dubbele voorbeelden
Sandra is er een speciale reden voor waarom ik bij rijgvoorbeelden zoveel voorbeelden dubbel of 3dubbel zie? Ik heb alleen een kop koffie op 
ah dankjewel voor het melden!! probleem is nu opgelost...
het kwam omdat ik wat gewijzigd heb in de database. ik ben namelijk bezig met een nieuwe voorbeeldenpagina waar je aan kan geven van 'ik wil rijg voorbeelden en kettel voorbeelden'. ook kan ik dan makkelijk 'n pagina maken waar je alleen voorbeelden van 'n maker kan zien. kijk bijvoorbeeld maar naar http://www.kralen.com/makervb.php?maker=Hennie" onclick="window.open(this.href);return false; .
ga je het anders ff testen? tis op zich bijna klaar, ik moet alleen nog wat dingen aanpassen zodat je ook links krijg van 'klik hier voor uitleg'. voordeel voor mij van deze nieuwe pagina's is dat ik het voortaan niet meer hoef aan te passen, alleen maar gegevens op hoeven te slaan in database. als ik bv techniek 'haken' toevoeg dan hoef ik niets aan de voorbeeldenpagina te wijzigen. 
het kwam omdat ik wat gewijzigd heb in de database. ik ben namelijk bezig met een nieuwe voorbeeldenpagina waar je aan kan geven van 'ik wil rijg voorbeelden en kettel voorbeelden'. ook kan ik dan makkelijk 'n pagina maken waar je alleen voorbeelden van 'n maker kan zien. kijk bijvoorbeeld maar naar http://www.kralen.com/makervb.php?maker=Hennie" onclick="window.open(this.href);return false; .
op zich niet erg toch, oude voorbeelden? ikzelf vind het juist wel leuk...zien wat ik ooit heb gemaakt enzo...
anders koop je ooit een scanner? kan je hp scanjet 2200c wel aanraden. redelijke prijs (tijd terug gekocht, was of 120 gulden of 220 gulden, weet niet meer precies) en hij scant heel goed vind ik, mooi scherp en hij kan 3d ook goed aan, dus perfect voor je kettingen enzo. heb hem inmiddels bijna 2 jaar, dus inmiddels zal het wel best goedkoop zijn, als het nog te koop is.
anders koop je ooit een scanner? kan je hp scanjet 2200c wel aanraden. redelijke prijs (tijd terug gekocht, was of 120 gulden of 220 gulden, weet niet meer precies) en hij scant heel goed vind ik, mooi scherp en hij kan 3d ook goed aan, dus perfect voor je kettingen enzo. heb hem inmiddels bijna 2 jaar, dus inmiddels zal het wel best goedkoop zijn, als het nog te koop is.
Ja ik vind het ook wel leuk om te zien, maar inmiddels maak ik wat ingewikkelder dingen.Vroeger kocht ik ook niet vaak kralen (oude kettingen,rommelmarkten) nu koop ik toch wel regelmatig nieuwe.Als het goed is krijg ik binnenkort een 2de hands scanner,maar evengoed bedankt voor de tip,mocht het niet doorgaan kan ik altijd nog in de winkel gaan kijken want de prijs valt me eigenlijk wel mee.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Hennie mocht je geen scanner kopen dan kan ik wel foto's maken voor je van je sieraden op de meeting!! Dan neem ik mijn camera ook mee als je dan alleen iets extras mee neemt waar je je sieraden op wilt hebben gefotografeert stukje satijn/zijde/papier whatever!! en nee het is geen moeite ik stuur dan je foto's via email naar je toe! zijn digi foto's!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Nou dat vind ik heel aardig van je Ria.Maar ik heb hier in mijn naaste omgeving genoeg mensen met een scanner en digitale camera.Maar ik wil het graag zelf doen en dan ben ik "af en toe " ook nog eigenwijs,dan begrijpen ze niet hoe ik het wil hebben.En dan zeg ik maar dat het goed is terwijl ik het eigenlijk niks vind.Wat de kralenmeeting betreft kunnen we niet afspreken op utrecht centraal, jij komt toch ook met de trein?
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
ja ik kom met Kimmie daarheen! moet alleen nog even kijken hoe laat we daar zullen zijn en hoe lang het duurt met de bus naar Nieuwe gein.
Maar dat laten we nog wel even weten
Met de trein is het ongeveer 50 minuten vanaf Rotterdam.
Maar dat laten we nog wel even weten
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria