijgen!!
Groetjes van jolanda

creadees
Bead Lover

Bericht door creadees » wo 02 jul 2008 21:30

Welke ringetjes zijn dat dan precies, want daar ben ik ook naar op zoek!
Groetjes Desiree

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 03 jul 2008 07:41

:D fijn zijn ze he! ze werken ook zo lekker vind ik. het is al open gebogen, dus hoeft alleen nog dicht, en is inderdaad echt stevig.
Creadees, je kan ze vinden op http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam=" onclick="window.open(this.href);return false; . De nieuwe zijn de zilveren, gouden en koperen. De zwarte en bronzen zijn ook goed maar wel iets anders (plat/dicht als je ontvangt, wel ongeveer even dik)

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » do 03 jul 2008 09:52

ja echt wel, ben er heel blij mee! De grote (8mm) zijn ook fijn want zeker in die grotere maten zijn ze ec ht niet stevig (genoeg voor mij :wink: )
Groetjes van jolanda

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » ma 11 aug 2008 21:25

Sluit ik me helemaal bij aan! Deze ringen zijn super! Je moet echt met twee tangen aan de slag wil je ze op en dicht krijgen. Ijzersterk!

Groetjes Sylvia

ester k.
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door ester k. » ma 11 aug 2008 21:55

Ringetjes zijn inderdaad super, passen mooi bij de kleinste leerklemmen(ook super van kwaliteit) en dan samen met de extra goede "zware"sluiting. Ik ben SUPER tevreden. hihi ik heb geen aandelen hoor. Maar ben erg tevereden over de spullen. Dat mag best eens gezegd worden. :applaus2: Groetjes Ester.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 11 aug 2008 21:59

:oops: dank je wel!
ga trouwens binnenkort foto's maken van een hele eenvoudige techniek met de ringetjes, die wel heel leuk effect geeft. :)

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » di 12 aug 2008 11:32

Ik had er ook een aantal besteld,maar ben er ook erg tevreden over.
:perfect:
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gesloten