dag allemaal,
Nog bedankt voor jullie tips! Ik heb het nog niet laten drukken maar ik denk dat ik 1 van deze 2 ga gebruiken:
topkralen voor bodemprijzen
Meer kralen voor minder geld
Het idee van flapflap is idd leuk, maar ik wil vooral de aandacht leggen op de doel. Dat is bij kralen.com inspiratie uitwisselen, en bij creadream snelle levering en lage prijzen. Ik denk dat 'meer kralen voor minder geld' leuk is, want daarmee geef je lage prijzen aan en indirect ook de kwantumkorting.
Ik ga toevallig ook folders maken, in formaat van halve a4, deze moeten alleen over kralen.com gaan. Ik denk eraan aan de voorkant veel foto's van creaties te zetten, heel divers, met in het midden 'Inspiratie wissel je uit bij Kralen.com' en dan aan de achterkant wat info...maar als ik eraan begin zit ik helemaal vast en heb ik geen idee wat ik er moet zetten.

Ik wil ermee aangeven waarom het leuk is naar kralen.com te surfen, dus bv dat er veel instructies staan en meer dan 2000 voorbeelden enzo, maar ja hoe je daar een halve a4 mee vult....zal er wel veel foto's bij zetten maar toch....
dus mocht iemand daar toevallig nog een tip hebben....alvast heel erg bedankt
Ben allang blij dat ik tips kreeg over de slogan, want ik kwam er echt niet uit.