nieuwe open ringetjes -> kwaliteit goed?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
nieuwe open ringetjes -> kwaliteit goed?

Bericht door Sandra » di 26 feb 2008 19:36

Ik heb sinds +- 1 week nieuwe open ringetjes (de vorige leverancier is ermee gestopt). Je kan het zien op http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam=" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik heb zelf het idee dat de kwaliteit heel goed is. Het is iets steviger dan de vorige. Ze zijn wel al open gebogen, maar als je ze dicht buigt eindigt de uiteindes goed tegen elkaar aan (ipv over elkaar heen). Enige nadeel is dat ze wel automatisch een beetje aan elkaar haken als je het uit het zakje haalt. Je moet even schudden om ze los van elkaar te krijgen.

Nu is mijn vraag aan degenen die het al besteld hebben: zijn jullie tevreden met de kwaliteit? Zo ja dan ga ik namelijk een grote hoeveelheid inkopen zodat het altijd op voorraad is en waarschijnlijk ook meer maten en andere kleuren. Maar voordat ik dat doe, wil ik graag eerst zeker maken of iedereen tevreden is met de kwaliteit.

Alvast bedankt voor de feedback!

Ines
Bead Believer

Bericht door Ines » wo 27 feb 2008 07:58

Ik heb ze al een aantal keer gebruikt en ben er heel tevreden over, want ze zijn toch redelijk sterk en buigen niet zo snel als er kracht op uitgeoefend wordt.

Merel Sophie
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Merel Sophie » wo 27 feb 2008 09:55

Ik heb ze op mijn verlanglijstje geplaatst, want ik las dat ze erg goed waren en al een beetje open gebogen waren. Kan je dus nog niet vertellen hoe ze bevallen, maar het klinkt erg goed!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 27 feb 2008 10:29

Merel Sophie schreef:Ik heb ze op mijn verlanglijstje geplaatst, want ik las dat ze erg goed waren en al een beetje open gebogen waren. Kan je dus nog niet vertellen hoe ze bevallen, maar het klinkt erg goed!
Ja ik persoonlijk vind ze wel goed. Ze zijn nl heel sterk / buigt niet te makkelijk, en het beschadigt niet zodra je vastknijpt met de tang. Maar 1 klant vond het jammer dat als je wat uit het zakje wilde pakken je soms een heel sliertje had, omdat het aan elkaar bleef haken. Ik persoonlijk vind het niet erg, je schud even en er komt vanzelf wat los, en het is fijn dat het al open is, scheelt toch weer open buigen en dus ook wellicht beschadiging. Maar ik wil toch zeker maken wat de rest ervan vindt, voordat ik nog meer hiervan ga inkopen.

Ines
Bead Believer

Bericht door Ines » wo 27 feb 2008 13:42

Ik vind het losschudden ook geen probleem hoor, beter dan ze zelf nog moeten open te prutsen.

aajee
Bead Reader

Bericht door aajee » wo 27 feb 2008 14:03

Ik was blij dat ik ze weer bij je kon bestellen, want veel ringetjes vind ik erg slap, maar deze zijn prima. :thumb:

Merel Sophie
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Merel Sophie » wo 27 feb 2008 16:19

Dat losschudden lijkt mij ook geen probleem, want ik vind het juist erg handig dat ze in ieder geval al een beetje open zijn. Ik ben benieuwd!

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » wo 27 feb 2008 23:14

heb geen ervaring met jouw ringetjes, maar dat ze al open zijn vind ik geen probleem. het is juist handig, vind ik!! en sterk is natuurlijk altijd goed :wink:
Groetjes Marit

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » do 03 apr 2008 07:24

Ik vind ze erg handig, ze zijn echt lekker stevig!
Groetjes Ilona

_x_Catherine_x_
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door _x_Catherine_x_ » ma 21 apr 2008 09:23

In tegenstelling tot vele andere open ringetjes zijn deze die jij levert echt TOP!
Ze zijn stevig (wat belangrijk is voor een enkel ringetje).
En je kan ze perfect weer sluiten (wat niet mogelijk is met velen).

Ben er zelf meer dan tevreden over! :wink:

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » di 22 apr 2008 09:16

Ik heb ze nog niet besteld bij je maar ik vind dat zeker geen probleem dat die al reeds open zijn, het belangrijkste is toch dat ze sterk zijn en mooi sluiten. Dat vind ik toch))))

Nu heb ik wel een andere vraag, ik heb van die dubbele nu liggen maar ik gebruik die steeds met een enkele ring, hoe gebruik je die anders?
Het is net een sleutelhanger , moet ik dan mijn werk tussen 2 metalen laten glijden tot de ring volledig is? Ik hoop dat je me een beetje begrijpt he haha. Dus bij zo'n enkele doe je die open doe je daar je slot aan vast en sluit je je ringetje, maar bij zo'n dubbele weet ik het niet echt)))))
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 22 apr 2008 09:18

ik persoonlijk bevestig de dubbele ring aan een kalotje, dus dan gebruik je het in combinatie met een karabijnslot. Of als ik verlengketting wil gebruiken, buig ik het ringetje open (gepriegel met mijn nagel), en bevestig dan de verlengketting daaraan, vind ik net wat mooier dan verlengketting rechtstreeks aan kalot, vertrouw het dan ook meer qua goed blijven, dat het niet zomaar stuk kan gaan.

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » di 22 apr 2008 09:29

Sandra schreef:ik persoonlijk bevestig de dubbele ring aan een kalotje, dus dan gebruik je het in combinatie met een karabijnslot. Of als ik verlengketting wil gebruiken, buig ik het ringetje open (gepriegel met mijn nagel), en bevestig dan de verlengketting daaraan, vind ik net wat mooier dan verlengketting rechtstreeks aan kalot, vertrouw het dan ook meer qua goed blijven, dat het niet zomaar stuk kan gaan.
Ha ok, ik gebruik kalotjes van de pipoos, die zijn volledig gesloten, vind ik dan wel weer beter dan diegen waar je nog een oogje moet aanbuigen. Maar aan een verlengketting is wel heel erg praktisch))))

Dank je wel voor de tip :ontmoeten:
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gesloten