aangezien het best kan zijn dat niet iedereen is ingeschreven voor de nieuwsbrief, plaats ik het ook maar even hier.Verder ben ik ondertussen druk bezig met het vernieuwen van de internetshop. Om de nieuwe internetshop zo perfect mogelijk te maken heb ik veel aan jouw mening en tips. Door mij tips te geven kan ik zorgen dat je in de toekomst perfect kan winkelen bij Kralen.com. Voorbeelden zijn hoe jij graag winkelt, welke internetshops jij prettig vindt winkelen, wat voor informatie je graag snel wil zien, welke functionaliteit je handig lijkt (bijvoorbeeld het maken van een verlanglijst), etc. Alle soorten tips zijn dus welkom. Je kunt ze sturen naar info@kralen.com. De 5 beste inzenders zullen gratis een leuke verrassingspakket krijgen ter waarde van ? 15,-. Alvast bedankt voor de tips en feedback!
tips voor de nieuwe internetshop
ik heb inmiddels een aantal weken geleden een nieuwsbrief gestuurd. daarin stond ook dat je een prijs kan winnen als je goede tips mailt. meer info erover kan je hieronder lezen:

- Magic-Woman
- Bead Dreamer
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
nou hoop dat je wat hebt aan mijn tipssandra schreef:dank je wel allemaal, ik zal er zeker gebruik van maken! ik hoop over zo 'n 2 a 3 maanden de nieuwe shop te kunnen gebruiken en ik kan in ieder geval beloven dat het veel prettiger zal zijn dan de huidige.want de huidige is heel gehaast gemaakt, is dan ook tijdelijk.
veel suc6
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)