Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
-
Love-beadies
- Bead Producer
Gouden slotjes
Bericht
door Love-beadies » wo 24 jan 2007 20:05
Ik wilde vandaag voor een vriendin van mij een starterspakketje samenstellen van de spulletjes van Creadream.
Omdat ze nogal van goudkleurig houdt had ik alle benodigdheden in het goud genomen, zag alleen geen slotjes

Dat is jammer want nu heb ik er eigenlijk niet zoveel aan.
Komen deze toevallig?
Groetjes Ilona
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » wo 24 jan 2007 20:14

Nee niet zo snel helaas...ik kan wel zoeken of ik nog een restant heb maar ik ben beetje bang van niet....moet ook zeggen dat ik niet meer dezelfde goudkleurige slotjes ga inkopen omdat die best wel licht goud waren....Dus ja, als ik al wat vind, past het er niet perfect bij...Sorry, helaas...
-
Love-beadies
- Bead Producer
Bericht
door Love-beadies » wo 24 jan 2007 20:17
Niks aan te doen, dan wacht ik het rustig even af. Ze belt toevallig net af voor onze afspraak dus kan het toch nog niet geven

Groetjes Ilona
-
Love-beadies
- Bead Producer
Bericht
door Love-beadies » wo 21 feb 2007 12:42
Raar, de vraag van mij die hieronder stond is verwijderd en de antwoorden van anderen ook...
En als ik kijk bij waar kan ik ... kopen staat daar mijn topic, maar als ik daar op klik staat er dat het topic niet bestaat.
Ik wil niet weten waar ik gouden slotjes kan kopen, ik wilde alleen weten wanneer ik ze bij creadream kan kopen. En nu is er iemand die heeft gezegd dat ik ze bij haar kan bestellen maar dat is dus verwijderd.
Groetjes Ilona
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » wo 21 feb 2007 12:55
Sorry, er hadden meerdere shops gereageerd dat je het bij hun kon kopen, we hadden het toen gesplitst naar 'waar kan ik kopen' en vervolgens besloten het te verwijderen, aangezien je zoals je nu zelf zegt, niet vraagt waar je het kan kopen.