Graag jullie stem voor Kralenwinkelvanhetjaar verkiezing
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
)
Ik heb er al eentje binnen van waar ik nog nooit wat had besteld, met de vraag om daarop te stemmen. (Niet gedaan dus
)
Valt wel mee denk ik... En anders gooi je gewoon een mailing de deur uitEmberlynn schreef:Juist ja,Sandra schreef:De meesten vragen het wel in hun nieuwsbrief of op hun site hoor. En ik denk dat ze gewoon wel zo netjes zijn niet te vragen om stemmen op een forum van een concurrent.
maar als ik zo zie hoeveel stemmen jij al krijgt maken wij weinig kans!![]()

Ik heb er al eentje binnen van waar ik nog nooit wat had besteld, met de vraag om daarop te stemmen. (Niet gedaan dus

Ach wat, ik neem aan dat de meesten toch wel stemmen op degenen die zij de stem echt gunnen. Nu hoop ik dat ze het wegens het forum vaker aan mij gunnen, ik ben hier al genoeg geld en tijd aan kwijt, moest zelfs onlangs bijbetalen omdat ik wegens het forum meer dan 100 Gb dataverkeer had, maar het is ieder zijn eigen recht zelf te kiezen op wie ze stemmen, en ik denk dat ze dat ook wel doen. 

Dat is iets wat ik echt nooit zou doen, een ongevraagde mailing!! Daar erger ik me altijd groen en geel aan. Is gewoon spam vind ik!Lissie schreef:Valt wel mee denk ik... En anders gooi je gewoon een mailing de deur uit
Ik heb er al eentje binnen van waar ik nog nooit wat had besteld, met de vraag om daarop te stemmen. (Niet gedaan dus)
Enne Sandra; voor al je forumwerk verdien je zeker extra stemmen!

Groetjes Emberlynn
ik woon in harderwijk, dus ik ben er met zo met de treinMieke schreef:Ik woon zelf niet (meer) in de buurt, maar mijn familie nog wel. Dus als het even kan, neem ik daar even een bezoekje.dekker schreef:een hemel dicht bij huisMieke schreef:In Nunspeet, Foks Jewels.

en die ongevraagde mailing is ook onbeleefd zeg! ik denk dat je daar alleen maar het tegenovergestelde van krijgt, dat mensen al helemaal niet meer willen bestellen daar

en sandra, al dat forumwerk verdient ook echt wel een extra pluim hoor! je stopt er enorm veel tijd in, dan mogen wij wel wat terug doen

wanneer is de winnaar eigenlijk bekend?
Groetjes Marit